|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Straider
Příspěvky: 33
|
Potom na těch fotkách....nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale u toho regulátoru dobíjení se mi zdá, jakoby tam chyběl zemnící šroub na té pravé straně. A ještě jedna věc. Pod ten regulátor vede černej kabel - ten není připojenej - on tam jenom tak blbě leží. Pak je tam další fotka, kdy jsem si toho všiml a dal jsem ho nahoru - však uvidíš. SNAD.
|
30.1.09, 21:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pod regulátorem má bejt jeden černej drát na kostru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.09, 21:26 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
|
30.1.09, 21:26 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
|
30.1.09, 21:27 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
e-mailem to nešlo tak jsem to teda nakonec dal jsem. Promiň za zmatky. Doufám, že ti to jde zobrazit.
|
30.1.09, 21:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak tohle leccos vysvětluje - regulátor zaprvé nemá kostru a za druhé to je zcela nevhodný typ pro 55A alternátor.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:29 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
Cože?.......co to pro mě znamená? Co s tím? Kde je chyba? A proč to v tom servisu nevěděli?
|
30.1.09, 21:31 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
Počkat.....nevhodný typ? Vždyť to předtím, než prdla ta žárovka, valilo.
|
30.1.09, 21:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ano, tohle je nevhodný typ. Je to mechanický regulátor, ten je vhodný pro alternátory 35A a 42A, pro 55A se smí montovat pouze elektronický, když se dá tenhle mechanický je nadměrně zatěžován.
Prozatím jej zkus ukostřit - pod šroubek co je v jeho tělese na straně bližší zadku auta dej kousek drátu a spoj ho s karoserií, třeba přímo pod tu matičku nad tím šroubkem.
Máš voltmetr?
Ve většině servisů o Š120 dnes vědí jen to, že nemá motor vepředu..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo a máš blbě zapojený ten červený drát na zapalovací cívku co je na první fotce - patří na ten volný kontakt nahoře cívky (blíže k zadnímu čelu) ne tam jak je společně s černým.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:44 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
a myslíš že to je opravdu tím? A jaktožee to předtím teda jezdilo? Jaktože až ted když se podělala ta žárovka? nějakej zkrat kterej ten regulátor nevydržel?
|
30.1.09, 21:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No on ten regulátor mohl mít jakous takous pofidérní kostru která prostě odpadla, nebo se prostě rozbil (jak sem psal, není pro 55A alternátor vhodný). Ta prasklá žárovka jej 100% nezničila, určitě naopak ji zničilo vysoké napětí v síti.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Každopádně jej vyměň za ten elektronický, pak se uvidí.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.09, 21:48 |
|
|
Straider
Příspěvky: 33
|
aha....takže každopádně výměna regulátoru dobíjení je podle tebe priorita číslo jedna jo? myslíš že pak ta baterka už nebude smrdět jak vajíčka a že to bude dobíjet normálně? Nerad bych tu baterku odrovnal. I když už s tím jezdím takhle tři dny tak nevím jestli už se tak nestalo.
|
30.1.09, 21:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|