Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 23:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
 tuningová dioda 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ty levné měřáky stojí za ho**o i s novýma baterkama. Kolikrát měří i o 1V mimo, ať už méně nebo více.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.10.09, 20:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
multimetr je nějakej..nevim jakej, tenkrát s nim tady něco dělal elektrikář a zapoměl ho tady, když sme to zjistili a volali mu, tak že už to je jedno, že už si koupil jinej, že si ho mám nechat...baterka v něm je nová, už sem jí tam dával...musim koupit něco pěknýho :roll: ...asi fotroj k Vánocům, někde tady bylo vlákno, kde se to řešilo, můžete to sem poslat?...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.10.09, 22:54
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja bych doporucil tento multimetr: http://www.elexbrno.cz/detail.php?proId=151&secId=192 :) Lepsi sem nikdy nepouzival.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.10.09, 22:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Ja bych doporucil tento multimetr: http://www.elexbrno.cz/detail.php?proId=151&secId=192 :) Lepsi sem nikdy nepouzival.


ja som vážne nad mieriu spokojný s týmto:
meria to aj predzápal na bezkontakte, presné otáčky motora a samozrejme prúd aj napätie...
viď téma: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15354&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=mer%E1k
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.10.09, 07:29
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
multimetr je nějakej..nevim jakej, tenkrát s nim tady něco dělal elektrikář a zapoměl ho tady, když sme to zjistili a volali mu, tak že už to je jedno, že už si koupil jinej, že si ho mám nechat...baterka v něm je nová, už sem jí tam dával...musim koupit něco pěknýho :roll: ...asi fotroj k Vánocům, někde tady bylo vlákno, kde se to řešilo, můžete to sem poslat?...


VAG :lol: :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


30.10.09, 07:34
Profil ICQ

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kdyby měl každý možnost mít doma vag, tak ani já nebudu ani minutu váhat. Já mám levný ale docela kvalitní z GMElectronic. Tatík má nějaký Metex a super mašinka.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 30.10.09, 21:01, celkově upraveno 2



30.10.09, 17:18
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja som vážne nad mieriu spokojný s týmto:
meria to aj predzápal na bezkontakte, presné otáčky motora a samozrejme prúd aj napätie...
viď téma: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=15354&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=mer%E1k
Obrázek


Neměří předzápal, ale úhel sepnutí. Úhel sepnutí není to samé jako úhel předstihu. :!:

_________________
Favorit 136X


30.10.09, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
werty píše:
Neměří předzápal, ale úhel sepnutí. Úhel sepnutí není to samé jako úhel předstihu. :!:


o tom sme sa už bavili, odskúšané na 4 Favach to meria hodnotu predzápalu, na kontaktnom zapaľovaní to vyhadzovalo nejaké nezmysly...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.10.09, 17:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
sehnán PCzdroj tak se uvidí 8)

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


30.10.09, 17:57
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
michalkatka píše:
o tom sme sa už bavili, odskúšané na 4 Favach to meria hodnotu predzápalu, na kontaktnom zapaľovaní to vyhadzovalo nejaké nezmysly...


Zvláštní že u kontaktního zapalování to ukazovalo nesmysly viď? Čím to asi bude...

Funkce měření úhlu sepnutí není nic jiného než voltmetr... Princip je takový že se měří střední hodnota napětí mezi palubním maximem (rozepnuto) a nulou (sepnuto = zkrat). Tato hodnota je vyhodnocena a zobrazena jako úhel sepnutí. To je celá záhada...

Zamyslel ses někdy nad tím proč se funkce jmenuje DWELL, když předstih je ADVANCE? Jestli stále nevíš pak máš tady vysvětlení čemu se říká DWELL http://www.picoauto.com/automotivetopics/primary.html

Proto aby jsi mohl změřit úhel předstihu potřebuješ jednak informaci o okamžiku zápalu a taky o tom kdy nastane horní úvrať.

Opakuji znovu... úhel sepnutí neboli doba sepnutí není to samé jako úhel předstihu :!:


Jednoduše ses nechal nachytat na humpolácký překlad nebo na svou nevědomost protože s tímto předstih opravdu neměříš. :wink:

_________________
Favorit 136X


Naposledy upravil werty dne 30.10.09, 20:05, celkově upraveno 4



30.10.09, 18:47
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak mam tyhle diody :
RL205
SB240MXD
RL53MXD
FRID7MXD
FRI53MXD
LHFRI02

doufám že sem to opsal správně :oops:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


30.10.09, 19:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
werty píše:
Zvláštní že u kontaktního zapalování to ukazovalo nesmysly viď? Čím to asi bude...

Funkce měření úhlu sepnutí není nic jiného než voltmetr... Princip je takový že se měří střední hodnota napětí mezi palubním maximem (rozepnuto) a nulou (sepnuto = zkrat). Tato hodnota je vyhodnocena a zobrazena jako úhel sepnutí. To je celá záhada...

Zamyslel ses někdy nad tím proč se funkce jmenuje DWELL, když předstih je ADVANCE? Jestli stále nevíš pak máš tady vysvětlení čemu se říká DWELL http://www.picoauto.com/automotivetopics/primary.html

Proto aby jsi mohl změřit úhel předstihu potřebuješ jednak informaci o okamžiku zápalu a taky o tom kdy nastane horní úvrať.

Opakuji znovu... úhel sepnutí neboli doba sepnutí není to samé jako úhel předstihu :!:


Jednoduše ses nechal nachytat na humpolácký překlad nebo na svou nevědomost protože s tímto předstih opravdu neměříš. :wink:


a opakujem znova, neviem ako, ale na bezkontakte to stačí napojiť na kostru a indučku a vie to merať predzápal, na mojom overené aj stroboskopom, bez stroba overené na kwikovom, deekayovom fave, ostatné Fava niesú tunajší členovia...

aj mašina na EK je pripojená iba na kábel sviečky a číselne vie merať predzápal aj otáčky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.10.09, 20:20
Profil

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jsem v pátek vyměnil řemen, protože už při zatížení altíku hvízdal a napětí se trošku zvedlo. Teď mám na altíku asi 14,15V a na akumulátoru 13,9V naprázdno. Pořád tam je ale ztráta. U těch novějších fáček trošku podcenili dimenzování drátů, tak tam dali takové teňoulinké. Kostra od aku a na motor jen 16mm2. Ke startéru taky. U starého fáčka byli snad dvakrát tak hrubé, tipl bych asi 25mm2. Od altíku k aku mám jen 6mm2, což se mi zdá taky dost málo. Proto tam asi vzniká takový úbytek. Už ale chystám předělání na silnější káble. Mám nachystaný 25mm2 na kostru. U startéru zatím nechám tu 16ku, ale od altíku k aku dám 10ku. To by mělo trošičku snížit ztráty.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


31.10.09, 12:07
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Sadra17 píše:
tak mam tyhle diody :
RL205
SB240MXD
RL53MXD
FRID7MXD
FRI53MXD
LHFRI02

doufám že sem to opsal správně :oops:


tak kterou použít ? můzu jít i o 0.7 nahoru :D

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


31.10.09, 19:27
Profil ICQ

Příspěvky: 327
Příspěvek 
Mas smulu, zrovna v tomto zdroji asi nejsou. Ty prvni dve jsou na 2A, dalsi 3 jsi asi blbe opsal takze nevim, tu posledni jsi asi taky blbe opsal, myslim ze patri FR102, ale ta je na 1A.
Sezen nejakou diodu, o ktere jsem drive psal, zas takova vzacnost to neni, v jiznich cechach ji urcite koupis.


31.10.09, 20:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz