|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
elektronicke zapalovanie Favorit : dlha iskra
Autor |
Zpráva |
bitmap
Příspěvky: 658
|
Ja dal svicky s odtrhem 1.1mm (NGK-BCPR9ES-11), pri normalni jizde to jede lip nez predtim (NGK-BCP7ES), na plnej plyn stejne, spotreba sla dolu a civka to utahne az do 6300 otacek, vic jsem nezkousel, tak jestli chces delsi jiskru, zkus treba nejdriv vetsi odtrh nez nejaky tuningovy zapalovani.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
5.6.09, 18:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já jsem si doteď myslel, že se zapalování mezi amatéry rozděluje jen na mechanické a elektronické. Škody řady 742 měli mechanické, protože proud do cívky přerušovalo kladívko v rozdělovači. Podle natočení motoru vačka v rozdělovači buď kontakty spojila nebo rozepla. Favority a víše mají elektronické zapalování. V rozdělovači je cívka, která snímá polohu jakoby rotoru na rozdělovači. Posílá impulz do zapalování a to teprve přerušuje proud do cívky. Tady to všichni berou jen všeobecně a ne jako nějaký studenti vysoké elektro školy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.09, 19:14 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|