Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Diodu nedávej, napětí máš dobrý. Nejspíše máš větší odběr než jsi měl, ale pokud ti nijak dramaticky neklesá napětí i při plné zátěži, neřešil bych to. Jinak výměna za silnější alternátor 70A.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.1.09, 21:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
to máte dobrý, ta moje mrcha dobíjí 13,97-14,04v na volnoběh cca 950ot/min s rozsvícenejma potkávačkama pušteným ventilátorem
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.1.09, 11:41 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Male napeti
Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 17:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Male napeti
treble-joint píše: Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.
třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš
|
6.6.10, 17:53 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Re: Male napeti
slovacek.milos píše: třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš
Dekuji ti. Opraveno. To byla rychlovka. Ted mam pri zapnutejch svetlech a ventilatoru asi 13.6V a pri vypnutym vsem asi 13.8 az 13.9. Takze mozna jeste pridelam tu schottku a bude to akorat. Jezdim nejcastejc kratky trasy, tak az se stihne baterka dobit. Muze mit nejakej negativni vliv na baterku, kdyz bych jel dlouhou trasu a pralo by to do ni treba 14.3V porat? Proste jestli je lepsi 13.7 dejme tomu, kdyz mam vsechno zapnuty, coz bude treba v zime s vyhrejvanim okna, nebo jestli je lepsi 14.3V, coz je lehce nad limit uz.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 18:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Není to nad limit, 14.3V krásná hodnota.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.10, 19:16 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Šemik píše: Není to nad limit, 14.3V krásná hodnota.
Dobre. To ja jen ze porat nekde ctu takovy ty hranice jako 14.2V max a dokonce i tady na foru nekdo psal, ze by v zadnym pripade nemelo jit napeti nad 14.2V, tak jsem se radsi zeptal. Diky.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 19:46 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja sem mel na 2000ot napeti 13.2V, takze to vubec nedobijelo. S diodou mam 14V. Vim sice ze to nizky napeti je chyba altiku, ale hlavne... mam uplne odvarenou baterku. Pri 13.5V do ni tece hrozne malej proud, takze vic je lepsi.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
6.6.10, 19:46 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: Male napeti
treble-joint píše: slovacek.milos píše: třikrát M5 máš volný diodový můstek miloš Dekuji ti. Opraveno. To byla rychlovka. Ted mam pri zapnutejch svetlech a ventilatoru asi 13.6V a pri vypnutym vsem asi 13.8 az 13.9. Takze mozna jeste pridelam tu schottku a bude to akorat. Jezdim nejcastejc kratky trasy, tak az se stihne baterka dobit. Muze mit nejakej negativni vliv na baterku, kdyz bych jel dlouhou trasu a pralo by to do ni treba 14.3V porat? Proste jestli je lepsi 13.7 dejme tomu, kdyz mam vsechno zapnuty, coz bude treba v zime s vyhrejvanim okna, nebo jestli je lepsi 14.3V, coz je lehce nad limit uz.
Ty jsi ten altik rozebíral aby jsi dotáhl ty šroubky ?
|
6.6.10, 19:52 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Re: Male napeti
petr petr píše: Ty jsi ten altik rozebíral aby jsi dotáhl ty šroubky ?
Ne. Dotahl jsem je z venku. Jsou tam 3 maticky na strane, kde je regulator a svorkovnice. Ty jsem dotahl. Mel jsem snad dotahovat neco vevnitr? Ja myslel, ze se jednalo o ty venku a to take pomohlo.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 19:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Uvnitř, pod zadním krytem jsou další 3 matice můstku, ty se musí taky dotáhnout a zajistit proti povolení, origo nemaj žádnou protipovolovací podložku nebo lepidlo (asi mysleli, že to bude držet kontra). Když utáhneš i ty, 14.xV by pak taky mohlo být.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.10, 19:59 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Šemik píše: Uvnitř, pod zadním krytem jsou další 3 matice můstku, ty se musí taky dotáhnout a zajistit proti povolení, origo nemaj žádnou protipovolovací podložku nebo lepidlo (asi mysleli, že to bude držet kontra). Když utáhneš i ty, 14.xV by pak taky mohlo být.
Aha. Tak to jeste zkusim. Kryt altiku jsem nikdy nesundaval, tak doufam, ze mi z toho nevyskacou nejaky pruzinky, nebo neco.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 20:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ty tam zadny nejsou, proste altik vyndat a rozpulit.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.10, 20:08 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Šemik píše: Ty tam zadny nejsou, proste altik vyndat a rozpulit.
Takze aniz bych altik vyndal to nejde, jo? Ja jsem ho zase tak dobre nezkoumal, abych zjistoval, kde se rozpuli.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 20:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.10, 20:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|