RUČNÍ SPÍNÁNÍ VENTILÁTORU CHLADIČE-Jak na to?
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Kde to sehnat nebo na co to je ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.5.09, 15:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Juráš
Příspěvky: 45 Bydliště: Brno venkov
|
Šemik píše: Stejně bych Ti doporučil taky těch 80/85
Tak sem se prokousal tou Vaší diskusí a nechápu ten rozruch. Návod na manuální ovládání s relátkem a kontrolkou je v článcích. Ale co se týká Fáva, je lepší dát chlázení do cajku a není problém. Nikdy sem to neřešil ani u sto dvacítky. S Fávem nemám problém ani v Brně v pátečních kolonách. Větrák se pustí jen málo kdy a na krátkou dobu. Pravdou je, že poctivě mněním chladící kapalinu a občas kontroluju jestli je vše ok. Jura
|
23.5.09, 15:22 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Vždyť to tady všichni píšou. Pokud je ten termospínač, termostat a chladící soustava v pořádku, tak není proč dávat vypínač. Když se jede do prudkého kopce a na nízký stupeň, třeba jedničku, tak motor se začne hřát. Termospínač sepne při teplotě např. 95°C a točí se třeba pořád, dokud je teplota moc vysoká. Jestliže teplota klesne, tak se vypne. Není co řešit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.5.09, 15:24 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Normálně v mototechně mají
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 15:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Origo čidlo je šílenost, 97°C
ale to je origo Favo, inak dajú sa zohnať termospínače od 70 po 113° ja mám 87° na Fave aj keď je určený do 742(3).1xx kôli LPG - mi udržuje stálu teplotu motora, ani v kolónach nekolíše v tom rozmedzi 88-97°...
ak sa nemýlim 742/3 má termostat 80 a termospínač 87
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.09, 15:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Aha, omlouvám se za údaj 97°C, skutečně se mýlím. Podle knihy je to na 95°C, stejně mi to ale přijde jako moc
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 15:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Aha, omlouvám se za údaj 97°C, skutečně se mýlím. Podle knihy je to na 95°C, stejně mi to ale přijde jako moc
Favo má rýchlu odozvu, a voda vrie až pri 113° pri 1,2Bar takže je tam dosť rezerva...
(inak Felda s klímou má dvojitý spínač 95-103° - myslím , presné hodnoty si nepamätám)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.5.09, 15:47 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Tak že je dobré dát do fáva termospínač ze Š 120 s 87 stupni?Normálně tam pasuje hej?:-)
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
23.5.09, 18:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zavity sedí, ale 742 neměla 87°C spínač
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 18:41 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
aby sme mali jasno co sa montovalo ......ale 92 stupnov sa mi zda vela.....
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
23.5.09, 18:59 |
|
|
Lukasula
Příspěvky: 119 Bydliště: Ostrava
|
michalkatka píše: Matthes píše: Stejne jako by to vyresil automaticky spinac achjo. presne automatika to nezabudne zapnúť keď je treba, ani vypnúť keď to už treba nieje... stále tvrdím že ručne je to krok nazad v čase... Hele ,ja jsem nepsal,ze mam jen manual,jen to tim manualem zapnu dřív,než to zapne spinač na chladiči.Felicie ma provozni teplotu okolo 93 stupňů,ventilator spíná až je teplota něco málo přes stovku a to už je motor pěkně rozhycovanej.Taky to nějakou dobu trva,než se tím ventilátorem ochladí.Zkus se někdy podívat,jak vzroste teplota na ,,čerstvě" vypnutém motoru!Osobně si myslím,že je lepší se takto vysokým teplotám vyhnout.Nechal bych to na každym,ať se sám rozhodne. Ps. Omlouvam se za pravopis,pisu pres mobil.
_________________ Škoda Felície 1.3MPi, 50kw, r.v. 2001
KÁŽDÉ AUTO MÁ SVÉ MOUCHY, ALE TO MOJE JE JAK MUCHOLAPKA
Naposledy upravil Lukasula dne 23.5.09, 21:00, celkově upraveno 2
|
23.5.09, 20:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
takže doplnim otázku na kolika spíná felda ? a pomůžu si spínašem 742 ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 20:40 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Můžu jen takovou technickou otázečku?
Jak často vám spíná ventilátor chladiče, že to tady řešíte? Mě tak snad maximálně jednou do roka, pokud nepočítám ta "chtěná" sepnutí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.5.09, 20:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
při mým stylu jízdy docela často
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 20:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Celkem často, záleží dost na provozu.. Mimo město nikdy, ale většinou jezdím po městě tak v létě každou chvíli
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.09, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|