|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
felicie nestartuje - asi elektrika :-(
Autor |
Zpráva |
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
felicie nestartuje - asi elektrika :-(
Dneska ráno jsem přišel po týdnu k autu, centrál odemkne jako normálně, ale auto pak nestartuje. Po otočení klíčkem jen něco v motoru lehce cvakne, na palubce zhasnou kontrolky baterie a brzd i display hodin a nic. Ani se netočí startér. Jakoby byla úplně vycuclá baterka - tu jsem bohužel nemohl změřit, páč jsem musel běžet na bus.
Odpoledne to změřím, ale mám strach, že by to mohlo být něco jiného, protože na vypnutí světel si dávám bacha, navíc je tam pípák a když jsem přišel do auta, nic nesvítilo. Zkoušel jsem pak ještě zapínat světla, jestli to bude mít nějaký vliv na pokles napětí (=pokles světla v kabině), a když jsem zkoušel zapnout mlhovky, začalo cvakat relé, co je u pojistek. Možná to ale je tím podpětím...
Čím by to ještě mohlo být? Rád bych už zítra vyjel...
Jinak jde o feldu 1.3Mpi bez imobilizéru. Se startováním nikdy problém neměla.
|
25.4.08, 08:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: felicie nestartuje - asi elektrika :-(
MSG píše: Dneska ráno jsem přišel po týdnu k autu, centrál odemkne jako normálně, ale auto pak nestartuje. Po otočení klíčkem jen něco v motoru lehce cvakne, na palubce zhasnou kontrolky baterie a brzd i display hodin a nic. Ani se netočí startér. Jakoby byla úplně vycuclá baterka - tu jsem bohužel nemohl změřit, páč jsem musel běžet na bus.
Odpoledne to změřím, ale mám strach, že by to mohlo být něco jiného, protože na vypnutí světel si dávám bacha, navíc je tam pípák a když jsem přišel do auta, nic nesvítilo. Zkoušel jsem pak ještě zapínat světla, jestli to bude mít nějaký vliv na pokles napětí (=pokles světla v kabině), a když jsem zkoušel zapnout mlhovky, začalo cvakat relé, co je u pojistek. Možná to ale je tím podpětím...
Čím by to ještě mohlo být? Rád bych už zítra vyjel... Jinak jde o feldu 1.3Mpi bez imobilizéru. Se startováním nikdy problém neměla.
Mas jednoznacne vybity akumulator, alebo uvolnene vodice na nom.
Nabi ho, a zacni riesit pricinu preco sa to stalo
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
25.4.08, 08:56 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
jednoznacne baterka
|
25.4.08, 11:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Ta baterka nemusí být vybitá, mohla prostě jen tak "odejít". Něco podobného mi udělala zánovní "noname" baterka, prostě přestala dodávat dostatečný proud, i když vybitá nebyla.
|
25.4.08, 11:14 |
|
|
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
Tak baterka byla 11,6V a cosi odebíralo 300mA. Mel jsem podezreni, ze by to mohlo byt rádio (Panasonic 4x45W s mp3), které vypinam jen tak, ze sundam panel aniz bych ho predtim vypnul. Tak jsem tam dal panel a vypnul ho natvrdo. Odber se snizil na 10-40mA (to tam bliká ledka "falešného" imobilizeru). Nakonec jsem rádio radši úplně vypojil, odběr kolísá oněch 10-40mA.
Takže to asi bylo tím. Baterku nabíjím a uvidíme jak se zotaví.
Zajímvé je, že rádio vypínám vždycky takhle už asi 2 roky a nikdy to nic neudělalo...
|
25.4.08, 19:55 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pokud je vybitá tak že ještě rozsvítí kontrolky tak se nic neděje. Některé rádia prostě žerou a pokud s autem moc nejezdíš tak ten problém nastane (řešilo se to su snad 100x)
|
26.4.08, 11:40 |
|
|
MSG
Příspěvky: 58 Bydliště: Praha
|
Tak je v háji baterka, má i po opakovaném nabíjení 10,6V.
|
28.4.08, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|