Autor |
Zpráva |
Torrman
Příspěvky: 49
|
Re: měřák paliva - favorit
no... tak jsem jaksi měřil znova, na modry svorce 0.01 , na žluty svorce 0.43, na černý svorce nic ... tak ja nevim, řekli vam něco tyto hodnoty?
|
29.3.11, 15:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: měřák paliva - favorit
Jeden drát, podle Karátka bílý by měl být kostra. jeden drát, nevím jaká barva by měl být od kontrolky rezervy. Nejlepší by bylo vytáhnout plovák z nádrže a experimentovat s plovákem mimo. Tak bude vidět, který drát je od kontrolky Hladového oka. Pak zbývající dva dráty s tím drátem kostry fungují jako potenciometr. Jestli se nemílím, tak kostra by měla být prostřední vývod a ty dva dráty krajní vývody potenciometru. Podle toho, jak se mění poloha plováku, tak se mění odpor potenciometru a tím se ukazuje nějaká hodnota na budíku. Mě kdysy na starém fáčku r.v. 91 s karbecem odešel ten odpor, který je připájený k budíku. Vyměnil jsem ho za nový a fungovalo to jak má.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.3.11, 15:41 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Re: měřák paliva - favorit
Kostru nesplete, vypadá konektor jinak, než zbylé tři vodiče a je přišroubovaný na kostře a na druhé straně je faston, nasune se na víčko nádrže. Mělo by jít o bílý kabel a černý (zelený) je kontrolka rezervy. Hodnoty při poloviční nádrže by měli být dost podobné, cca 200 ohmu. Jak modrý s bílým, tak žlutý s bílým. Jinak všechny tři dráty jdou na potenciometr, jakmile se odpor sníží skoro na nulu, spojí se s kostrou (malý odpor) a rozsvítí se kontrolka rezervy. Tohle by chtělo někoho, kdo to změří a proměří.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.3.11, 16:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: měřák paliva - favorit
Torrman píše: Zdravím. Protože mi nedávno provrtal nádrž a vzal si všechen benzín, byl jsem nucen sehnat si novou nádrž ... dal jsem to borcovi, ten mi to předělal, ale od té doby mě jaksi zlobí palivoměr, prvně ukazuje asi pulku nádrže, pak zas rychle skočí uplně nahoru .. a takhle to kmytá ... zkoušel jsem už jakkoliv přehazet kontakty na tom měřaku pod sedadlem ale všechno naprd, buď ručička uplně nahoře, nebo uplně dole apod... nemáte třeba schéma jak přesně by to mělo byt zapojeny, nebo nevíte čím by to mohlo být? diky kde bydlíš ve strážnici už taky na to jdou akuškou desítka díra
|
29.3.11, 19:07 |
|
|
Torrman
Příspěvky: 49
|
Re: měřák paliva - favorit
taky taky? ... ja bydlim u Velké Bíteše.. což není zas až taková dálka...
|
30.3.11, 19:53 |
|
|
Torrman
Příspěvky: 49
|
Re: měřák paliva - favorit
tak se omlouvam, ja myslel že strážkov...
|
30.3.11, 19:59 |
|
|
Torrman
Příspěvky: 49
|
Re: měřák paliva - favorit
tak před par dnama jsem na to už přišel, odšrouboval jsem víko plováku a ejhle chyběl na něm ten plastovej plováček, byl padenej na dně nádrže, mezitim jsem už měl objednanej celej novej plovák takže jsem ho vyměnil komplet a vali jak ma ... ale bylo to spadenym plovakem na dně... no, nečekal jsem to
|
5.4.11, 20:30 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Re: měřák paliva - favorit
já nádrž kámošovi zalepil dvousložkovým lepidlem na to určeným a rok to drželo,tak jsem tam říznul závit,dal červa omotanýho teflonkou,zase tohle lepidlo a dobrý
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
16.4.11, 10:33 |
|
|
lantros7
Příspěvky: 125
|
Re: měřák paliva - favorit
Vyskytl se mi též problém u ukazatele paliva. Jednou mi ukazuje štvrt nádrže,podruhé půl nádrže a potom zase rezervu i s rožnutým hladovým okem. Mám fávo 93 a na konektorech mám zapojeny pouze 3 dráty. Zelený na kostru,žlutý a modrý. K čemu je ten čtvrtý šedý,nevím. Teď se mi plovák zasekl na tři štvrtě nádrže. Jen by mě zajímalo,zda u těchto měřáků to funguje tak,že měřák aktuálně i při jízdě reaguje na plovák a potažmo na stav paliva. Nebo jednoduše řečeno,zda když vytáhnu plovák,a znovu jej napojím,zapnu klíček,jestli má ručička reagovat na pohyb plováku. Díky za rady.
_________________ Forman 1993 781.135 "máte štěstí,že jdu právě kolem"
|
29.11.11, 01:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: měřák paliva - favorit
záleží na tom či máš karbec, alebo BMM, každý je riešený inak... predpokladám že máš karbec a plavák sa zasekol, u BMM je to ojedinelé...
u karbecu sú na plaváku zapojené 4dráty (kostra, 2 sú dráha potenciometra, a jeden na kontrolku)
u BMM sú pre plavák zapojené iba dva stredné ( krajné sú čerpadlo ) a kontrolku rozsvedcuje až elektronika budíku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.11, 08:17 |
|
|
lantros7
Příspěvky: 125
|
Re: měřák paliva - favorit
Takže pokud se nemýlím,tak modrý a žlutý jsou dráha potenciometru,a šedý je spínací(jezdec zapojený jako kostra). Jináč mám karburátor,ne jednobodové BMM. Ovšem na palivoměru je už elektronika.
_________________ Forman 1993 781.135 "máte štěstí,že jdu právě kolem"
|
29.11.11, 09:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: měřák paliva - favorit
elektronika tam je ale kontakt rezervy je samostatný...
farby z hlavy neviem...
ukostrovací kontakt na budíku je vidieť jasne, ten je prinitovaný k telu plaváku bez izolácie, ten kontakt oproti nemu ( čo smeruje na opačnú stranu ) je kontrolka, a dva vedľajšie nich dráha potnciometra...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.11, 09:40 |
|
|
lantros7
Příspěvky: 125
|
Re: měřák paliva - favorit
Ano přesně tak jak píšeš. -ukostrovací kontakt na budíku je vidieť jasne, ten je prinitovaný k telu plaváku bez izolácie, ten kontakt oproti nemu(šedý) ( čo smeruje na opačnú stranu ) je kontrolka, a dva vedľajšie nich dráha potnciometra...(modrý a žlutý)
_________________ Forman 1993 781.135 "máte štěstí,že jdu právě kolem"
|
29.11.11, 09:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, modrý a žlutý jsou pro potenciometr.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
29.11.11, 10:00 |
|
|
lantros7
Příspěvky: 125
|
Re: měřák paliva - favorit
Jak je to vlastně napojené na palubové desce? Já mám palubku se dvěma konektory po osmi pinech,a jeden po deseti. Přičemž na každém schématu co jsem zatím viděl,uvádějí tři konektory po 6,8 a 10 pinech. Pak se v tom vyznej.
_________________ Forman 1993 781.135 "máte štěstí,že jdu právě kolem"
|
29.11.11, 10:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|