Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Slabá baterka kvůli rádiu ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=10120 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sharpers [ 6.4.08, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | Slabá baterka kvůli rádiu ? |
Od koupi nového rádia mi začala rychle slábnout baterka....i po koupi nové baterky jde nějak rychle do kytek....mám dotaz...většina mých kámošů co má favorita mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám...drát byl ustřiženej.....může to být tím ? žlutý drát má sloužit jako nějaká záloha či co tak může způsobovat vybíjení baterky ? jeslti jo nemůžete prosím někdo napsat co to tam za odpor má být ? dík |
Autor: | fatal [ 6.4.08, 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Slabá baterka kvůli rádiu ? |
sharpers píše: ... mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám... Ten žlutý váleček určitě není odpor, ale spíše pojistka. Mrkni se sem: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=113090 http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2436 |
Autor: | slovacek.milos [ 6.4.08, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš |
Autor: | Matthes [ 6.4.08, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani. Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta. |
Autor: | Martin [ 6.4.08, 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)? |
Autor: | p20k [ 6.4.08, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)? Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě. |
Autor: | sharpers [ 6.4.08, 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
p20k píše: Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě. Tak to nevím jak to mám zapojené já zítra nato kouknu...akorát vím že když ráno přidu k autu tak to sotva startuje...po dvou třech dnech bez ježdění není šance startnout |
Autor: | Jonny [ 6.4.08, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
p20k píše: Martin píše: A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)? Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám).... |
Autor: | Martin [ 6.4.08, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku. |
Autor: | Matthes [ 6.4.08, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku. No to je proste problem lowendovych radii ... Zerou strasne moc proudu i v rezimu standby. Ted treba mam se symphony a centralem staly odber z baterky 12mA ... Akorat je mi divny ze po pripojeni baterky se zajiskri a kdyz sem to meril Ametrem tak kdyz pripojim aku tak do site okamzik tece 300mA a hned se to srazi na 12mA ... nevim co to dela |
Autor: | fatal [ 6.4.08, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: ... nevim co to dela Nabíjí se kondenzátory. Mi to dělá taky. |
Autor: | p20k [ 6.4.08, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku. Taky záleží jak je to rádio staré. Když jsem koupil auto, tak tam bylo to rádio takové starší asi jedno z prvních s ISO konektory a ještě kazeťák. A tam asi bývalému majiteli vadil odběr pár mA a tak oba dráty (červený a žlutý) zapojil pro jistotu na vypínač, aby odběr nebyl žádný. Já jsem nikdy problém neměl, že by mě rádio vybylo baterku. Akorát když už teď mám baterku v horším stavu a trochu venku mrzne a auto stojí třeba těch 14dní tak to už nenastartuju, ale to bych asi nenastartoval ani tak, protože baterka má větší samovybíjení . Ale pár dní když auto nejede tak problém by nastat neměl. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.4.08, 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani. Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta. máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš |
Autor: | p20k [ 7.4.08, 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Matthes píše: slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani. Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta. máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš To je pravda když dáš pryč panel tak mě tam bliká jen led a je živená jen paměť nic jiného. |
Autor: | varok [ 7.4.08, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám taky problém na Fáčku s rádiem. Když jsem přes vánoce tyden dovolenkoval tak jsem po týdnu taky nenatočil. Nabil jsem baterii a v pohodě. Pak jsem zase týden nejezdil a zase prázdná. Tak jsem odpojil rádio a vše je v pohodě. I po 14 dnech natočím. Když jsem se díval jak tam minulý majitel zapojoval rádio, tak se mi chtělo zvracet. Až bude pěkně venku a bude trošku čas, tak si to zapojím celé znova. Já mám taky žlutý přímo na baterku a červený na spínačku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |