Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 alternátor z favorita do 120 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
asi policejni... hold ostrejsi motor,tupejsi altik :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.12.07, 13:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Feldy 1.3 BMM majú 55A a myslím že bohato stačí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.12.07, 21:11
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
co jsem videl fava maj 55A a feldy vetsina 70A ale kdyz se prehodi řemenice jsou k zaměnění


14.12.07, 19:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
WRC píše:
co jsem videl fava maj 55A a feldy vetsina 70A ale kdyz se prehodi řemenice jsou k zaměnění


sú zamenné, Favo BMM, aj Felda BMM má remenicu na plochý 4drážkový remeň, Feldy so servom a klímou majú 6drážkový remeň...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.12.07, 19:59
Profil

Příspěvky: 25
Příspěvek 
nechecm zakladat nove temy tak pisem sem. ja chcem favo altik 55A do 105ky. co tam teda treba presne prerobit? nejaky navod poskytnite ;)
a druha otazka: ake su maximalne otacky altiku?


23.1.08, 11:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
murgy píše:
nechecm zakladat nove temy tak pisem sem. ja chcem favo altik 55A do 105ky. co tam teda treba presne prerobit? nejaky navod poskytnite ;)
a druha otazka: ake su maximalne otacky altiku?


v podstate sú aj motory totožné takže ti stačí držiak, klasickú remenicu (ak máš náhodou na plochý remeň) a zapája sa to jednoducho.... regulátor je na altíku, takže tam zapojíš iba silový a drát na kontrolku...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.1.08, 14:01
Profil

Příspěvky: 25
Příspěvek 
no to dufam dako zvladnem :D
a ta druha otazka?
lebo chcem si dat urobit nove remenice a chcem dat mensi priemer, tak to chcem vypocitat nejako
ale zase aby som neodpiekol altik alebo baterku....


23.1.08, 14:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
murgy píše:
no to dufam dako zvladnem :D
a ta druha otazka?
lebo chcem si dat urobit nove remenice a chcem dat mensi priemer, tak to chcem vypocitat nejako
ale zase aby som neodpiekol altik alebo baterku....


pokiaľ nestaviaš závodný motor na vyžšie pracovné otáčky, nechaj priemer remenice pôvodný, ale môžeš ich dať vytočiť s duralu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.1.08, 14:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Řemenici klidně udělej o 1cm menší, měli to tak ekotronici, já ji také mám a na volnoběh to krásně dobíjí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.08, 14:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 25
Příspěvek 
no ja si chcem urobit v robote hlinikove... takze si urobim aj tu co je na kluke vacsiu
dufam ze to bude ok ;)


23.1.08, 14:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak to hlavně spočítej tak, aby ve finále byl stejný převod jako když máš obyč řemenici na klice a o 1cm menší v průměru na altíku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.08, 18:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 25
Příspěvek 
no sak vacsiu tam chcem dat hlavne koli tomu aby tam nebol rovnaky prevodovy pomer.... chapes...
preto sa pytam ze kolko mozem pridat otacok na altiku aby som ho neodpalil...


23.1.08, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Já tě plně chápu, ale ty nechápeš mě. Psal jsem, abys přidal otáček alternátoru tak, jako kdybys měl na klice normální řemenicic a na altíku o 1cm menší. Tato kombinace je totiž vyzkoušená a ověřená, takže když to zachováš, neměl bys mít problém.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.1.08, 18:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz