Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 03:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 budíky Škoda 110R 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek budíky Škoda 110R
Zdarec pánové, měl bych výhledově zájem o budíky z R-ka. Mám na mysli teplotu a tlak oleje a dobíjení nebo tak ňák. Sám přesně nevim co že to tam je, tak mě prosim když tak opravte jaké ma R-ko budíky. Nabídněte.
Děkuji Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


11.1.07, 19:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
R-ko ma tacho, otackomer, palivomer a teplotu motoru. Ten 5-ty budik tlak oleje.

jo a jestli ti jde jen o ty pridavne budiky (mazani, dobijeni....), tak se mrkni, jestli nekde nenajdes vyrazenou Tatru, LIAZ-ku nebo autobus... tam je takovych blbinek hafo...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


12.1.07, 12:38
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Lukas diky za nápad - zase není vůbec blbej :lol: :lol: :lol: Ted jedu na vrakáč tak se poptám, ale ten autobus nebo liazka bude také dobré místo na hledání. Akorath bych se chtěl opat jesi ty budíky budou " kompatibilní " s Rapidem :?: :?: :?: :lol: Dikas Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


12.1.07, 13:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kdybys nesehnal soustavu na měření tlaku oleje (budík, čidlo), podívej se po nějakym vraku lady 1500/1600. Ty ho mají též....

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.1.07, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Myslim ze by tam nemel byt zaden problem az na voltmetr... ten asi bude na 24V
jinak prumerem budou urcite stejne.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


12.1.07, 14:45
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Prave sem se vratil z vrakáče a nakonec sem nic nesehnal - ani stahování okna k řidičovi na Rapida ani budíky. Tak zatim dikas - Martin.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


12.1.07, 15:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Pokud netrváš na nějakých vrakovištních dílech, zajdi do nějakého elektro obchodu (ne velkoobchod elektroinstalačním materiálem, ale spíše tam, kde prodávájí elektronické součástky), tam nějaký voltmetr s ampérmetrem jistě dostaneš...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.1.07, 08:37
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak koupit blbý měřáky v obchodě mě teda nenapadlo. Mam na mysli hlavně styl a nádech historie - tím pádem sháním klasický kulatý zakrytovaný budíky přímo z ňákýho auta, aby to pasovalo, makalo a dalo se to bez větších úprav instalovat do Rapida. Skutečně si nedovedu představit jak bych šrouboval na palubku hranatý budíky - to už by byl vrchol českého tuningu teda. A co hlavně :?: :?: :?: - mě jde především o cenu ( nejlépe zdarma ) takže proto se tady ptám. Koupit budík v krámku za 200 - 1200Kč je až ta úplně poslední a hlavně nerealizovatelná možnost. Neříkám že nejsou pěkný, ale ty ceny jsou přehnaný:
http://www.e-tuning.cz/index.php/cPath/ ... b2e17d37cd

a koukám, že se asi domluvili na cenách pánové:
http://www.carbonia.cz/?m1=15&t=246&t2=16
http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... =6_66_1630
http://tuning-shop.unas.cz/budiky.htm
http://shop.trieste.cz/index.asp?modul= ... ie=4&sek=3
http://www.sportstyl.kvalitne.cz/showpa ... ame=budiky
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... entID=1069
http://www.autozivnas.cz/Tbudiky.html
http://eshop.escape6.cz/default.asp?pgid=1117


Zatím dikas za napady a když tak se poptejte jesi se ve Vašem okolí něco nevyskytuje.
Stahování okna asi schrastim a za ty budíky tj ( tlak oleje, teplota oleje a voltmetr ) + čidla a převodníky dám nejvíc tak 100 Kč.

Jinak zatim čus.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 13.1.07, 18:12, celkově upraveno 4



13.1.07, 13:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, my jsme do žigula dali voltmetr a ampérmetr obdélníkového tvaru z obchodu. Bohužel měli špatné rozsahy (voltmetr 0-50mikrovolt a ampermetr +- 100mikroampér, takže to chtělo ještě bočník, předřadný odpor a zenerku). Teď jsou rozsahy 9-15V a +- 15A. Dál jsem do nich zabudoval ultrasvítívé zelené ledky aby z nich šlo číst i v noci. Jsou umístěny tam, jak měl žigul původně místo na rádio (stejná poloha jako u rapida) a zdají se mi tam být vcelku vkusné...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.1.07, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Šemik píše:
No, my jsme do žigula dali voltmetr a ampérmetr obdélníkového tvaru z obchodu. Bohužel měli špatné rozsahy (voltmetr 0-50mikrovolt a ampermetr +- 100mikroampér, takže to chtělo ještě bočník, předřadný odpor a zenerku). Teď jsou rozsahy 9-15V a +- 15A. Dál jsem do nich zabudoval ultrasvítívé zelené ledky aby z nich šlo číst i v noci. Jsou umístěny tam, jak měl žigul původně místo na rádio (stejná poloha jako u rapida) a zdají se mi tam být vcelku vkusné...

a kde mas radio?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


13.1.07, 20:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Lukas píše:
Šemik píše:
No, my jsme do žigula dali voltmetr a ampérmetr obdélníkového tvaru z obchodu. Bohužel měli špatné rozsahy (voltmetr 0-50mikrovolt a ampermetr +- 100mikroampér, takže to chtělo ještě bočník, předřadný odpor a zenerku). Teď jsou rozsahy 9-15V a +- 15A. Dál jsem do nich zabudoval ultrasvítívé zelené ledky aby z nich šlo číst i v noci. Jsou umístěny tam, jak měl žigul původně místo na rádio (stejná poloha jako u rapida) a zdají se mi tam být vcelku vkusné...

a kde mas radio?


poslouchá motor

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.1.07, 20:39
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové opět jste se poněkud odchýlily od tématu - nezdá se Vám :?: :?: :?: Na tomto foru to ale bohužel začíná být běžné.
Zdarec Martin. A poptejte se po těch budíkách. Předem díky.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.07, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tušim že v ávii taky něco bylo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.1.07, 20:47
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ano, tak pro nováčka zopakuji že umístění těchto budíků v Karose, Avii, Tatře, popř. v 110R nebo i jinde ( traktor ) jsme už vyřešili. Nyní tyty budíky sháníme !!! :evil: Bereš to :?: :?: :?:
Jedná se o tlak a teplotu oleje, voltmetr a ampérmetr popř. podtlak v sání. Pak budu uspokojen když už nebudu vědět kam se mám dřív podívat.
Dikas Martin.

For: Sadra17 - nauč se napsat taky konstruktivnější odpověď delší než jednu holou větu ju :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.07, 20:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jinak mam dudíky z ňákýho fiata teploto a tlak oleje, voltmetr ale bez čidel sou na ho5no

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.1.07, 21:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz