Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Jo, uz jsem zjistil. Tak to dopada, kdyz si nechas otevrene okno z fora s rozepsanou odpovedi a delas neco jineho. A odpoved pak odesles za hodinku nebo dve... [/quote]
budiz Ti odpusteno
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.1.07, 09:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já to řeším jednoduše... Pro nabíjení 12V akumulátoru vezmu svářecí transformátor předělaný na skokově regulovatelný zdroj ss napětí ještě po Hitlerovi, dam si něcö přes 24V, a do série s baterkou zapojim normální žárovku do auta. Buď 45W pro vybité akumulátory, 21W pro lehce nedobité, 5W jako udržovací proud pro akumulátory normální kapacity a pak mám ještě 2W a 4W žárovku pro malé akumulátory... Levné, jednoduché, spolehlivé...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.1.07, 10:16 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jasne, takhle to delaj i v servisech, ale timhle zapojenim je to sicejednoduchy, ale ten proud tam tece porad, ikdyz se baterka nabije..proste dokud se nevyrovna napeti aku a zdroje, proud potece, proto sem nadhodil zen stabilizator protoze po dosazeni urcityho napeti ten proud tect prestane a baterka nema tendenci se vybijet, protze stale visi na napeti... doufam, ze az vylezu ven, nebudu mit v aute od Tebe krumpač
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.1.07, 10:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To je to poslední, čeho se musí Pepča bát Jasně, každá konstrukce má něco do sebe, já to řešim takhle, a nevýhoda je v tom, že se to musí hlídat... Ale jinak spokojenost, vždycky to jakoukoli baterku výborně našťouchlo...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.1.07, 10:49 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
to je jasna vec taky kdyz nabijim, nabijim z 25V pres odpor jen na to udrzovani pouzivam neco jinyho
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.1.07, 10:54 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
21. stoleti?
Nevite tady nekdo, proc by se oloveny akumulator, konstrukcne snad jeste z 19. stoleti, mel nabijet nabijeckou z 21.ho? Dyt mu z toho bude blbje....
Je potreba, aby pri plnym napeti na baterce, coz je asi 6.8V, se proud dodavany nabijeckou blizil nule. Teoreticky by na to melo stacit trafo s usmernovacem. Podle toho, jak vykonny trafo pouzijes, tak se ti bude pri snizujicim se napeti zvysovat proud. Rika se tomu volt-amperova charakteristika a mohlo by na to stacit napriklad trafo od lampovyho radia, mozna nejakej adapter od vietnamcu (kterej ale bude dobijet hodne pomalu) a nebo treba trafo na vlacky FZ-1, ktery ma plymulou regulaci a dokonce i ten usmernovac.
Ta konstrukce s obvodem 7805 bude takhle fungovat taky, pokud to trafo bude mit spravny napeti a ma to tu vyhodu, ze ten nabijeci proud s klesajicim napetim na baterce muze stoupat pomerne strme az do 1A, kdy ma 7805 proudovy omezeni.
Nicmene na 21. stoleti bych to fakt nevidel. )
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
18.1.07, 16:24 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|