Autor |
Zpráva |
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Šemik píše: Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.
Dobre. Tak to necham az za 14 dni, co budu mit dost casu. To vyndam celej altik, rozmontuju, vycistim, promazu a dotahnu. Diky za rady. Jen jeste jeden dotaz. Kdyz zmerim napeti na baterce za behu, je tam okolo 13.6V, kdyz ho zmerim na presusovaci blinkru treba, tak tam je 13.3V. Je tenhle ubytek moznej v kabelu, nebo je to moc a je nekde horsi kontakt? Pojistkovku jsem neproletovaval jeste.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 20:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
To bych rekl je celkem OK.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
6.6.10, 20:35 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Už kdysi jsem tady psal že rada třikrát M5 je k hovnu a stejně se ten blábol tady opakuje znova no jen jsem se chtěl ujistit kde to ty lidi dotáhnou po téhle "radě".
|
6.6.10, 22:19 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
petr petr píše: Už kdysi jsem tady psal že rada třikrát M5 je k hovnu a stejně se ten blábol tady opakuje znova no jen jsem se chtěl ujistit kde to ty lidi dotáhnou po téhle "radě".
V tom pripade si mel dobrej odhad. Opravdu jsem mrknul na altik a koukam. Hele, 3 srouby, bude ono, dotahnu a konec.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
6.6.10, 22:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bude nutno název rady opravit na šestkrát M5
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.6.10, 16:21 |
|
|
treble-joint
Příspěvky: 9 Bydliště: Pardubice
|
Tak jsem se dostal k rozmontovani altiku. Vnitrni sroubky jsem podlozil perovejma podlozkama a vsechno poradne dotahnul a proletoval jeden kontakt. Vysledek je, ze kdyz vsechno vypnu, mam asi 13.9 - 14V a kdyz zapnu svetla a ventilator, spadne to na 13.6V. Tak premejslim, jestli neprihodit tu slavnou diodu jeste. 0.3V navic by bylo asi dobry. Obvzlast, kdyz nejcastejc jezdim trasu dlouhou asi 10km.
_________________ Skoda Favorit 136L r.v. 90
|
28.6.10, 14:31 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
Ahoj mám utáhnuto 3xM5, vyčištěný altík 70A, vyčištěné uzemění,nový regulátor. Na volnoběh mám na baterce 13,7V a na altíku 14V. Vím že na volnoběh je to docela dobré, ale proč tam nemít těch 14 že? Mezi mínus baterky a obalem altíku mám už jen 0,06V takže pohoda ale mezi plus baterky a šroubem na altíku mám cca 0,3V. Kde krom oka na našroubovaného na altíku jde ten silový kabel vyčistit? Nejsem z toho moudrý kudy vede na baterku a kde by se dal zlepšit konakt.
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
29.6.10, 19:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
spíš očisti kostru motoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.6.10, 20:00 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
kostra je dobrá, vybral sem celý kabel z mínus svorky baterky a všechny spoje vyčistil... mezi mínus baterky a obalem altíku mám 0,06V
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
29.6.10, 20:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kostra není nikdy dost dobrá
Ad ten plus - je dobře že to řešíš. Krom ok na konci kabelu se ale bohužel nedá čistit nic - původ úbytku bych spatřoval v příliš slabém vodiči, případně jeho ohnilému krimpování do ok.
Kabel bych celý vyměnil za nový silnější, zvolil bych tak 16mmq, ideálně měkkou audio licnu. Na konce pořádná GPH kabelová oka, hlavně nelisovat ve svěráku, a musí to být OK.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.6.10, 20:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
originál zväzok na Favo po 92 ( Felda to má asi podobne ) je silový plus s altíku ťahaný priamo do poistkovky, vo zväzku približne okolo baterky je zalisovaná odbočka na baterku, tam je taká lisovacia trubka a celé je to stiahnuté zmšťovacou bužírkou, problém s prechodovým odporom by mohol byť tam...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.6.10, 22:07 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
mi se totiž právě zdá z toho svazku jako by kabel k baterce vycházel z kabiny... jako by ten kabel vedl do pojistovky pak zpět na baterku...
moc se mi nechce kvůli tomu rozmotávat svazek
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
30.6.10, 20:10 |
|
|
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
Šemik píše: Musi se rozpulit, tim krytem jsem myslel zadni viko. Rozpuleni je velmi snadne, jsou to tri srouby M5 bud na orech nebo obyc sroubovak po obvodu altiku. Musis samozrejme jeste vzadu povolit ty maticky co jsi utahnul, silovy plus vyvod a vyndat regulator. Tak sundas zadni viko, opravis ty vnitrni matice a kompletace je to samy je v opacnym poradi.
ked chcem dat dolu to zadne veko na dotiahnutie 3xM5, treba dat dolu aj remenicu s ventilatorom? lebo dnu som sa nevedel dostat ani po povoleni tych matic po obvode, a maticu na remenici som nepovolil ani nahodou, nedarilo sa mi to zaistit proti pootoceniu, dokonca som trochu ohol 1 lopatku na ventilatore, ale presvedcil som ju do povodnej polohy
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
|
28.10.10, 11:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne řemenice dolu nemusí k těm šroubkům co to drží pohromadě se dostaneš malou golou nebo nástřčákem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.10.10, 11:53 |
|
|
kajoxx
Příspěvky: 67 Bydliště: Bratislava, SK
|
diki, tak to skusim znova, inac mam presne tieto symptomy:
Citace: Ahoj, taky mam problem s napetim v aute. Pri volnobehu mam pri zapnutejch svetlech neco pres 12V. Kdyz zvysim otacky a vsechno vypnu, mam 13.4V, ale na vic to nevyleze. Pri vyssich otackach a zapnutejch svetlech to je pod 13V. Takze kde vsude muze bejt chyba? Altik ma nalitano 40tis a je tam ted novej a dotazenej remen, ale ten nepomoh. Regulator jsem menit nezkousel jeste. Nekdo tady psal neco o prerusenym dratku, co kostri regulator. Tam neco takovyho je? Ja myslel, ze je kostrenej proste sroubama, kterejma drzi na altiku a vede k nemu jen jeden kabel a to z D+ svorky. Dik za rady.
a ako je to s tym manualnym nabudenim? da sa tam vraj nejako skrtnut dratom 2 svorky, a odmerat ci sa nezvysilo napatie,
inak ako spoznam ze treba vymenit regulator a uhliky? nejaka dlzka minimalna je tam?
_________________ Škoda Forman GLXi 781.136B=BMM, 50kw, 1994, 145 tis. km, biely
|
28.10.10, 12:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|