Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 23:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Kto pomoze mlademu? 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to je favorit, že jo? tak je v tom záludnost, ke spodnímu šroubu je přístup jak k penězům, toť vše, jestli budeš kupovat jiný startér, dej z feldy


8.11.07, 17:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vít Široký píše:
to je favorit, že jo? tak je v tom záludnost, ke spodnímu šroubu je přístup jak k penězům, toť vše, jestli budeš kupovat jiný startér, dej z feldy


Musi pryč ten dolní krycí plech, že jo?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.11.07, 17:38
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hlavně tam myslím není místo aby se nasadil ořech, že se musí stranovým klíčem


8.11.07, 17:42
Profil ICQ

Příspěvky: 42
Příspěvek 
Vít Široký píše:
hlavně tam myslím není místo aby se nasadil ořech, že se musí stranovým klíčem


no 16kľúč,a za 20 minút trápnia bol vonku....žiadny dolný krycí plech nemusiel isť dole.......trocha zavadzal ventilator,a ovladanie naklapania svetiel(asi :oops: )ale v pohode sa to dalo...
ak by som ho chcel skúsiť či štartér točí len tak na prázdno,tak zapojim tie dva plusy ako boli povodne na motore,a minus prilozim kam?starter je kostreny cez motor,že?ale ja mam bateriu v garazi,takže staci pripojit mínus na kryt startera???
a myslite ze ked ho sam rozoberiem,že sa mi ho podari opravit/zrepasovat.....???kto mi poskytne navod na repas/opravu???alebo ho odniest niekomu,alebo kupit rovno z feldy?a malicka otazka na zaver...motor je ukostreny dobre,ked som zabudol odpojit baterku a pri odmontovavani mi to hadzalo iskry :oops: potom som hned batreku odpojil..kde sa nachadza kostra motora,chcel bny som omrknut v akom je stave...sorry za dlhú story

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 13:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
Vít Široký píše:
hlavně tam myslím není místo aby se nasadil ořech, že se musí stranovým klíčem


no 16kľúč,a za 20 minút trápnia bol vonku....žiadny dolný krycí plech nemusiel isť dole.......trocha zavadzal ventilator,a ovladanie naklapania svetiel(asi :oops: )ale v pohode sa to dalo...
ak by som ho chcel skúsiť či štartér točí len tak na prázdno,tak zapojim tie dva plusy ako boli povodne na motore,a minus prilozim kam?starter je kostreny cez motor,že?ale ja mam bateriu v garazi,takže staci pripojit mínus na kryt startera???
a myslite ze ked ho sam rozoberiem,že sa mi ho podari opravit/zrepasovat.....???kto mi poskytne navod na repas/opravu???alebo ho odniest niekomu,alebo kupit rovno z feldy?a malicka otazka na zaver...motor je ukostreny dobre,ked som zabudol odpojit baterku a pri odmontovavani mi to hadzalo iskry :oops: potom som hned batreku odpojil..kde sa nachadza kostra motora,chcel bny som omrknut v akom je stave...sorry za dlhú story


podľa roku výroby po 92 bola kostra na motor s baterky cez kasňu na tú spodnú konzolu motora pod baterkou, staršie modely mali samostatný prepoj pri silembloku motora, ale nepamätám si pri ktorom.

ak chceš štartér odskúšať na "stole" mínus pripoj na kostru štartéra a plus daj na ten vrchný silový plus, potom ak privedieš plus na ten tenký kontakt na cievke mal by sa vysunúť pastorok a štartér roztočiť, ak sa vysunie a neroaztočí, najskôr to budú uhlíky alebo silový kontakt v tej cieke, ak sa ani nevysunie, premeraj cievku... hoci aj žiarovkou...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 13:31
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
podľa roku výroby po 92 bola kostra na motor s baterky cez kasňu na tú spodnú konzolu motora pod baterkou, staršie modely mali samostatný prepoj pri silembloku motora, ale nepamätám si pri ktorom.

ak chceš štartér odskúšať na "stole" mínus pripoj na kostru štartéra a plus daj na ten vrchný silový plus, potom ak privedieš plus na ten tenký kontakt na cievke mal by sa vysunúť pastorok a štartér roztočiť, ak sa vysunie a neroaztočí, najskôr to budú uhlíky alebo silový kontakt v tej cieke, ak sa ani nevysunie, premeraj cievku... hoci aj žiarovkou...


starter sa proste neotoci ani na volno.....ai sa navysunie pastorok
no tak spojiál som ten vyvod cievky s plusom,a ukostril starter a ziarovka sa rozsvietila.....

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 13:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
starter sa proste neotoci ani na volno.....ai sa navysunie pastorok
no tak spojiál som ten vyvod cievky s plusom,a ukostril starter a ziarovka sa rozsvietila.....


dobre takže cievka štatéra je dobrá a keď si pripojil plus na ten tenký cvakalo to alebo nič?

ak to cvaklo môže byť zlý ten stykač silové kontakty pod tou cievkou alebo uhlíky.
ak necvaklo môžeš mať skríženú kotvu tej cievky, v každom prípade zhoď tú cievku zo štartéra a uvidí sa čo ďalej...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 13:56
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:

dobre takže cievka štatéra je dobrá a keď si pripojil plus na ten tenký cvakalo to alebo nič?

ak to cvaklo môže byť zlý ten stykač silové kontakty pod tou cievkou alebo uhlíky.
ak necvaklo môžeš mať skríženú kotvu tej cievky, v každom prípade zhoď tú cievku zo štartéra a uvidí sa čo ďalej...


no praveze nic,ziadny zvuk........takze zhodit ciefku
nasiel som asi taky navod:
1-uvolnit maticu dolneho kontaktu spinača(elektromagneticky spínač)
a uvolnit pásik vodiča
2-označiť si polohu mag. spinača
3-uvolnit 2 šruby spinača
4-elmag spinač vybrať smerom nahor
5-podla potreby vybrat pruzinu a kotvu vyvesit hore

Je to ono?toto treba urobiť?

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 14:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
michalkatka píše:

dobre takže cievka štatéra je dobrá a keď si pripojil plus na ten tenký cvakalo to alebo nič?

ak to cvaklo môže byť zlý ten stykač silové kontakty pod tou cievkou alebo uhlíky.
ak necvaklo môžeš mať skríženú kotvu tej cievky, v každom prípade zhoď tú cievku zo štartéra a uvidí sa čo ďalej...


no praveze nic,ziadny zvuk........takze zhodit ciefku
nasiel som asi taky navod:
1-uvolnit maticu dolneho kontaktu spinača(elektromagneticky spínač)
a uvolnit pásik vodiča
2-označiť si polohu mag. spinača
3-uvolnit 2 šruby spinača
4-elmag spinač vybrať smerom nahor
5-podla potreby vybrat pruzinu a kotvu vyvesit hore

Je to ono?toto treba urobiť?


áo to je ono...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 14:08
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
tak uz mam.........teraz mam rozobrat tu cievku??? este dotaz,ta kotva,aku velku volu by mala mat? je to ten valcek na ktorom je pruzinka,ano?a co presne znamena vyvesit kotvu?

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 14:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
tak uz mam.........teraz mam rozobrat tu cievku??? este dotaz,ta kotva,aku velku volu by mala mat? je to ten valcek na ktorom je pruzinka,ano?a co presne znamena vyvesit kotvu?


v tej cievke by mala tá kotva behať volne, nazad by to mala tlačiť tá pružina, vyvesiť kotvu znamená nechať ju na tom vahadle a cievku s nej dať dole...

keď sa tá kotva nepohla možno to tam máš zaseknuté... keď zhodíš cievku dole tak keď to vahadlo čo ostane trčať zo štartéru potiahneš do zadu tak by sa mal vysunúť pastorok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 14:36
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
Michal Berta píše:
tak uz mam.........teraz mam rozobrat tu cievku??? este dotaz,ta kotva,aku velku volu by mala mat? je to ten valcek na ktorom je pruzinka,ano?a co presne znamena vyvesit kotvu?


v tej cievke by mala tá kotva behať volne, nazad by to mala tlačiť tá pružina, vyvesiť kotvu znamená nechať ju na tom vahadle a cievku s nej dať dole...

keď sa tá kotva nepohla možno to tam máš zaseknuté... keď zhodíš cievku dole tak keď to vahadlo čo ostane trčať zo štartéru potiahneš do zadu tak by sa mal vysunúť pastorok...

kotva chodi,nieje zaseknuta,potiahnut sa da..........ale zeby sa vysunul pastorok???asi je vo vnutry a nieje ho vidno,nie?.co je pastorok??? :oops: uz som sa bol kuknut,uz viem co to je,kes sa pastorok vysunie,tak zapadne do ozubeneho kolesa,co bolo vidiet v tej diere po odmontovani startera.....zeby zotrvacnik???

poznatok:kedpripojim ziarovku na tenky drot tak sviety........ked je ziarovka na ten hruby,a dam plus na tenky tak nesviety.......

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 15:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
kotva chodi,nieje zaseknuta,potiahnut sa da..........ale zeby sa vysunul pastorok???asi je vo vnutry a nieje ho vidno,nie?.co je pastorok??? :oops: uz som sa bol kuknut,uz viem co to je,kes sa pastorok vysunie,tak zapadne do ozubeneho kolesa,co bolo vidiet v tej diere po odmontovani startera.....zeby zotrvacnik???

poznatok:kedpripojim ziarovku na tenky drot tak sviety........ked je ziarovka na ten hruby,a dam plus na tenky tak nesviety.......


takže po poradí pastorok je to malé ozubené kolečko čo sa vysúva do ozubenia zotrvačníka a roztáča ho.

cievka štartéra sa odskúša tak že keď už ju máš vymontovanú tak jeden pól cievky pripojiš na žiarovku druhý pól žiarovky pripojíš na baterku a druhý pól baterky pripojíš na druhý pól cievky... takzvano to zapojíš do série, vtedy sa ti žiarovka musí rozsvietiť, alebo aspoň rozžhaviť (podľa použitej žiarovky). tak odskúšať či je samotná cievka dobrá, ak sa ti žiarovka nerozsvieti (za predpokladu že žiarovka je dobrá), tak je cievka zlá....

samozrejme najjednoduchšie je cievku odmerať multimetrom (ohmetrom)...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 15:14
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
takže po poradí pastorok je to malé ozubené kolečko čo sa vysúva do ozubenia zotrvačníka a roztáča ho.

cievka štartéra sa odskúša tak že keď už ju máš vymontovanú tak jeden pól cievky pripojiš na žiarovku druhý pól žiarovky pripojíš na baterku a druhý pól baterky pripojíš na druhý pól cievky... takzvano to zapojíš do série, vtedy sa ti žiarovka musí rozsvietiť, alebo aspoň rozžhaviť (podľa použitej žiarovky). tak odskúšať či je samotná cievka dobrá, ak sa ti žiarovka nerozsvieti (za predpokladu že žiarovka je dobrá), tak je cievka zlá....

samozrejme najjednoduchšie je cievku odmerať multimetrom (ohmetrom)...


takze na tie dva rovnake sroby nad sebou kde sa napaja plus a minus...ano? a ten konektor nechat volny,kam sa to povodne len nastrkava ten tenky drat....
takto ziarovka nevieti.ak je teda zla cievka,tak co s nou dalej?ozaj,fakt vdaka ze mi pomahas

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 15:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
takze na tie dva rovnake sroby nad sebou kde sa napaja plus a minus...ano? a ten konektor nechat volny,kam sa to povodne len nastrkava ten tenky drat....
takto ziarovka nevieti.ak je teda zla cievka,tak co s nou dalej?ozaj,fakt vdaka ze mi pomahas


pomaly :!: jeden pól cievky je ten tenký kam sa pripája ten tenký káblik s kabeláže a druhý pól cievky je vyvedený na kostru, z hlavy si nepamätám kde presne. ale malo by to byť jasné je to vlastne ten tenký drôtik čo tvorí vinutie cievky... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 15:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz