Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 17:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Otáčky ventilátoru topení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 756
Příspěvek 
paži píše:
..když se mi vytloukla baterka kvůli zapnutým světlům, stačilo to pustit z kopce, projet a baterka se dobila myslím dobře, protože toho vydrží fakt hodně.

Než začneš řešit cokoliv jiného, tak baterku nabij na nabíječce. Protože pokud nejezdíš opravdu dlouhé trasy, tak v autě se ti baterka naplno nedobije. A i když dokáže bez problémů nastartovat, napětí na ní bude kolísat.


2.6.10, 19:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Když jsem měl škodovku 105l (M), rok výroby 87, tak mi to taky dost dělalo problémy. Tatík uměl nádherně seštelovat karbec a dal mi vyšší volnoběžné otáčky. Sice to asi více žralo, ale trošku lépe to dobíjelo. Volnoběh jsem měl tak kolem 1000ot./min. a bylo to v pohodě. Zaprvé mi to na křižovatkách pořád nechcípalo a nepohasínaly světla, ventilátor topení neměnil tolik otáčky apod. Nebo jde krásně přidat na tom regulátoru napětí. Tatík to na naší 120 kdysy dělal, ale nevím přesně jak. Jeden z odporů nahradil trimrem. na zimu vždycky trošku přidal, aby to dobíjelo kolem 14V a v létě ubral na asi 13V.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.6.10, 17:21
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz