Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Michale, podíval bych se na nějaké PSA forum, či bazar. Peugeoty měly (mají) větráky zepředu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.7.10, 22:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
jj 306ka co stoji pred barakom bez masky tam vetrak alebo dokonca dva? a Xsara to iste
a aj niva sa mi zda ze ma vpredu vetrak
inaac dobre to tam mas napratane vsetko pod kapotou..
OT aj chladic oleja mas? ak ano je to dobra vec? OT
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
14.7.10, 22:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
A kdyby jsi nechal ten velký co máš a nechal ho běžet na slabší výkon, třeba na polovinu pořád? Jen při přehřátí nebo při klimě by běžel naplno? A jakou máš přední masku mezi světly? To dělá taky hodně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.7.10, 09:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
masku mám klasickú, problém bude s umiestnením, je tam pomerne málo miesta, musím to ešte pomerať čo sa tam vôjde...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.7.10, 13:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
co tam dát z počítače?...máme ho na 4kolce, bláto, voda, sníh a pořád se točí a drží
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.7.10, 15:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já bych jen tak ze srandy vyzkoušel jet nějakou pořádnou štreku úplně bez masky. Pokud to trošku pomůže, tak bych dal takovou tu sportovní, mám ji i já, ale už tam byla. Ta má větší díru na sání čerstvého vzduchu, než ty klasické typu 93 s dvěmi úzkými dírami. Tí ventilátorem jsem myslel nechat ten co máš, ale nechat ho po zahřátí běžet pořád třeba na poloviční nebo třetinový výkon. Jen při přehřívání nebo pod. by se sepnul na plné otáčky. Pokud můžu poradit, hledej ventilátory s co možná největším stoupáním lopatek. Díval jsem se po vrakáčích a některé auta maji sice velký průměr vrtule a hodně lopatek, ale hrozně malé stoupání lopatek.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.7.10, 22:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
s tou maskou som to myslel už aj ja, ale zatiaľ nič v ponuke nebolo, ale možno by bolo lepšie z masky presmerovať vzduch priamo na chladič, takto to ide viacmenej nad neho...
predné ventilátory sú pomerne nízke s veľkým počtom listov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.7.10, 05:21 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ono zase pozor naporem by se to melo chladit i bez vetraku, aby ty vetraky sly porad naplno to nema moc smysl...bude to akorat zrat elektriku a hucet za jizdy pokud se to prehriva i behem rychlejsi jizdy tak bych resil chladic a privod vzduchu ten chladic je v jakem stavu?....asi uz si to urcite resil ale jen navrhnu ja treba mel taky chladic vypadal supr....i v trubkach... ale uvnitr v zebrech byl asi nejaky zablokovany nebo co taky byl problem s prehrivanim a dal jsem jinej a perfektni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.7.10, 07:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: co tam dát z počítače?...máme ho na 4kolce, bláto, voda, sníh a pořád se točí a drží
s počítača je na toto nezmysel, oni sú malé, a zrejme aj málo výkonné, ja potrebujem pokryť aspoň 40-50% toho klimachladiča...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.7.10, 07:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Možná je to Michale blbost, ale nepřehřívá se ti to třeba, že jestli máš klima chladič před motorovým tak mu stíní? Jako že ho zakryje a tím pádem jde přes normální chladič méně studeného vzduchu než má a tím se to nestačí chladit. Já bych ale přece jenom nedával ventilátor zepředu. Bude se ti s tím ventilátorem, který je za chladičem hádat, výsledek bude podle mě horší. A ten klimachladič je asi velký jako normální, že? Nepřemýšlel jsi nad tím, dát ho jinam? A kdyby jsi je přinejhorším vyměnil a dopředu dal chladič pro motor a za něho až ten klimachladič?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.7.10, 16:06 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
nj varianta vymeny by mala svoju logiku....motorovy by bol volny ale nezakryval by cely klimachladic
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
16.7.10, 21:29 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
To by sa mu zase nestihalo chladit klimove medium . Kurna michal ved si mal doma toho turka na nom to ako bolo ? V turecku je vecsi hic a tam to fungovalo nieco mas zle
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
16.7.10, 22:26 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
radite hovadiny. michal si musi asi nabastit vacsi vodny chladic. (1.9 bol najvacsi). Ventilator aj z predu moc toho nezachrani. Oni su totiz vo volve origo vedla seba, len pri dechte by vadil cerpadlu, tak ho dali odpredu. Ja ho aj niekde mam, len je dolamany kryt.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
17.7.10, 04:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Pôvodný klimachladič v tom turkovi bol rovnako veľký ako vodný, pôvodný bol úplne nalepený na vodnom, ale tento je väčší, je namontovaný ešte pred chladičovkou tesne za výstuhou, pozrite pár príspevkov nazad je tam foto...
na všetkých autách s klímou je klimachladič pred vodným a výkonnejší ventilátor...
nechcem kupovať nový druhovýrobný chladič, mám dva, jeden origo, druhý neorigo, s oboma sa to správa podobne, jedine že by boli oba extrémne zanesené...
väčší vodný chladič nooo, vidím to tak, bude treba s 1.9, ten má oba vývody na jedenej strane to bude treba prerobiť prívod vody do čerpadla niekade pred, alebo za motorom...
tiež mi to nelezie do hlavy, buď to neklímuje, alebo sa to prehrieva, on ten motor teraz po úpravách ide ako delo, ale zato aj kúri, ak mu osolím tam mi čidlo na chladiči zopne aj hocikedy počas jazdy ( aj bez klímy )...
napadlo ma skúsiť nejaký "prídavný chladič" napr s radiátoru kúrenia, alebo už neviem...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.7.10, 05:29 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
alebo zozen medeny . Ja viem ze by to bol asi dost porblem ale na facka sa ich vyrobilo viac ako na 742 . lebo chlad olej
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
17.7.10, 10:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|