Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Varta Blue Dynamic https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=10783 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cyz [ 6.5.08, 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | Varta Blue Dynamic |
Ve Formanu po roce a půl provozu.... Tak jsem si byl nechat změřit baterku výše uvedeného typu (typ Ca-Ca), připomínám že ve Formanu nemám upravené dobíjení, žádné tuningové diody apod. akorát mi zjistil nějaké přechodové odpory a úbytek mezi alternátorem a baterkou 0,4V což je hodně. Výsledek byl takový, že při zátěži napětí 9,5V (drželo asi 20s nebo kolik, nestopoval jsem to, ručička se ani nepohnula), měřící přistroj naměřil všechny hodnoty takové jaké mají být. Takže tak. Jinak doporučuju těm co mají Varty zajít do značkové prodejny Varta kde tento test dělají zadarmo, na počkání, přímo na autě. |
Autor: | slovacek.milos [ 6.5.08, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Varta Blue Dynamic |
cyz píše: Ve Formanu po roce a půl provozu.... Tak jsem si byl nechat změřit baterku výše uvedeného typu (typ Ca-Ca), připomínám že ve Formanu nemám upravené dobíjení, žádné tuningové diody apod. akorát mi zjistil nějaké přechodové odpory a úbytek mezi alternátorem a baterkou 0,4V což je hodně. Výsledek byl takový, že při zátěži napětí 9,5V (drželo asi 20s nebo kolik, nestopoval jsem to, ručička se ani nepohnula), měřící přistroj naměřil všechny hodnoty takové jaké mají být. Takže tak. Jinak doporučuju těm co mají Varty zajít do značkové prodejny Varta kde tento test dělají zadarmo, na počkání, přímo na autě. se na tu elektrárnu vyprdni a udělej si drát z altíku na baterku nový, ten úbytek zmizne, nejlépe pocínové konce zacínované do oček, to vápno potřebuje pořádně nakrmit, si spočítej jen ten úbytek procentuálně va vysokém napětí o kolik se ochudíš miloš |
Autor: | cyz [ 7.5.08, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Varta Blue Dynamic |
No však jak bude čas tak to hned překopu. Kabely použiju stávající akorát to přetáhnu z altíku přímo na baterku a až odsud do pojistek, očka pořádně proliju cínem a to by bylo aby to nedrželo napětí neboj, s elektrikou se na svojem autě vždycky vyhraju (někdy i na cizím a potom se do toho zakopu že s nějakým votuzidlem se v tom rýpu dlouho do noci ). Chtěl jsem jenom ukázat že baterii Ca-Ca jde ve Fávu normálně provozovat, když tu někteří psali že to nejde tak jsem chtěl argumentovat něčím průkaznějším než je měření z multimetru, dokonce na zátěžáku měli cedulku od kalibrace což mě dost překvapilo. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |