Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
roman heller píše: Matthes píše: No kdyz deda jezdil este za komunismu s Avii, tak nemel rano vubec problemy se startovanim. Prijel vecer domu, postavil Avii pred barak a nechal ji behat na volnobeh celou noc Takze rano ani nemusel startovat Táta když jezdil s nakladačem tak rábo vyndal vzduchovou vložku a hodil tam zapálený noviny a nakladač chytil,...
muj tatík taky dával zapálený novyny ale do kombajnA ale nenechal je shořet celi a vytáhl je aby mu nevletěli do motoru ale tak jednou se mu tu nepovedlo motor si novyny požvýkal
|
14.2.07, 13:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drobec
Příspěvky: 16 Bydliště: U bratru Slovaku
|
Ohrev
Panove, tohle uz je davno vymysleny a prodava se to. Jmenuje se to DEFA heat system a je to na 220V. Na predni masce mate malinkou zasuvku, v aute ridici jednotku, dolu v motoru topne teleso, v kabine teplovzdusny ventilator a jeste to dobiji baterku. Mam to uz dost dlouho, prodava to Molpir, stalo mne to kolem 10 tisicovek. Mam to na obou autech. Vecer vrazim kabel a rano kdyz se vzbudim namacknu na ovladaci tlacitko a za trictvrte hodiny co se nasnidam a oblecu mam v aute 20 stupnu, motor ohraty na 75°C, v baterce 13,5V. Vemu koste, zhodim snih (pokud je ho min jak 15cm neresim, roztaje nez dojdu k autu), vytahnu kabel, nasednu, tuk a jedu.
Ve Skandinavii je to hit, ma to skoro kazdy. Na sidlistich je uz v projektu maly sloupek se zasuvkou u kazdeho parkovaciho mista. U nas na severu Cech taky nepostradatelna vec. Kdyz bylo loni -35°C, byl jsem asi jediny z ulice kdo vyjel...
|
20.2.07, 22:48 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
Sadra17 píše: MONTAŻ DO DOLNIHO PRIVODU CHLADIĆE takže výsledek nulovej
jo ono to ohřeje.. vlivem stoupání teplý vody nahoru .. ale to musí bejt u aut který sou předohraby..aby neohřejvaly jen vzduch kolem vracečky...ale i tak.. na prd
_________________ život je boj, bohudík
|
21.2.07, 00:32 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Chapci uz ste poculi o niecom takom ako nezavisle vykurovanie???? pozrite na www.molpir.sk Benzin alebo diesel, pouziva sa to bezne a da sa to dat prakticky do kazdeho auta. To elektricka maju uz v skandinavskych krajinach davno, je to dobre, len ked nemas elektrinu tak konec...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
21.2.07, 07:33 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Já to mám na svojem autě už rok a absolutní spokojenost. Je to samovýroba, z vyhřívacího tělíska na Avii, uvařil sem si plechovou krabičku, ve které je to umístěný, rozřízl gumový koleno od vracečky chladiče k vodní pumpě, šupl to do vzniklé díry a stačí půl až jednu hodinku, podle teploty a mám předehřátej celej systém včetně chladiče aj boudy. Celej vtip je v tom, že tělísko je umístěný co nejníž, jak to dovolí konstrukce, tím pádem ohřátá voda má tendenci tlačit se nahoru a vzniká koloběh (takzvaná samotížka, využívá se k vytápění domů), takže aj když na to zapomenu, tak přehřátí hrozí až za hodně dlouho, protože po dobu ohřívání voda samočinně koluje a vylučuje se riziko požáru od horkovzdušných pistolí, nebo barijakých plamenů okolo motoru.
Kdo nemá možnost si to svařit, tak se to prodává jako zvláštní výbava do liazek, kde se to dávalo na spodní hadicu k chladiču.
|
22.2.07, 13:13 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|