Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 8.9.24, 05:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Baterka K.O.? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12486
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Proste ma to prekvapilo, na bamboraku som daval minus hockam na kasnu (idealne matka ulozenia tlmica) a plus bol specialne vyvedeny k motoru, kedze baterku to malo pod zadnou sedackou. Ale nevidim jediny dovod preco nezapat nabijacku ci startovacie kable na baterku ked je pri motore a dostupna...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.11.22, 22:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Aj na plastovej krytke mínus polu akumulátora je nálepka ako to zapojiť správne .
Obrázek

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


30.11.22, 01:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18210
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Tak to by mě taky zajímal důvod. Při nabíjení i při startování z jiného auta zapojuji kabely na kontakty baterie a nenapadá mě proč bych to neměl dělat.


30.11.22, 02:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 6021
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
To je léta letoucí u většiny aut, že kostru nemáš dávat na baterii při startování kabelama, neřeším a dávám na baterku ale.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


30.11.22, 11:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Pri štartovaní pomocou štartovacích káblov , je vraj lepšie dať mínus priamo na blok motora.
Obchádza sa tým mínusový prepoj medzi baterkou a motorom , ktorý tiež kladie určitý odpor.
https://www.youtube.com/watch?v=6yHRIYbKmLw

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


30.11.22, 12:45
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Tak že baterka už je nabitá.
Nakoniec som to nabil vonku pred garážou samozrejme bez vyberania baterky z auta.
Šlo to v pohode .
Len mi neide do hlavy , prečo výrobca na tom mínuse na karosérii zastriekal farbou ten zemniaci bod.
Mínusovú svorku som musel pripojiť na káblové oko na karosérii , keď že ten plech je zastriekaný farbou.

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


3.12.22, 19:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9429
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
a ted si vem ze auta od francouzu maji minusovy pol vytvoreny sroubem co vypada jak terminal na baterii jen je teda vepredu na chladicove stene
na baterii je dostupny jen plusovy

a to pak kazdy den odpovidas na stejny dotazy - jak nabit baterii - jak nastartovat bybite auto :P

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


6.12.22, 11:49
Profil
rejpal

Příspěvky: 18210
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Auta od francouzů nemám v oblibě právě kvůli elektriky. Že mají v C3 zadní světla konektor jako v počítači pro TTL bych překousl, ale že společná zem všech žárovek je přes jeden jediný minipin, který pak pochopitelně hoří, to už ne.
Ale i němci zklamali, u bavora E34 jsem řešil kabeláž víka kufru, v místě ohybu popraskaly izolace jednotlivých vodičů a hrozil zkrat při každém pohybu víka. Na druhou stranu vyvedené plus u motoru (u V8 tuším přímo na motoru) je skvělá věc na nabíjení nebo třeba startování přes kabely.
Japonci mě taky zklamali, u Aurise cca 2014 je konektor v zadních světlech dost natěsno, výměna žárovky hrozí poškozením konektoru nebo kabeláže, obrysovka je ta miniaturní 5W žárovka, která má prd výdrž. Baterka co vím je klasika vepředu takže nabíjení a starty přes kable v klidu.
Možná jsem jen zmlsaný Felicií, kde je poctivý konektor, přístup v pohodě, velké žárovky, výměna pohodlná, a navíc obrysovky svítí dvěma žárovkama takže stačí občas zkontrolovat zda svítí obě a nestane se, že by člověk jel v noci a nesvítil mu zadek. Ale pro změnu kostření motoru nic moc a řešení kabeláže od altíku taky nic moc, naštěstí není složité obojí výrazně zlepšit.


6.12.22, 20:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14754
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Nevím proč u Felícií potom udělali takový kopanec, když Favorit to měl vyřešené docela dobře. Kabel od altíku přímo na - pól baterie a až potom dovnitř na pojistkový panel. Felina to má dost debilně, nevím jestli všechny typy. Ale kabel od altíku nejdříve do kabiny, tam nějaká debilní rozdvojka, kde jedna větev vede do pojistkového panelu a druhá se vrací zpátky na baterku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.12.22, 17:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Všetky to tak majú. Z baterky na skrutku poistkovky, a z tej naspäť do altíka.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


12.12.22, 19:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9429
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Fatal - a ted si vem ze octavie 2he generace ma v kazdem svetle 4 zarovky ktere tvori obrysovku
a kolik aut denne potkas ze jim minimalne 2 nesviti (beru z obou svetel = 8 zarovek)

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.12.22, 09:32
Profil
rejpal

Příspěvky: 18210
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Takových potkáš spoustu, ale nevzpomínám si že bych potkal O2, které by nesvítily 4 na jedné straně, vždy tam bylo něco vidět. Takže za mě fajn řešení.


13.12.22, 19:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14754
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Lamač: Nee, ten kabel od altíku nevede právě až na šroub od pojistkovky. Před pojistkovým panelem je nějaká debilní rozdvojka. Normálně nějak sbodované 3 káble k sobě a zaizolované ve smrštivé bužírce. Takových jebnutých spojů je ve Felině více. Alespoň to tak měla naše Felina a pár co jsem opravoval. Ale všechno ty starší typy před FL.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.12.22, 15:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6319
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Poslednú čo som riešil, tak to mala takto. Ale to už bola po fl...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


14.12.22, 15:54
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14754
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Baterka K.O.?
Třeba to už potom trošku upravili.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.12.22, 21:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz