Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.2.25, 22:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Alternátor - elektro klimatizace 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hele 180A, to by bylo dobry :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.4.10, 13:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Jistě.

Ten nápad s vytažením bloku diod ven není vůbec špatný, budu muset zkusit.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


24.4.10, 13:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja by som takou cesto vôbec nešiel, a to som už uvažoval nad hocičím, je to moc zložité, ťažké a efekt je polemický...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.4.10, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10239
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Mě to přijde jako velmi zajímavý nápad, hlavně pro tu část fóra, co má motory vzadu a chtěli by do auta klimu :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.4.10, 14:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12495
Příspěvek 
CROWACK: uvazoval som o elektro klime... ale ked uz sa s tym srat tak radsej o 4 metre viac trubiek ako uplne zabity motor. ak sa podari MPi tak mozno pride casom aj klima

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 14:27
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Po originální klímě se dívám už dlouho a nic. Tahle elektro klimatizace je mnohem přístupnější. Jen jde o to, že na ni jsou potřeba 2 alternátory. Přenosnou kompresorovou klimatizaci mám doma a nemám pro ni moc velké využití.
Hmotnostně by to mohlo být +- stejně jak původní klima. Spolehlivost +- stejná.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


24.4.10, 15:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12495
Příspěvek 
jo, ale co to plytvanie vykonom? + celkova spolahlivost takejto sialenej sustavy? klimu zozenies na kazdom vrakaci kde este maju feldy, zastavba podla man nebude nic zlozite, nahodis kompresor, iny remen, vymenis kurenie a hotovo. potom skocis do servisu neh ti to naplnia a mozes veselo drkotat zubami

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 15:58
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Co tam takhle šoupnout kompresor z fabie + ty další blbiny? Klima na felicie je celkem vzácnost a ještě jsem na to nikde nenarazil.

COčko a kousky pásoviny na držák to jistí.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


24.4.10, 17:47
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Kdysi jsem dělal Opel Sintra v dieselu a altík byl 12V 150A, tak možná z tohohle auta.
Jinak 24V je celkem pěkný v autobusu mám pocit že proud je myslím 90A musel bych se podívat kdyby byl zájem a je o něco větší než v octavii.


24.4.10, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12495
Příspěvek 
a vies pri akych otackach je ten altik schopny tych 150A dodat? 12V x 150A = 1.8kW @ 10000rpm
1.8kW x ~80% ucinnost = 2.25kW z vykonu motora dolu pri max otackach, kedy ma ten motor ~50kW.
ale co v pripade ze to brble na volnobeh? vtedy je efektivita altiku hodne nizko, ledvom to normalne drzi napetie pri zapnutych svetlach... ani pri zvysenych otackach to nebude k tym 150A blizko... nedaj boh tam dat taketo hovada dvojmo... 10% vykonu motoru v p...i, spotreba 80% hore

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.4.10, 20:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
darklord, souhlas, celé jsem si přečetl a nejeví se mi tohle jako dobrý nápad, muselo by se použít navíc dvě 12V baterie na provoz elektroklimatizace, jinak by pěkně el.klima trpěla jen na provoz přes alternátor, kolísání proudu by namáhal i měnič a musel by být AC/AC z 24V na 230 V s vyšší účinností aspoň 80% a pravý sínus výstup. Raději bych zabudoval klima z nějakého jiného auta.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


25.4.10, 09:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19160
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ono to zasa nieje také zabité, ale prenos energie s motora na kompresor by som urobil hydraulikou, čiže servočerpadlo a hydromotor, ale to už je treba ťahať trubky do predu ( za predpokladu že je motor v zadu ) ak je motor v predu tak by som kompresor určite naháňal priamo s motora, aj v prenosnej klíme sa ten elektromotor od kompresora dá určite odmontovať... ( ďaľší pronlém bude chladič, neviem aký má tvar a ako ho namontiť do prúdu vzduchu )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.4.10, 19:42
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
Tak se mi povedo koupit klimakompresor z Fobie, tak snad to nebudou vyhozený prachy. Teď sehnat to další smetí co má být okolo, elektroniku k řízení klimatizace si dokážu bez problémů navrhnout, teda pokud se ten kompresor neovládá po sběrnici CAN.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


28.4.10, 20:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz