Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 02:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Spořič benzínu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
tak to dohadni


31.1.07, 11:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zhruba to sedí, když se připočítá materiál na plošný spoj. Ještě nějak vyřešit ten spínač na LEKR, nebo co to v tom fávu je...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


Naposledy upravil Nepér dne 31.1.07, 11:34, celkově upraveno 1



31.1.07, 11:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hmm...a budes se tim zabejvat?


31.1.07, 11:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
koncem února nejdřív...
Zkuste zatím někdo vymyslet ten spínač na favo karburátor, když není sešlápnutý pedál, mělo by to sepnout.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


Naposledy upravil Nepér dne 31.1.07, 16:10, celkově upraveno 1



31.1.07, 11:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jasne zkouskovy ja vim


31.1.07, 11:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Chtělo by taky vyzkoušet, jak se to bude chovat na sytič, když jsou otáčky nad 1200 a ani plyn neni uvolněnej.
Je ale fakt, že když mi vypadlo relé, tak to na sytič běželo a chcípalo to až když se vypnul...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.07, 20:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ja u facka nemivam takhle vysokej sitic tak tam dej 1500 a mas po problemu


31.1.07, 22:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já na tu krajní polohu sytiče jo, ale na sytič to běží i se zavřeným ventilem, je třeba to zkusit a správně nastavit ten spínač. Nebude to problém.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.07, 22:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a hlavne u facka je sitic tak ze je otevrena klapka


31.1.07, 22:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Právě, proto je třeba nastavit ten spínač, aby to seplo, až bude klapka skutečně zavřená.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.07, 23:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ale to uz je problem o presnem umisteni spinace a na beh to nema vliv tenhle problem bych to neresil


31.1.07, 23:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ted mi to doslo u fava je delanej sitic priverou a obohacovacim sistemem takze kdyz je ventil na sitic zavrenej tak to neni problem motor jede z toho obohaceni


31.1.07, 23:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak zkušební prototyp už testuju asi 400km, s těmito závěry:
*Upravil jsem DPS pro současné součástky, ještě bude třeba pár změn. (metodou "pixel by pixel", celkem bejkárna)
*Jako IO jsem použil TLC274 a upravil jsem rozmístění vývodů na DPS.
*Tranzistory jsem nahradil BC548B, ve vstupní děliči jsem musel upravit hodnotu R2 na 4k7, aby se otevřel T1 (mám pocit, že celá ta šaškárna T1-T2 je monostabilní klopný obvod :) , R8-C2 je integrační článek, IO1b je další integrace, no moc si nejsem jistej, jak ten převodník přesně funguje, snad mi někdo pomůžete).
*Do kabiny jsem si natáhnul orientační ledku, abych věděl, kdy to zavírá
*Hranici otáček jsem musel zvednout až na 2000 ot/min, protože při delším brždění motorem, s otáčkami těsně nad touto hraniční hodnotou a následném vyřazení docházelo ke chcípání. Při vyřazení z vyšších otáček to nechcípalo, zřejmě stačil zareagovat IO1d. Ještě zkusím Shottkyho diodu místo D4, ale neslibuju si od toho nějaký výrazný efekt.
Někde mám fotky, jak to vypadá...
Spínač na karburátoru:
Obrázek
A tady krabička s tou chytrou elektronikou :) , pozor je to v plném rozlišení, byl jsem línej to zmenšovat...
Obrázek

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.3.07, 18:57
Profil ICQ

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
a na kolik zhruba odhaduješ úsporu benzínu?


2.3.07, 19:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
To skutečně netuším, jezdím málo a vždycky za různejch podmínek, takže moje spotřeba je naprosto nevypovídající ukazatel. Ale těch 5% bych viděl, jako reálnou hodnotu... takže je to asi prakticky zanedbatelný...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


2.3.07, 19:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz