Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 11:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Dobíjení favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Měření se zátěží na volnoběh nedává moc velký smysl, 55A s klasickou řemenicí na volnoběh sotva utáhne světla. Měř to tak při 2 000ot motoru, ale fakt že na 12 by to klesat nemělo. Proměř ještě ty úbytky napětí, to ti řekne víc.


23.3.08, 14:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Jeste jeden dotaz,mozna hloupy...V literature sem nasel tyto udaje:
Otacky pocatku dobijeni: 1000
Proud pri 2000ot: 37A
Max proud 55A pri: 6000ot

Jak rikam,asi hloupa otazka,ale jedna se o otacky motoru nebo alternatoru?

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


24.3.08, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
alternátoru

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.08, 10:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja bych take rekl ze alternatoru


24.3.08, 10:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
zožeň si menšiu remenicu...

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.3.08, 10:58
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Když se to tu tak nakouslo, jaké jsou vlastně maximální dovolené otáčky pro 70A alternátor z Fá?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.3.08, 14:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
9000? Řekl bych že tam rozdíl oproti ostatním altíkům nebude, konstrukčně je v podstatě stejný akorát má silnější vinutí.


24.3.08, 15:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Když se to tu tak nakouslo, jaké jsou vlastně maximální dovolené otáčky pro 70A alternátor z Fá?


10tis ot/min, niekde som to čítal...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.3.08, 17:19
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Díky :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.3.08, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Ja mam v literature napsany 10000, a od rv 92/06 11000.

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


25.3.08, 00:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
venca.m píše:
Ja mam v literature napsany 10000, a od rv 92/06 11000.


dokonca, to je ešte lepšie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.3.08, 08:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
Jo,ale ted sem si jeste jednou precetl otazku,a to co sem psal plati pro 55A. Pardon :oops:

_________________
Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost
Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost
Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost
Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost
Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost


25.3.08, 14:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
venca.m píše:
Jo,ale ted sem si jeste jednou precetl otazku,a to co sem psal plati pro 55A. Pardon :oops:


ten tvůj alternátor je prostě v háji žádné krátké trasy, mým odhadem je v háji relátko že není schopno dodávat dostatečné mnoužství proudu do rotoru, budí dobře, ale jak začneš odebírat proud nestíhá a nikdy nebude, jde to snad odskoušet jen tak že relátko dám pod napětí, přiložím na kolektor rotoru co mám v regále a přiložím na cívku rotoru šroubovák a musí tam držet, druhá příčina méně pravděpodobná je špatné ukostření katodového diodového můstku v altíku, taky bych skontroloval na altíku očko přitažené M6 jestli není studený spoj iloš


25.3.08, 15:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
právě jsem dal zas do kupy další dobíjení a poslední době snad nejčastější zévada kdy altík dobijí málo nebo skoro vůbec, povolené šroubky M5 co drži pohromadě diodové můstky, chybí kostra a pak altík nejede utáhl jsem a zdar 14 V miloš


26.3.08, 10:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz