Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 18:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Alternátor - silné chrastění ... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
Bukaj píše:
Altík vydrží věky, jen na dvě věci je háklivý - voda a prach!
Když se myje motor WAPkou, ak by se voda (tlaková) neměla dostat do ložisek.
A samosebou na prašných cestách odejde vše dříve, než na čistých dálnicích a třeba silnicích v lese, kde je vlahý vzdoušek... ;)


Jinak já mám s altíkem v Pastelce jiný problém - nabudí se (kontrolka zhasne) až po překročení 2000 otáček.
Dával jsem tam vloni v létě repasovaný altík 55A a od té doby to dělá.
Jinak dobíjí OK, jen prvotní nabuzení mu trvá... :roll:

Nevíte, která že ta dioda v něm by mohla být tohoto příčinou? Vše je OK, jen diody jsem netestoval...
...popřípadě, zda to má vůbec cenu řešit, když mám na Pastelce spoustu jiných restů, které mi ale nehlásí kontrolka... :lol:

máš na mysli nabuzení ihned po startu ??? to mi taky dělá , musím zvýšit otáčky nad cca 1500ot a pak už nesvítí ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


9.4.07, 18:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
Jinak ještě jeden dotaz :
Plánuju vyměnit altík z feliny 70A do fáva , ale mám problém - feli má klíňák širší, fávo užší - tzn. vyměnit řemenici ???
Obrácený výměna (z fáva do feli - samo v případě nouze - cesta do chrvatska 8) taky měnit řemenici ??? A zvládne jet feli s altíkem 55A ??? Nebo budou problémy ??? Počítám jen světla, bez autoledničky, bez rádia ....

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


9.4.07, 18:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
máš na mysli nabuzení ihned po startu ??? to mi taky dělá , musím zvýšit otáčky nad cca 1500ot a pak už nesvítí ...


Jo, jenže u Pastelky se musí vytočit asi na 2200 ot./min., aby se nabudil... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


9.4.07, 18:28
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Bukaj píše:
pepakvatropolis píše:
máš na mysli nabuzení ihned po startu ??? to mi taky dělá , musím zvýšit otáčky nad cca 1500ot a pak už nesvítí ...


Jo, jenže u Pastelky se musí vytočit asi na 2200 ot./min., aby se nabudil... :roll:


co žárovka, jen tak střílím

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.4.07, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jaká žárovka?
Myslíš v kontrolce?
Jako že by byla nějaká jiná, nebo co?
Je to možné, že v té hranaté přístrojovce jsou žárovky 1,2W místo původních 2W...
...myslíš, že by to mohlo být příčinou pozdějšího nabuzení altíku? To asi ne, co? :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


9.4.07, 21:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
Jinak ještě jeden dotaz :
Plánuju vyměnit altík z feliny 70A do fáva , ale mám problém - feli má klíňák širší, fávo užší - tzn. vyměnit řemenici ???
Obrácený výměna (z fáva do feli - samo v případě nouze - cesta do chrvatska 8) taky měnit řemenici ??? A zvládne jet feli s altíkem 55A ??? Nebo budou problémy ??? Počítám jen světla, bez autoledničky, bez rádia ....

nikdo neví ????????????????????????????????????????????????????????????????????????

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


10.4.07, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
U řady 742 s extrerním regulátorem napětí není žárovka k nabuzení potřeba, je schopný se nabudit i bez žárovky a ta slouží jen a pouze pro indikaci. U Favoritů a pod. již není k regulátoru přivedeno napájení a alternátor se nabudí jen přes žárovku, takže tam je žárovka nutná.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


10.4.07, 11:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bukaj píše:
Jaká žárovka?
Myslíš v kontrolce?
Jako že by byla nějaká jiná, nebo co?
Je to možné, že v té hranaté přístrojovce jsou žárovky 1,2W místo původních 2W...
...myslíš, že by to mohlo být příčinou pozdějšího nabuzení altíku? To asi ne, co? :roll:


V těhle palubkách byly už z AZNP 1.2W :wink: jestli chceš, tak až pojedem do Prahy s Rapidem kvůli těm ložiskům, můžu ti vzít svůj alťák 42A od Kachnise co jsem si repásnul, na vyzkoušení...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.4.07, 13:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
tak jak tak zjišťuju, to silné chrastění se mi projevuje nenom u studeného motoru, jakmile se zahřeje chrastí velice málo .... nemůže to být taky něco jiného ??? Zdá se mi , že rozvody v 82tkm by byly brzo ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


11.4.07, 22:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Bukaj píše:
Jaká žárovka?
Myslíš v kontrolce?
Jako že by byla nějaká jiná, nebo co?
Je to možné, že v té hranaté přístrojovce jsou žárovky 1,2W místo původních 2W...
...myslíš, že by to mohlo být příčinou pozdějšího nabuzení altíku? To asi ne, co? :roll:


V těhle palubkách byly už z AZNP 1.2W :wink: jestli chceš, tak až pojedem do Prahy s Rapidem kvůli těm ložiskům, můžu ti vzít svůj alťák 42A od Kachnise co jsem si repásnul, na vyzkoušení...


Díky, alternátorů tu mám asi deset :D
Každopádně je to záležitostí altíku, ten původní 42A se nabudil už v 500ot./min. :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


12.4.07, 08:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
tak jak tak zjišťuju, to silné chrastění se mi projevuje nenom u studeného motoru, jakmile se zahřeje chrastí velice málo .... nemůže to být taky něco jiného ??? Zdá se mi , že rozvody v 82tkm by byly brzo ...


Podla mna je to lozisko. Po zahriati je normalne ze stichne. 70A altik som neskusal, ale mam 90A a ten ma inu remenicu, hriadel a hlavne inak riesene uchytenie. Tak aby si nekupoval co tam nenarves.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.4.07, 07:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
A do Felicie sa montovali aj 55A, tak toho by som sa nebal. a remenice su rovnake ako v novsom Favo. Sirsie sa robili ked tam bola este klima, al. posilovac, ale to tam davali aj silnejsi altik.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.4.07, 07:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
kwiko píše:
A do Felicie sa montovali aj 55A, tak toho by som sa nebal. a remenice su rovnake ako v novsom Favo. Sirsie sa robili ked tam bola este klima, al. posilovac, ale to tam davali aj silnejsi altik.

Fakt ??? Co já teda vím , tak fáva 93-(ale vstřikování) měly už 70A ..... A felicii, kterou mám - ta má tak 2x širší klíňák než fávo .... takže se to bude muset nějak vyvexlovat .... právě nevím jak a jestli to vůbec jde ....

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


13.4.07, 15:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
kwiko píše:
A do Felicie sa montovali aj 55A, tak toho by som sa nebal. a remenice su rovnake ako v novsom Favo. Sirsie sa robili ked tam bola este klima, al. posilovac, ale to tam davali aj silnejsi altik.

Fakt ??? Co já teda vím , tak fáva 93-(ale vstřikování) měly už 70A ..... A felicii, kterou mám - ta má tak 2x širší klíňák než fávo .... takže se to bude muset nějak vyvexlovat .... právě nevím jak a jestli to vůbec jde ....


už mi prešlo rukami viacero Fáv 94 aj karbec aj BMM a všade bol iba 55ka altík....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.07, 18:39
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak já na motoru z 781.135E měl 70a :arrow:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.4.07, 18:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz