Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 00:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 13,5V 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Diodu nedávej, napětí máš dobrý. Nejspíše máš větší odběr než jsi měl, ale pokud ti nijak dramaticky neklesá napětí i při plné zátěži, neřešil bych to. Jinak výměna za silnější alternátor 70A.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.1.09, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
to máte dobrý, ta moje mrcha dobíjí 13,97-14,04v na volnoběh cca 950ot/min s rozsvícenejma potkávačkama pušteným ventilátorem

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


25.1.09, 11:41
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Male napeti
Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 17:49
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Male napeti
treble-joint píše:
Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.


třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš


6.6.10, 17:53
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Male napeti
slovacek.milos píše:
treble-joint píše:
....


třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš


Dekuji ti. Opraveno. To byla rychlovka. Ted mam pri zapnutejch svetlech a ventilatoru asi 13.6V a pri vypnutym vsem asi 13.8 az 13.9. Takze mozna jeste pridelam tu schottku a bude to akorat. Jezdim nejcastejc kratky trasy, tak az se stihne baterka dobit. Muze mit nejakej negativni vliv na baterku, kdyz bych jel dlouhou trasu a pralo by to do ni treba 14.3V porat? Proste jestli je lepsi 13.7 dejme tomu, kdyz mam vsechno zapnuty, coz bude treba v zime s vyhrejvanim okna, nebo jestli je lepsi 14.3V, coz je lehce nad limit uz.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 18:55
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Není to nad limit, 14.3V krásná hodnota.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.10, 19:16
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Šemik píše:
Není to nad limit, 14.3V krásná hodnota.

Dobre. To ja jen ze porat nekde ctu takovy ty hranice jako 14.2V max a dokonce i tady na foru nekdo psal, ze by v zadnym pripade nemelo jit napeti nad 14.2V, tak jsem se radsi zeptal. Diky.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 19:46
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja sem mel na 2000ot napeti 13.2V, takze to vubec nedobijelo. S diodou mam 14V. Vim sice ze to nizky napeti je chyba altiku, ale hlavne... mam uplne odvarenou baterku. Pri 13.5V do ni tece hrozne malej proud, takze vic je lepsi.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.6.10, 19:46
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Male napeti
treble-joint píše:
slovacek.milos píše:
treble-joint píše:
....


třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš


Dekuji ti. Opraveno. To byla rychlovka. Ted mam pri zapnutejch svetlech a ventilatoru asi 13.6V a pri vypnutym vsem asi 13.8 az 13.9. Takze mozna jeste pridelam tu schottku a bude to akorat. Jezdim nejcastejc kratky trasy, tak az se stihne baterka dobit. Muze mit nejakej negativni vliv na baterku, kdyz bych jel dlouhou trasu a pralo by to do ni treba 14.3V porat? Proste jestli je lepsi 13.7 dejme tomu, kdyz mam vsechno zapnuty, coz bude treba v zime s vyhrejvanim okna, nebo jestli je lepsi 14.3V, coz je lehce nad limit uz.


Ty jsi ten altik rozebíral aby jsi dotáhl ty šroubky ?


6.6.10, 19:52
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek Re: Male napeti
petr petr píše:
Ty jsi ten altik rozebíral aby jsi dotáhl ty šroubky ?


Ne. Dotahl jsem je z venku. Jsou tam 3 maticky na strane, kde je regulator a svorkovnice. Ty jsem dotahl. Mel jsem snad dotahovat neco vevnitr? Ja myslel, ze se jednalo o ty venku a to take pomohlo.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 19:56
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Uvnitř, pod zadním krytem jsou další 3 matice můstku, ty se musí taky dotáhnout a zajistit proti povolení, origo nemaj žádnou protipovolovací podložku nebo lepidlo (asi mysleli, že to bude držet kontra). Když utáhneš i ty, 14.xV by pak taky mohlo být.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.10, 19:59
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Šemik píše:
Uvnitř, pod zadním krytem jsou další 3 matice můstku, ty se musí taky dotáhnout a zajistit proti povolení, origo nemaj žádnou protipovolovací podložku nebo lepidlo (asi mysleli, že to bude držet kontra). Když utáhneš i ty, 14.xV by pak taky mohlo být.


Aha. Tak to jeste zkusim. Kryt altiku jsem nikdy nesundaval, tak doufam, ze mi z toho nevyskacou nejaky pruzinky, nebo neco. :)

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 20:01
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ty tam zadny nejsou, proste altik vyndat a rozpulit.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.10, 20:08
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Šemik píše:
Ty tam zadny nejsou, proste altik vyndat a rozpulit.


Takze aniz bych altik vyndal to nejde, jo? Ja jsem ho zase tak dobre nezkoumal, abych zjistoval, kde se rozpuli.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 20:14
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.6.10, 20:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz