Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Felicie nestartuje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Tak jsem jeste jedno vyběhl do sněhu, se zapnutým vším co mi přišlo pod ruku (ventilátor, dálkový, zadní mlhovka, vyhřívání zad. skla) je na baterce 13,8 V.


6.1.08, 16:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak to bude dobíjení naprosto v pořádku....no tak asi ta baterka


6.1.08, 17:11
Profil ICQ

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Diky moc za pomoc, tak ja nabiju baterku a pojedu pro novou :lol:


6.1.08, 17:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
kua co s těma baterkama děláte? Bosch Sylver 3 roky???? to není možný, ať vzpomínám jak vzpomínám tak u nás ještě nebyl člověk kterýmu by odešla baterka dřív jak po 5ti letech, otec ji měl dokonce 8 let pak šla teprve do věčných lovišť. Auto má od 95 roku teď tam má 4 roky novou Topla Energie, dělaj to asi maďaři nebo kdo a už nedáváme nic jinýho, auto stojí pořád venku teď poslední dobou co mám Bolševika a Rencka tak pápi skáče furt do jednoho znich takže felda chátrá na zahradě venku i třeba 14 dní a prostě pak přijde cvrkne a jede, já teď taky rozhejbával rencka po tejdu no a prostě jen otočím klíčkem a vrčím a ta baterka tam je ještě pořád od předchozího majitele.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.1.08, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 30
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kristensen: ta Bosch Silver tam možná taky byla i těch 8 let, ale to nevím, každopádně minimálně 3 roky tam byla určitě a startování bylo vždy pěkné.. teď co tam je šmejdka (já ji nekupoval), tak startování bylo hezké asi jen první měsíc, pak už se to zhoršovalo až už to nejde vůbec - jsem to čekal, takže mně to nějak moc nezaskočilo.. ><((('>

_________________
Škoda Felicia GLXi 1.3 BMM (1996) 50kW (0-100 km/h 15 s; max 165 km/h; 7,5l/100km; bez úprav)


6.1.08, 18:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
kua co s těma baterkama děláte? Bosch Sylver 3 roky???? to není možný, ať vzpomínám jak vzpomínám tak u nás ještě nebyl člověk kterýmu by odešla baterka dřív jak po 5ti letech, otec ji měl dokonce 8 let pak šla teprve do věčných lovišť. Auto má od 95 roku teď tam má 4 roky novou Topla Energie, dělaj to asi maďaři nebo kdo a už nedáváme nic jinýho, auto stojí pořád venku teď poslední dobou co mám Bolševika a Rencka tak pápi skáče furt do jednoho znich takže felda chátrá na zahradě venku i třeba 14 dní a prostě pak přijde cvrkne a jede, já teď taky rozhejbával rencka po tejdu no a prostě jen otočím klíčkem a vrčím a ta baterka tam je ještě pořád od předchozího majitele.


je to možný dal jsem všem na ulici komfort a odešli po záruce, sylverku ty mám dvě jedna jkede 4 roky druhá vydržela 3.5 dobíjení samozřejmě OK prostě jak na co trefíš miloš


6.1.08, 20:15
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Tak abych napsal konec tehle story:
Baterii jsem nabijel cely den a noc,abych mohl dalsi den aspon zajet pro novou...samozřejmě podle zákona schválnosti jsem ráno nenastartoval.
Kousek odtud je aut. servis a prodej škoda, tak jsem tam zasel, bohuzel meli jenom nejakou baterku z polska (45 Ah, necelých 1 600 Kc), ale mě uz bylo vsechno jedno, tak sem ji vzal :D Snad vydrží aspoň rok :twisted:
Zatím auto startuje bez problémů :wink:


13.1.08, 15:45
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Tak už sem tady zase :D
Do teď žádný problémy se startováním nebyly, naposled jsem jel s autem minulý čtvrtek, dneska chci nastartovat a prd :cry:
Pravda, teď byla trochu zima (praha), ale zase tak moc ne, aby se baterka za 9 dní vybila.. Nějaký nápad, kde může být zakopaný pes?


8.3.08, 18:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
xbusch píše:
Tak už sem tady zase :D
Do teď žádný problémy se startováním nebyly, naposled jsem jel s autem minulý čtvrtek, dneska chci nastartovat a prd :cry:
Pravda, teď byla trochu zima (praha), ale zase tak moc ne, aby se baterka za 9 dní vybila.. Nějaký nápad, kde může být zakopaný pes?


když jsem neměl měřící přístroje vzal jsem svařovací drát co je na švajc ohnul ho do písmene U a přiložil na plus a mínus, když jsem ten drát udržel v rukou byla baterka KO pokud se drát do vteřiny prohřeje je OK, (naučil mě to opravář akumulátorů) pak jsem zkusil odběr že jsem si dal suvfitku žárovku na mínus kontakt a druhou stranu na mínus z kastle a pokud se mi rozsvítila hledal jsem odběr odpojováním pojistek a agregátů u felicie ještě s pátými otevřenými a zavřenými dveřmi, tam rád blbne spínač osvětlení kufru v zámku dveří, taky nesmíš zapomínat na baterky z asie kde nemrzne a jak v praze ucítí kosu tak odmítají pracovat miloš


9.3.08, 10:41
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Tak dneska po nabití je všechno ok, startování bez problémů.
Proud v klidu pořád těch cca 40mA, úbyek napětí mezi mínus pólem a kostrou žádný...
Může něco vybít bateku takhle za pár dní, když je pár stupňů pod nulou? Nechce se mi věřit,že by to baterka nezvládla...


9.3.08, 17:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
40mA je sakra odběr...

45Ah baterka je ZCELA prázdná za asi 47 dnů, navíc pokud je to vážně nějaká polská, tak zdaleka nemusí mít těch 45Ah a pár dnů jí stačí ke kolapsu :wink:

Problém bych ale viděl v těch 40mA, na klidový odběr mi to přijde moc.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.3.08, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
40mA je sakra odběr...

45Ah baterka je ZCELA prázdná za asi 47 dnů, navíc pokud je to vážně nějaká polská, tak zdaleka nemusí mít těch 45Ah a pár dnů jí stačí ke kolapsu :wink:

Problém bych ale viděl v těch 40mA, na klidový odběr mi to přijde moc.


myslím že to je v pohode, ja mám na aute kľudový odber 70 - 80mA, ale jazdím s autom denne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.08, 17:53
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Tak baterie je to SZNAJDER PLUS http://www.techall.cz/index.php?disp=sortiment&shw=103
Tech 40mA to auto mělo co vím snad vždycky...Když je teplo tak, tak si nepamatuju,že by byl problém,ale teď přes zimu to opravdu nevydrží. Zkusím nechat baterii odpojednou pár dní a uvidiíme.
Na kolik % kapacity baterie se dá ještě nastartovat?


9.3.08, 18:04
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám s autíčkem podobný problém. Je to ale favo r.v.94 BMM 50kW. V poslední době jsem taky kolikrát nadával jako pes. Přes vánoce jsem měl týden dovolenou a potom jsem auto taky nemohl natočit. Jen to kňučelo a na druhý pokus už jen pohasínaly kontrolky a nic. Nabil jsem baterii a zase jezdil. V únoru jsem zase týden nejel a to samé. Tak jsem změřil klidový odběr a světe div se kolísal v neuvěřitelných hodnotách. Chvíli asi 30mA a občas to skočilo až na asi 150mA. Nejdříve jsem myslel centrál a alarm, ale to nebylo ono. Nakonec to je rádio. Nechal jsem ho zatím odpojené a až bude pěkně a chvíle tak se na to mrknu. Ty kabely tam jsou dost zmaštěné tak si to udělám celé znova.


10.3.08, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Felicie nestartuje aneb jak jsem ušetřil 4500 Kč
Ahoj.
Napíšu Vám co se mi stalo letos když jsme jeli na dovču.
Mám Feldu 11let model 2000. Nikdy žádný problém jen občas poletech používání se slabým akumulátorem který jsem si letos na jaře koupil - bezúdržbový VARTA . Ujeli jsme 100Km a zastavili na kafe. Když jsem chtěl nastartovat cvakalo jen relátko a nic aspoń si myslím neboť mě polilo horko že je po dovolené a co teť - a co dál. Parkoviště bylo trochu z kopce tak jsem to nechal rozjed a nastartoval....a jeli jsme dál a přemýšlel o nejbližším servise. Ve Výškově byl ještě otevřený nějaký servis tak jsem tam vběhnul ještě před zavřením neboť byla sobota před polednem a prosil o opravu. Maník v servise bezmyšlenkovitě usoudil ,že to bude alternátor - špatné dobijení a vzal multimetr naměřil mějakých 12,5V nebo 13,5V při zapmutém motoru ,světel a vyhřívání okna. A ,že po obědě příjde a opraví mi to výměnou zarepasovaný alt, za nějakých 4500Kč !!! Jenom ,že kdyby to byl zmíněný alt. tak bych asi nenajel 130Km - si myslím ??? Na kopci jsem vyzkoušel několikrát startovat - možná desetkrát a šlo to. Po telefonické radě se známým ,že mě chtěl pěkně natáhnout jsem to risknul dojet do místa a pak se poohlédnout po servise. Jenom ,že Felicie si startovala jako by se nic nestalo vesele dál a startuje do dnes. :P Já si myslím ,že to mohla být seknutá cívka - ale poklepat na ní mě nenapadlo.
Jaký je váš názor ??? Dííík. :shock: :?: :?: :?:


23.9.11, 18:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz