Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 00:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
 13,5V 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Šemik píše:
Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.


Dobre. Tak to necham az za 14 dni, co budu mit dost casu. To vyndam celej altik, rozmontuju, vycistim, promazu a dotahnu. Diky za rady. Jen jeste jeden dotaz. Kdyz zmerim napeti na baterce za behu, je tam okolo 13.6V, kdyz ho zmerim na presusovaci blinkru treba, tak tam je 13.3V. Je tenhle ubytek moznej v kabelu, nebo je to moc a je nekde horsi kontakt? Pojistkovku jsem neproletovaval jeste.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 20:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
To bych rekl je celkem OK.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.6.10, 20:35
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Už kdysi jsem tady psal že rada třikrát M5 je k hovnu a stejně se ten blábol tady opakuje znova no jen jsem se chtěl ujistit kde to ty lidi dotáhnou po téhle "radě".


6.6.10, 22:19
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
petr petr píše:
Už kdysi jsem tady psal že rada třikrát M5 je k hovnu a stejně se ten blábol tady opakuje znova no jen jsem se chtěl ujistit kde to ty lidi dotáhnou po téhle "radě".


V tom pripade si mel dobrej odhad. Opravdu jsem mrknul na altik a koukam. Hele, 3 srouby, bude ono, dotahnu a konec.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


6.6.10, 22:22
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bude nutno název rady opravit na šestkrát M5 :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.6.10, 16:21
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
Tak jsem se dostal k rozmontovani altiku. Vnitrni sroubky jsem podlozil perovejma podlozkama a vsechno poradne dotahnul a proletoval jeden kontakt. Vysledek je, ze kdyz vsechno vypnu, mam asi 13.9 - 14V a kdyz zapnu svetla a ventilator, spadne to na 13.6V. Tak premejslim, jestli neprihodit tu slavnou diodu jeste. 0.3V navic by bylo asi dobry. Obvzlast, kdyz nejcastejc jezdim trasu dlouhou asi 10km.

_________________
Skoda Favorit 136L r.v. 90


28.6.10, 14:31
Profil ICQ

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
Ahoj mám utáhnuto 3xM5, vyčištěný altík 70A, vyčištěné uzemění,nový regulátor. Na volnoběh mám na baterce 13,7V a na altíku 14V. Vím že na volnoběh je to docela dobré, ale proč tam nemít těch 14 že? Mezi mínus baterky a obalem altíku mám už jen 0,06V takže pohoda ale mezi plus baterky a šroubem na altíku mám cca 0,3V. Kde krom oka na našroubovaného na altíku jde ten silový kabel vyčistit? Nejsem z toho moudrý kudy vede na baterku a kde by se dal zlepšit konakt.

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


29.6.10, 19:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
spíš očisti kostru motoru

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.6.10, 20:00
Profil ICQ

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
kostra je dobrá, vybral sem celý kabel z mínus svorky baterky a všechny spoje vyčistil... mezi mínus baterky a obalem altíku mám 0,06V

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


29.6.10, 20:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kostra není nikdy dost dobrá :D

Ad ten plus - je dobře že to řešíš. Krom ok na konci kabelu se ale bohužel nedá čistit nic - původ úbytku bych spatřoval v příliš slabém vodiči, případně jeho ohnilému krimpování do ok.
Kabel bych celý vyměnil za nový silnější, zvolil bych tak 16mmq, ideálně měkkou audio licnu. Na konce pořádná GPH kabelová oka, hlavně nelisovat ve svěráku, a musí to být OK.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.6.10, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
originál zväzok na Favo po 92 ( Felda to má asi podobne ) je silový plus s altíku ťahaný priamo do poistkovky, vo zväzku približne okolo baterky je zalisovaná odbočka na baterku, tam je taká lisovacia trubka a celé je to stiahnuté zmšťovacou bužírkou, problém s prechodovým odporom by mohol byť tam...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.6.10, 22:07
Profil

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
mi se totiž právě zdá z toho svazku jako by kabel k baterce vycházel z kabiny... jako by ten kabel vedl do pojistovky pak zpět na baterku...
moc se mi nechce kvůli tomu rozmotávat svazek

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


30.6.10, 20:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Bydliště: Bratislava, SK
Příspěvek 
Šemik píše:
Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.


ked chcem dat dolu to zadne veko na dotiahnutie 3xM5, treba dat dolu aj remenicu s ventilatorom? lebo dnu som sa nevedel dostat ani po povoleni tych matic po obvode, a maticu na remenici som nepovolil ani nahodou, nedarilo sa mi to zaistit proti pootoceniu, dokonca som trochu ohol 1 lopatku na ventilatore, ale presvedcil som ju do povodnej polohy

_________________
Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely


28.10.10, 11:30
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ne řemenice dolu nemusí :wink: k těm šroubkům co to drží pohromadě se dostaneš malou golou nebo nástřčákem :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.10.10, 11:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 67
Bydliště: Bratislava, SK
Příspěvek 
diki, tak to skusim znova, inac mam presne tieto symptomy:

Citace:
Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.


a ako je to s tym manualnym nabudenim? da sa tam vraj nejako skrtnut dratom 2 svorky, a odmerat ci sa nezvysilo napatie,
inak ako spoznam ze treba vymenit regulator a uhliky? nejaka dlzka minimalna je tam?

_________________
Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely


28.10.10, 12:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz