Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Zapalování z Favorita do Škody 105 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Není to tenhle clanek?

http://www.mjauto.cz/jiricech/jiricech.php?clanek=19

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.2.15, 12:17
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Jo!!!! Díky moc. :wink:

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


7.2.15, 13:20
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
JC totiž nepublikoval jenom na TW.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.2.15, 13:38
Profil ICQ YIM
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Veteranista píše:
Starý TW nefunguje, zda to bude otázka času nebo na vždy kdo ví



Taky je to od té doby tady nějako mrtvé.....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


7.2.15, 15:32
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Ale no tak, to s tím nemá moc společného, myslím, že jen málo lidí chodí přes starý TW, do vyhledávačů skáče přímo forum

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


7.2.15, 20:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Takže rozdělovač mám upravený. Není to tak složité jak to vypadá. Závaží na odstředivém regulátoru jsou úplně stejné akorát pružinky jsou u favorita mnohem silnější. A musí se trošku přihnout držáky těch pružinek, toť vše. Auto už jezdí, akorát to chce seřídit základní předstih, příští týden s tím jedu do servisu. Ale už teď chytá úplně jinak a není ani potřeba tolik pouštět sytič a lze jej dříve vypnout. Co nevidět namontuju i LEKRa kde jsem řešil ještě hadice na vodu ale už mám vše komplet a odzkoušené.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


6.3.15, 22:37
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Jo, ten rozdělovač je prostě znát a hlavně je v podstatě bezúdržbový, žádný kladívko....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


7.3.15, 14:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Tak přidám své zkušenosti s provozem ETZ z Favorita ve 120L, 130L, 130LPG za posledních cca 15 let a odhadem 300 tisíc km s ETZ:
Systém je to opravdu bezúdržbový a pokud nemáte náladu a čas se v autě vrtat, tak mohu jen doporučit - pořád to jede a pokud si toho člověk moc nevšímá, tak je to super. Ale běda, jak začnete přemýšlet, jestli to, že se vám zdá, že to auto nějak hůř jede, není způsobeno rozdělovačem...
Vesměs všechny mé pokusy o lepší chování (sériového) motoru spojené se zapalováním neměly valný účinek... :lol:
Rozdělovače jsem měl upravené dle TW článku p. Čecha (mimochodem dnes už nefungují odkazy na něj), stroboskopem zkontrolovaný průběh regulací dle tabulkových hodnot a pochopitelně bez vůlí, ale vždy jsem měl pocit, že 130 by měla jet lépe...
...až mé laborace skončily tak, že jsem do obou mých současných 130 vrátil původní (nové) kontaktní rozdělovače (v rámci originality/příprav na apokalypsu* :mrgreen: ), abych následně zjistil, že auto jede stejně dobře/blbě*, jako předtím s ETZ.
Ale je pravda, že s mými ročními nájezdy 30-40 tisíc km jsem na to většinou nemusel sáhnout, jak je rok dlouhej, tak uvidím, jak se mi osvědčí návrat ke kořenům - zatím mám na kontaktním rozdělovači ve 130LPG najeto cca 15 tisíc a doposud o něm nevím.

Jinak u ETZ jsem měl za těch cca 300 tisíc, které jsem s ním dohromady najel na 3 škodovkách, musel řešit jednou umírající cívečku v rozdělovači a jinak vcelku nic, jen když jsem byl příliš důkladný při mytí motorového prostoru a nacákal jsem do krabičky ETZ, tak jsem párkrát musel přepojit do náhradní (na nosníku mám přišroubované dvě ETZ a dvě cívky - praktické opatření proti nečekaným průšvihům), jednou se mi začala zvlhlá elektronika ETZ projevovat po cca 5 km jízdy po umytí auta (a motorového prostoru) - nejdřív cukání a nakonec jsem dojel, přepojil a frčel dál 8)

* nehodící se škrtněte

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


11.1.18, 10:50
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
copak za součástku by nevydejchalo v ETZ jadernou apokalypsu ? vždyť je složitá asi jako zapalovací automatika kotlů Protherm :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.1.18, 17:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6337
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Zapalování z Favorita do Škody 105
Obyčajná dioda a tranzistor-gama žiarenie zlikviduje prechod PN u každého polovodiča.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


23.1.18, 20:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz