Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
odpojení baterky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=10186 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | odpojení baterky |
Budete mě mít za blbce, ale někdy se začít musí. Jak mám udělat co nejjednodušší odpojovač baterky? Hodit to přímo před pojistky, normálně vypínač kterej koupim v elektře a hodit si to někam pod palubku? BTW mam 120ku(teda 130 ku no |
Autor: | Šemik [ 8.4.08, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne Kup si silový odpojovač aku, jako mají třeba avie nebo multikáry, a odpojuj minus. Stojí okolo 200kč. Pokud si to uděláš, abys jej měl z dosahu z místa řidiče, natáhni k němu dostatečně silný kabel, nějakých 70mm2 by nebylo od věci. A koncovková očka ne nějaké šmejdy tenké, ale pořádná kabelová oka za jaká by se nemusela stydět ani lokomotiva |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
To nejde o imobilizer, ale jen aby se nevybijela baterka, protoze to furt nejak zere. Tak ja zkusim ten silovy, pak vezmu baterku do staryho auta a budu experimentovat. Dik |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ne Kup si silový odpojovač aku, jako mají třeba avie nebo multikáry, a odpojuj minus. Stojí okolo 200kč. Pokud si to uděláš, abys jej měl z dosahu z místa řidiče, natáhni k němu dostatečně silný kabel, nějakých 70mm2 by nebylo od věci. A koncovková očka ne nějaké šmejdy tenké, ale pořádná kabelová oka za jaká by se nemusela stydět ani lokomotiva A jenom ten odpojovač se zapojuje normalně, myslim tim do jakýchsi čokolád, který jsou v něm, takže nemusim potom vymejšlet nic jinýho? |
Autor: | Šemik [ 8.4.08, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čokolády Chlape, přes todle potečou stovky ampér, tady žádná čokoláda nemá co dělat. Budeš tahat nové velmi tlusté kabely a letovat na ně na konce ta pořádná očka. Ale tohle není řešením vybíjení aku |
Autor: | Matthes [ 8.4.08, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ale tohle není řešením vybíjení aku To ne no ... blbje zapojeny radio |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Čokolády Chlape, přes todle potečou stovky ampér, tady žádná čokoláda nemá co dělat. Budeš tahat nové velmi tlusté kabely a letovat na ně na konce ta pořádná očka. Ale tohle není řešením vybíjení aku Řešení, neřešení, moje finanční zdroje jsou rovny zbytku toho, co zbyde, v rámci stovek měsíčně. Kdybych měl procházet auto, musel bych to jednak umět, což je problém A a taky mít prachy, abych nemusel dělat hogo fogo. Tzn. myslíš natahat nový dráty od baterky až k pojistkám,, kde se to pak zapojí. A tudíž tedy padá možnost nějakého rychlo vypínače, který jsem původně myslel? Kdyby to fungovalo, dám do toho i víc. jen pak proberu s bratrem onáž, on přec ví víc |
Autor: | Šemik [ 8.4.08, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale ne k vypínačum Minus drát od baterky co jde na kastli vyndáš, a mínus baterky dáš a jeden konec tohohle odpojovače a druhý konec tohohle odpojovače dáš na kostru. Zbytek necháš jak je. |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Šemik píše: Ale tohle není řešením vybíjení aku To ne no ... blbje zapojeny radio kdybych to nezkoušel po složite instruktáží s amper(volt)metrem, kterou pak k memu udivu potvrdil i bratr, tak budu hledat tam. Akorat opravdu nema vhodne, spis zadne zkusenosti prolejzat eletriku |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ale ne k vypínačum Minus drát od baterky co jde na kastli vyndáš, a mínus baterky dáš a jeden konec tohohle odpojovače a druhý konec tohohle odpojovače dáš na kostru. Zbytek necháš jak je. Tzn že budu mit málo práce nebo to tak jen vypadá. A kdybych chtěl teda práce opravdu minimum, tak ten vypinač bude vzadu za sedačkama, nebo bych si ho případně přivedl kam bych chtěl těma tlustejma dratama s okem, treba pod palubku |
Autor: | Šemik [ 8.4.08, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, takhle to je. Nejmíň práce když jej dáš dozadu, nebo pomcí tlustých vodičů někam dopředu. |
Autor: | kingbacker [ 8.4.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jo, takhle to je. Nejmíň práce když jej dáš dozadu, nebo pomcí tlustých vodičů někam dopředu. Diky moc, to by mohl zvladnout i muj antitalent: Dik jeste jednou, ja vedel ze nezklame. Pokazdy co kouka na novy temata, jsi prvni mezi prispevkama a dycky das radu. panda rulez, virt hadr |
Autor: | jk [ 9.4.08, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radši najdi příčinu. Pokud ten odpojovač nepotřebuješ k ničemu jinýmu, tak jsou to vyhozený peníze a možný zdroj problémů. Měřil bych ve vypnutém stavu odběr proudu z baterky a odpojoval jednotlivé spotřebiče, které jsou trvale pod napětím. (včetně alternátoru- nehřeje se ti náhodou?) |
Autor: | kingbacker [ 9.4.08, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jk píše: Radši najdi příčinu. Pokud ten odpojovač nepotřebuješ k ničemu jinýmu, tak jsou to vyhozený peníze a možný zdroj problémů. Měřil bych ve vypnutém stavu odběr proudu z baterky a odpojoval jednotlivé spotřebiče, které jsou trvale pod napětím. (včetně alternátoru- nehřeje se ti náhodou?) To měření příčiny, jak jsem psal, jsem amatér a když něco dělám, tak to může bejt blbý repro, kerý jsem mastil do dveří snad hodinu a půl, prostě udělám to, ale jak to neumim, tak mi to trvá xkrát dýl. Ten odpojovač, já kdybych měl procházet, jestli někde neni kra´tas, nebo se to někde rozpletlo, to bych to auto nedal dohromady |
Autor: | jk [ 9.4.08, 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží jak moc rychle ti to vybíjí. (jak velký odběr z baterky ve vypnutém stavu je). Jako amater by si mohl zkusit vzít jako indikátor odběru ve vypnutém stavu třeba žárovku z kontrolek a odpojit jeden pol baterky a mezi baterku a ten odpojený kabel připojit tu žárovku. Má to ale nevýhodu v tom, že tento indikátor není moc citlivý.Pokud nemáš v autě nějakou specialitu, tak mě napadá jako spotřebič stále pod proudem jen autorádio a ten altík. Zkusil bych, jestli v popsaném zapojení bude žhnout nebo svítit ta indikační žárovka a pak bych postupně začal odpojovat spotřebiče. U kterého spotřebiče odběr (svit)klesne, ten to dělá. Dej si pozor na žárovku, která se rozsvítí po otevření dveří - ta při tomto testu nesmí svítit, jinak ti bude dělat falešnej odběr. Já spínač kdysi u naší 120ky něčím zamačkával, tak aby to při otevřených dveřích nesvítilo světlo. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |