Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12150 Bydliště: Tynec n.L.
|
to je tak:
teplomer je pomerovy meric, na jedny vetvi ma teplotni cidlo a na druhy napeti v palubni siti. kdyz nekde tece vetsi proud, tak ze tohle muze rozvazit a ukazuje to jinak.
Treba u 120tek celkem tradicne ukazoval teplomer o 10°C vic, kdyz se rozsvitily svetla. Stacilo ukostrit dobre pristrojovku a bylo po problemu. Takze zkrat nemuze samozrejme mit vliv na okamzitej narust teploty, ale na zblbnuti teplomeru jo, protoze je elektrickej.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team - ![Obrázek](http://www.seaflea.eu/auto_gr/gy_logo.gif)
Cvokárium: Youtube Instagram
|
2.5.09, 19:02 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Keď pripajaš baterku do auta preskočí iskra ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif) . Keď máš všetko vypnuté a odpojené rádio malo by to byť bez iskry ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif) . Môžeš nechať zapojené (+) a medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie (ak máš dosť silný merák aj prúd). Aspoň si budeš istý skratom pri vypnutom motore ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif) .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
2.5.09, 20:35 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
Huďo píše: medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie
Snad proud, ne?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.5.09, 20:41 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Šemik píše: Huďo píše: medzi kostrou a (-) baterky zmeraj napätie Snad proud, ne?
Máš tam aj prúd, ale raz som tak odkuril merak (nedošlo mi, čo meram) ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
2.5.09, 20:48 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
DJMony
Příspěvky: 14
|
Viky píše: to je tak: teplomer je pomerovy meric, na jedny vetvi ma teplotni cidlo a na druhy napeti v palubni siti. kdyz nekde tece vetsi proud, tak ze tohle muze rozvazit a ukazuje to jinak. Treba u 120tek celkem tradicne ukazoval teplomer o 10°C vic, kdyz se rozsvitily svetla. Stacilo ukostrit dobre pristrojovku a bylo po problemu. Takze zkrat nemuze samozrejme mit vliv na okamzitej narust teploty, ale na zblbnuti teplomeru jo, protoze je elektrickej.
jj to jsme si myslel ze je to pomerovy. No ukazalo se ze altik je vporadku jen jsme to blbe meril. dal jsme minus na kastlu a na kastli je mensi napeti nez kdyz zmerim minus na altiku ci motoru a na plusovem koliku altiku. Primo na altiku je prez 14. ale kdyz merim na baterce tak ej nejakych 12,8. takze nekde je hnusny skrat. zkousel jsem predelat kabel od altiku nepomohlo kabel od baterky k pojistkovce taky nic. Takze je nekde bordel ve spinanem plusu. jen ej problem ze absolutne entusim kde. radio jsem zkusil odpojit nepomohlo zapalovac jak ve predu tak navedeny do zadu taky nic. celou pristrojovku jsem vytahl a nic. na vic jsme nemel cas protoze se setmilo takze zitra dalsi lezeni po vsem co je pripichnute 15kou ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
|
4.5.09, 19:54 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Šemik
Příspěvky: 15106 Bydliště: Praha
|
Ale ho.no zkrat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Někde je přechoďák ve vedení mezi akumulátorem a alternátorem, nejpravděpodobněji je špatně ukostřen motor. Očistit všechny spoje co tam jsou, včetně svorek na aku i na kastli a musí to být OK.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.5.09, 20:00 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
venda
Příspěvky: 756
|
DJMony píše: venda píše: Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru. To jsem zkusil normalne jsem pripichl startovaci kabel na minus a na motor a nic takze toto mam vyzkousene
Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit.
|
4.5.09, 20:18 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
venda píše: Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit.
presne tak, ideálne by bolo natiahnuť samostatný kostriaci kábel od alternátora cez baterku až na štarér...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.5.09, 20:33 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
DJMony
Příspěvky: 14
|
michalkatka píše: venda píše: Asi ne moc dobře. Očisti a podotahuj ukostření motoru a nebudeš se stačit divit. presne tak, ideálne by bolo natiahnuť samostatný kostriaci kábel od alternátora cez baterku až na štarér...
prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni.
|
5.5.09, 09:03 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
DJMony
Příspěvky: 14
|
Šemik píše: Ale ho.no zkrat ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Někde je přechoďák ve vedení mezi akumulátorem a alternátorem, nejpravděpodobněji je špatně ukostřen motor. Očistit všechny spoje co tam jsou, včetně svorek na aku i na kastli a musí to být OK.
NE NENI. Kdyz na tvrdo pripichnes jak plus tak minus z altiku na baterku a dela ti to porad to same tak to asi nebude spatnou kostrou!!!!! Zkusi prosim dat nekdo nejaky lepsi navrh nez kostru motoru? treba navrh jak najit zkrat? Uz by bylo realnejsi kdyby byla treba spatne prikostrena pristrojovka nez ze je spatne prikostreny motor. Ale jelikoz to ho**o dobiji i bez pristrojovky tak to takynebude ono
|
5.5.09, 09:06 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To vypada na nejakou spatnou kostru kdyz nepomahaj novy plusovy vodice. Asi motor x karoserie. Kdyby to slo nekde do stetky tak neubyva jen par voltu.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.5.09, 09:15 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
venda
Příspěvky: 756
|
DJMony píše: prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni.
Kabel z hypermarketu? Schválně si zkus změřit jeho odpor. A ty kostry si projdi. Nikde jinde chyba nbude.
|
5.5.09, 09:25 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
DJMony
Příspěvky: 14
|
venda píše: DJMony píše: prostitutka az takovy amater nejsem. vazl jsem startovaci kabel a napichl jsem ho primo na motor dokonce i primo na altik a timto to NENI. A starter me nezajima tam skrat neni. Kabel z hypermarketu? Schválně si zkus změřit jeho odpor. A ty kostry si projdi. Nikde jinde chyba nbude.
schvalne jsem zkusil zmerit odpor mezi kastlou a motorem. Nulovy!!!! a draty z hypermarketu nemuze mit tak vysoky odpor aby nesel poznat rozdil pri pripojeni a nepripojeni.
|
5.5.09, 12:02 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
venda
Příspěvky: 756
|
DJMony píše: prostitutka az takovy amater nejsem.
Tak pak snad není tak těžké pochopit, že je chyba v kostře. Ale to by jsi se musel ohnout, viď?
|
5.5.09, 12:14 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
michalkatka
Příspěvky: 19160 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
DJMony píše: schvalne jsem zkusil zmerit odpor mezi kastlou a motorem. Nulovy!!!! a draty z hypermarketu nemuze mit tak vysoky odpor aby nesel poznat rozdil pri pripojeni a nepripojeni.
áno nulový bez záťaže to je normálne.
jednoducho to natoč a zmeraj napätie medzi plusom na baterke a plusom na alternátore, tým nájdeš prechoďák na pluse, a potom zmeraj napätie medzi mínusom baterky a telom alternátora, tým nájdeš prechodový odpor na mínuse - ukostrení...
ešte prijateľné je do 0,5V (ale pre šemika je aj to veľa ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.5.09, 12:57 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|