slovacek.milos píše:
Jasně že to můžou být i uhlíky , ale vyměnit uhly bez toho abych se podíval jak to vypadá ve vnitř toho altíku je celkem oprava na pytel.
záleží taky co chceš dělat jestli repasovat altík nebo jen obnovt dobíjení a taky co si představuješ pod pojmem podívat elektrika a komponenty jsou hlavně o měření
o měření zde zatím nepadlo ani slovo není zde jediný údaj o napětí třeba na altíku, co z něj leze před startem a po s tartu,
zda je nějaké napětí na relátku, prostě nic jen slohovky do septiku
miloš[/quote]
Zbytečně mě chytáš za slovo "podíval" zasvěcený určitě ví jak jsem to myslel a ty se zeptej křišťálové koule.
Pokud se ozve ten který tohle téma založil mile rád mu odpovím a budu se snažit vysvětlit co a jak.
Ale tyhle tvé standartní rady typu vyměň uhly, nebo dotáhni 3x m5 to neřekne nikomu skoro nic o tom jak to tam funguje.
Nehledě že k těm radám ohledně těch šroubků pokud k tomu nedodáš že je třeba ten altik rozebrat, odpájet vinutí to jistě víš proč, proměřit diody a podotahovat hlavně uvnitř, tak ta tvá rada nikomu nepomůže protože to každý bude rvát zvenčí.
A pokud už jsou krátké uhlíky , tak to nejspíš svědčí o tom že má alternátor slušně naběháno a chtělo by to vyměnit i ložiska. Ale už se mi tady nechce zbytečně všechno psát protože ohledně renovace alternátorů je tady toho dost a název tohoto vlákna zní jasně!