|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Tak už jsem přišel na to čím to bylo, že na baterce (i když jsem odněkud přijel a nechal tak 2hodinky baterku vzpamatovat) bylo zhruba 12,5V když bylo vše vyplý. Tak jsem nastartoval a měřil napětí bylo tam asi 13,7V, tak jsem rozdělal regulátor a problém vyřešenej jeden uhlík měl stykovou plochu orezlou a ten druhý na tom byl trochu lépe, ale ne o moc tak jsem je zlehka jemným šmirglem trochu přejel vyčistil a napětí hned bylo víc než výborné.
Posuďte:
Při volnoběhu bez světel: 14,5V
Při zapnutí světel: 14,0V
Při zapnutí světel a vetilátoru: 13,8-13,9V
A baterka při dojetí po 2hodinách má 12,63V.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
18.1.08, 10:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|