Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
ugi píše: ziadne fotodiody ziadne vyrabanie....tachas k bicyklu...jednoduche a je to komplet urobene obaly, magneticke snimanie aj ked sa zaspini funguje proste lahoda pohoda
Jenže ten jazýčkový kontakt není stavěn na takovou rychlost a délku používání.
Navíc by byl celkem problém ho někam umístit, u mokré poloosy nemáš žádnou rotující součást, jen buben a tam bych to nerisknul.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.08, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Martin píše: ugi píše: ziadne fotodiody ziadne vyrabanie....tachas k bicyklu...jednoduche a je to komplet urobene obaly, magneticke snimanie aj ked sa zaspini funguje proste lahoda pohoda Jenže ten jazýčkový kontakt není stavěn na takovou rychlost a délku používání.
proč by nebyl když cyklopočítače fungují až do 200 km/h? neber to jako výtku ale uvažuju o jeho montáži do auta tak chci znát názor
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.1.08, 11:45 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin píše: Navíc by byl celkem problém ho někam umístit, u mokré poloosy nemáš žádnou rotující součást, jen buben a tam bych to nerisknul.
ja myslim ze u magnetickeho snimace je dobra sance predni kolo. Mozna bych dal magnet na disk a pripadne nechal vyvazit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.1.08, 11:55 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Neex píše: proč by nebyl když cyklopočítače fungují až do 200 km/h? neber to jako výtku ale uvažuju o jeho montáži do auta tak chci znát názor
Ale obvod kola auta je menší než bicyklu. Navíc nevěřím tomu, že by ten kontakt vydržel při takto velkém rychlostním namáhání více jak nějakých 5000km. Tvrdit to samozřejmě nemůžu, jen jde o můj úsudek a prostě se domnívám, že daleko lepší je použít snímač s optikou a dál od podvozku vozidla, tzn. někde v kabině auta. Dovedu si představit, jak by asi ten snímač na poloose vypadal po první zimě, kdy bude bombardován kamením a solí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.08, 12:04 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin píše: Neex píše: proč by nebyl když cyklopočítače fungují až do 200 km/h? neber to jako výtku ale uvažuju o jeho montáži do auta tak chci znát názor Ale obvod kola auta je menší než bicyklu. Navíc nevěřím tomu, že by ten kontakt vydržel při takto velkém rychlostním namáhání více jak nějakých 5000km. Tvrdit to samozřejmě nemůžu, jen jde o můj úsudek a prostě se domnívám, že daleko lepší je použít snímač s optikou a dál od podvozku vozidla, tzn. někde v kabině auta. Dovedu si představit, jak by asi ten snímač na poloose vypadal po první zimě, kdy bude bombardován kamením a solí.
Vyhoda cyklocomputeru je prave nastavitelny obvod kola. Obvod normalniho autmobilovyho kola se zas tak moc nelisi od obvodu kola na kole (sakra... hlavolam..).
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.1.08, 12:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
U klasické škodovácké OR34 R13 je obvod kola 1.885m
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.1.08, 12:09 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Viky píše: Vyhoda cyklocomputeru je prave nastavitelny obvod kola. Obvod normalniho autmobilovyho kola se zas tak moc nelisi od obvodu kola na kole (sakra... hlavolam..).
Jasný, tahle výhoda by se použila i u snímače na lanku. Jen mě šlo o to, že ten jazýček bude na automobilu muset spínat daleko rychleji při 200km/h.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.08, 12:09 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Martin píše: Viky píše: Vyhoda cyklocomputeru je prave nastavitelny obvod kola. Obvod normalniho autmobilovyho kola se zas tak moc nelisi od obvodu kola na kole (sakra... hlavolam..). Jasný, tahle výhoda by se použila i u snímače na lanku. Jen mě šlo o to, že ten jazýček bude na automobilu muset spínat daleko rychleji při 200km/h.
Tady se snad resi snimac pro auto co jezdi 200? A i kdyby, jak casto jedes 200? Mne snimac vydrzel na kole 2000km, vic sem nejak nestihl najezdit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.1.08, 12:11 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Šemik píše: U klasické škodovácké OR34 R13 je obvod kola 1.885m
Hm, to je zhruba 15Hz při 100km/h, to bude stíhat, ale s tou životností to asi slavné nebude.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.08, 12:13 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
aha teď už chápu jak to bylo myšleno... nj já a elektronika
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.1.08, 12:24 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
ale to snad záleží na nastavení počítače... btw já mluvím o instalaci na vnitřní kloub poloosy ne na kolo. cyklopočítači je snad jedno jestli měří obvod 25 - 30 cm na kole nebo na kloubu poloosy.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.1.08, 13:51 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Neex píše: já mluvím o instalaci na vnitřní kloub poloosy ne na kolo.
To by bylo naprosto v pohodě.
|
23.1.08, 13:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fatal píše: Neex píše: já mluvím o instalaci na vnitřní kloub poloosy ne na kolo. To by bylo naprosto v pohodě.
nedal by sa ten snímač vyrobiť zo starého náhonu s prevodovky na tacháč, predsalen by to tam bolo menej namáhané otrasmi, vodou a solou...
potom len zistiť koľko centimetrov je jedna otáčka tej hriadeľky a to zadať do toho cyklokomputera...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.1.08, 14:06 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Však to tady navrhuji celou dobu, ale nikdo mě neposlouchá. Jedna otáčka náhonu odpovídá dráze 1m.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.1.08, 14:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Martin píše: Však to tady navrhuji celou dobu, ale nikdo mě neposlouchá. Jedna otáčka náhonu odpovídá dráze 1m.
jednoduché? nie?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.1.08, 14:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|