Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Akumulátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Tak už jsem přišel na to čím to bylo, že na baterce (i když jsem odněkud přijel a nechal tak 2hodinky baterku vzpamatovat) bylo zhruba 12,5V když bylo vše vyplý. Tak jsem nastartoval a měřil napětí bylo tam asi 13,7V, tak jsem rozdělal regulátor a problém vyřešenej jeden uhlík měl stykovou plochu orezlou a ten druhý na tom byl trochu lépe, ale ne o moc tak jsem je zlehka jemným šmirglem trochu přejel vyčistil a napětí hned bylo víc než výborné.
Posuďte:
Při volnoběhu bez světel: 14,5V
Při zapnutí světel: 14,0V
Při zapnutí světel a vetilátoru: 13,8-13,9V

A baterka při dojetí po 2hodinách má 12,63V.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


18.1.08, 10:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz