Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.2.25, 01:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Postupne vybiji baterku ukazatel teploty vyskoci nahoru 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12150
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
to je tak:
teplomer je pomerovy meric, na jedny vetvi ma teplotni cidlo a na druhy napeti v palubni siti. kdyz nekde tece vetsi proud, tak ze tohle muze rozvazit a ukazuje to jinak.
Treba u 120tek celkem tradicne ukazoval teplomer o 10°C vic, kdyz se rozsvitily svetla. Stacilo ukostrit dobre pristrojovku a bylo po problemu. Takze zkrat nemuze samozrejme mit vliv na okamzitej narust teploty, ale na zblbnuti teplomeru jo, protoze je elektrickej.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.5.09, 19:02
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Keď pripajaš baterku do auta preskočí iskra :?: . Keď máš všetko vypnuté a odpojené rádio malo by to byť bez iskry :!: . Môžeš nechať zapojené (+) a medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie (ak máš dosť silný merák aj prúd). Aspoň si budeš istý skratom pri vypnutom motore :!: .

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


2.5.09, 20:35
Profil

Příspěvky: 15106
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Huďo píše:
medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie


Snad proud, ne?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.5.09, 20:41
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Šemik píše:
Huďo píše:
medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie


Snad proud, ne?


Máš tam aj prúd, ale raz som tak odkuril merak (nedošlo mi, čo meram) :lol:

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


2.5.09, 20:48
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Viky píše:
to je tak:
teplomer je pomerovy meric, na jedny vetvi ma teplotni cidlo a na druhy napeti v palubni siti. kdyz nekde tece vetsi proud, tak ze tohle muze rozvazit a ukazuje to jinak.
Treba u 120tek celkem tradicne ukazoval teplomer o 10°C vic, kdyz se rozsvitily svetla. Stacilo ukostrit dobre pristrojovku a bylo po problemu. Takze zkrat nemuze samozrejme mit vliv na okamzitej narust teploty, ale na zblbnuti teplomeru jo, protoze je elektrickej.


jj to jsme si myslel ze je to pomerovy. No ukazalo se ze altik je vporadku jen jsme to blbe meril. dal jsme minus na kastlu a na kastli je mensi napeti nez kdyz zmerim minus na altiku ci motoru a na plusovem koliku altiku. Primo na altiku je prez 14. ale kdyz merim na baterce tak ej nejakych 12,8. takze nekde je hnusny skrat. zkousel jsem predelat kabel od altiku nepomohlo kabel od baterky k pojistkovce taky nic. Takze je nekde bordel ve spinanem plusu. jen ej problem ze absolutne entusim kde. radio jsem zkusil odpojit nepomohlo zapalovac jak ve predu tak navedeny do zadu taky nic. celou pristrojovku jsem vytahl a nic. na vic jsme nemel cas protoze se setmilo takze zitra dalsi lezeni po vsem co je pripichnute 15kou :?


4.5.09, 19:54
Profil

Příspěvky: 15106
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale ho.no zkrat :) Někde je přechoďák ve vedení mezi akumulátorem a alternátorem, nejpravděpodobněji je špatně ukostřen motor. Očistit všechny spoje co tam jsou, včetně svorek na aku i na kastli a musí to být OK.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.5.09, 20:00
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
DJMony píše:
venda píše:
Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru.


To jsem zkusil normalne jsem pripichl startovaci kabel na minus a na motor a nic takze toto mam vyzkousene

Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit.


4.5.09, 20:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
venda píše:
Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit.


presne tak, ideálne by bolo natiahnuť samostatný kostriaci kábel od alternátora cez baterku až na štarér...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.5.09, 20:33
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
michalkatka píše:
venda píše:
Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit.


presne tak, ideálne by bolo natiahnuť samostatný kostriaci kábel od alternátora cez baterku až na štarér...


prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni.


5.5.09, 09:03
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Šemik píše:
Ale ho.no zkrat :) Někde je přechoďák ve vedení mezi akumulátorem a alternátorem, nejpravděpodobněji je špatně ukostřen motor. Očistit všechny spoje co tam jsou, včetně svorek na aku i na kastli a musí to být OK.


NE NENI. Kdyz na tvrdo pripichnes jak plus tak minus z altiku na baterku a dela ti to porad to same tak to asi nebude spatnou kostrou!!!!! Zkusi prosim dat nekdo nejaky lepsi navrh nez kostru motoru? treba navrh jak najit zkrat? Uz by bylo realnejsi kdyby byla treba spatne prikostrena pristrojovka nez ze je spatne prikostreny motor. Ale jelikoz to ho**o dobiji i bez pristrojovky tak to takynebude ono


5.5.09, 09:06
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To vypada na nejakou spatnou kostru kdyz nepomahaj novy plusovy vodice. Asi motor x karoserie. Kdyby to slo nekde do stetky tak neubyva jen par voltu.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.5.09, 09:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 756
Příspěvek 
DJMony píše:
prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni.

Kabel z hypermarketu? Schválně si zkus změřit jeho odpor. A ty kostry si projdi. Nikde jinde chyba nbude.


5.5.09, 09:25
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
venda píše:
DJMony píše:
prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni.

Kabel z hypermarketu? Schválně si zkus změřit jeho odpor. A ty kostry si projdi. Nikde jinde chyba nbude.


schvalne jsem zkusil zmerit odpor mezi kastlou a motorem. Nulovy!!!! a draty z hypermarketu nemuze mit tak vysoky odpor aby nesel poznat rozdil pri pripojeni a nepripojeni.


5.5.09, 12:02
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
DJMony píše:
prostitutka az takovy amater nejsem.

Tak pak snad není tak těžké pochopit, že je chyba v kostře. Ale to by jsi se musel ohnout, viď?


5.5.09, 12:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
DJMony píše:
schvalne jsem zkusil zmerit odpor mezi kastlou a motorem. Nulovy!!!! a draty z hypermarketu nemuze mit tak vysoky odpor aby nesel poznat rozdil pri pripojeni a nepripojeni.


áno nulový bez záťaže to je normálne.

jednoducho to natoč a zmeraj napätie medzi plusom na baterke a plusom na alternátore, tým nájdeš prechoďák na pluse, a potom zmeraj napätie medzi mínusom baterky a telom alternátora, tým nájdeš prechodový odpor na mínuse - ukostrení...

ešte prijateľné je do 0,5V (ale pre šemika je aj to veľa :oops: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.5.09, 12:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz