Autor |
Zpráva |
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: alternátor Felicia BMM
jo panové s jednoduchostí a spolehlivostí škodovky a favoritů je definitivně amen.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
12.2.12, 17:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: alternátor Felicia BMM
Proč špatný průřez? Na naší je od altíku k pojistkovému panelu asi 6ka a od panelu s pojistkami k akumulátoru taky asi 6ka, možná 10ka. Nevím přesně, neměřil jsem to. S těmi světly u feliny nevím, ale ony už mají více věcí v pojistkovém panelu oproti fáčku, třeba i přerušovač blinkrů, tak někde místo ušetřit museli.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.2.12, 20:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: alternátor Felicia BMM
To je šetření na pravém místě tedy.
6mmq není na 55A žádná výhra, je to udělané že to sice nehoří, ale funkcí to moc neoslní. Felicie má na "světelných" vodičích ztrátu cca 1500mV, což už je sakra znát.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.2.12, 20:40 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: alternátor Felicia BMM
skoro dobrej návod jak zaručeně vyhořet.1.5V úbytek je sakra dost.Nevím proč všude tahaj ty slabé drátky a nakonec připojí pomalu přímotop.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
12.2.12, 20:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: alternátor Felicia BMM
Protože je to levný. A to lidi chtěj, málokdo o nějakých úbytkách vůbec něco ví. Kdybych dělal v automobilce v oddělení elektro, tak se za to auto lidi nedoplatěj.. a nikdo jim nevysvětlí, že je někde o volt navíc
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.2.12, 23:52 |
|
|
Billy Bob Bean
Příspěvky: 233 Bydliště: Olomouc - Brno
|
Re: alternátor Felicia BMM
Ale tak natáhat aspoň na přední světla 4mm nemůže fabriku stát zase tolik. Maximalizace zisku manažerům. Už mám hlouho v plánu předělat elektriku na světla z originální "jeden a půlky" na 4... Svítit 11V je nahovno, ale zase ty žárovky dlouho vydrží i při kokot denním svícení.
_________________ Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95
Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR
|
13.2.12, 05:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: alternátor Felicia BMM
Felina a k předním světlům 1,5mm2 kabel? Co já jsem se díval, tak takhle to má ještě možná favorit, ale feldy nemají ani tu 1,5ku. Tam je to jak psal šemík hrozně ošizeno kde se dá. Když už to tady řešíme, tak třeba i u těch favoritů. Ty starší typy měli i ke startéru kabel 25mm2 a ty novější, asi od 93, možná až 94 měli už jen 16mm2. Kostru to samé. Tam jsou potom slušné stráty. Mám ale startér už redukovaný z feliny, tak proudové zatížení není zase tak hrozné. Ale světla a vše ostatní je teda hnus. Stačí se podívat i třeba ke spínací skříňce. Fáčko mělo hlavní přívod ke spínačce asi 4mm2, zatímco felina už tak 2,5mm2 možná i méně. A když jsme měnili v létě na pár feliciích shnilé 5. dveře a já předělával elektriku, tak jde vidět rozdím mezi starším typem felicií BMM a novějším MPi. Ty starší to mají ještě jakš takš, ale novější MPi feliny už mají svazek do 5. dveří z káblíků o asi polovičním průřezu. Pak se to má potom lámat a dělat paseku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.2.12, 20:13 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: alternátor Felicia BMM
je pravda ,že škodárna a favorit tu elektriku mají lepší ale i tam bylo co zlepšovat.Ale zase mi nejde na rozum když jsou tam ty slabé dráty felina fabka atd.proč i při těchto ztrátách tak šíleně praskají ty H7 žárovky.Co by to dělalo při plným napětí 14V radši ani nemyslet.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
13.2.12, 20:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: alternátor Felicia BMM
Někdo mi kdysy říkal, že u těch novějších aut než je faforit, tedy felina a výše jsou dráty tenší, protože používají kvalitnější materiály. Prý je to měď s příměsí stříbra, nebo tak něco. Moc se mi to ale nezdá a pořád budu raději považovat za kvalitnější instalaci s větším průřezem drátů, jako má š120 a favorit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.2.12, 16:36 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: alternátor Felicia BMM
jo kdyby si videl kabely co vedou ke svetlum u trojcat tak to vyskubes a natahnes to cele znova
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
14.2.12, 18:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: alternátor Felicia BMM
Ani u Fordu to neni zrovna predimenzovano
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.2.12, 22:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: alternátor Felicia BMM
kdysy jsem předělával elektriku na závodního Patrola a to bylo to samé.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.2.12, 19:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|