Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Asi altik..... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=10806 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Ondras83 [ 8.5.08, 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | Asi altik..... |
zdar, když sem stál u kámoše tak na volnoběh svítilo dobíjení, jak sem se dotknul plynu na 1500 rpm tak to zhaslo a navolnoběh zase svítilo....přijel sem domů a už nic, ani na volnoběh, pak sme byl u klempíře odvíst díly no a přijedu domů, už bylo šero a jak šlápnu na plyn, tak najednou začali světla víc svítit..jako to dělaj škodovky... no a začalo problikávat vypnutý rádio ....altik je asi 6000km po GO (nový ložiska, diodovej můstek atd...) tak nevim jestli to je von..každopádně ho musim změřit ale pěkně mě to sere nevíte někdo proč sakra bliká to rádio ??...jo a ještě, včera cestou ze školy mi začal svítit airbag (kontrolka), od tý doby začalo skákat rádio na FM, začalo se srát tohle dobíjení atd....každopádně v sobotu to jede na diagnostiku, kvůli tomu begu..... |
Autor: | cyz [ 8.5.08, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Asi altik..... |
Ten bag ti svítí kvůli tomu že jeho ŘJ hlásí podpětí v síti. To rádio a světla blbnou kvůli tomu že to napětí kolísá. Klasika - zkus všechny kontakty a druhý regulátor. Nedávál jsi tam při té GO nějaký levný? Špatné diody se dají zjistit osciloskopem nebo testerem na baterie, ten snad v servisu máte. |
Autor: | slovacek.milos [ 8.5.08, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem zas měl minulý týden že přestávalo hrát rádio už novější na CD, jaký to mělo přesný projev nevím, jsem vzal zrovna multimetr a měřil na aku, no a nakonec relátko alternátoru 16.2V miloš |
Autor: | Ondras83 [ 8.5.08, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Asi altik..... |
cyz píše: Ten bag ti svítí kvůli tomu že jeho ŘJ hlásí podpětí v síti. To rádio a světla blbnou kvůli tomu že to napětí kolísá. Klasika - zkus všechny kontakty a druhý regulátor. Nedávál jsi tam při té GO nějaký levný? Špatné diody se dají zjistit osciloskopem nebo testerem na baterie, ten snad v servisu máte. aleternátory neděláme....OK..vyměnim altik a ten můj nechám zase udělat edit:...jinak to, proč svítí bag mě napadlo taky, že tam je nízký napětí....tak du makat .... |
Autor: | cyz [ 8.5.08, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Asi altik..... |
No on může svítit i při přepětí, ale jestli pohasínají světla a svítí kontrolka tak je to podpětí. |
Autor: | Ondras83 [ 8.5.08, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Asi altik..... |
cyz píše: No on může svítit i při přepětí, ale jestli pohasínají světla a svítí kontrolka tak je to podpětí. tak...altim vyměnen a je po problému, nicméně kontrolka begu svítí pořád...v sobotu jede na výmaz paměti chyb....světla už nepohasínají a rádio neprosvítá....na tom bym bude asi v háji regulátor nebo diodovej můstek (což doufám že ne, hlavně z finančního hlediska) |
Autor: | septim [ 9.5.08, 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som menil palubovku - budiky z hodin na otackomer a po montazi vsetko maka, len svieti stale airbag. Najvacsia sranda je v tom ze nemam airbag. RJ vyzera klasicka origo, podla cisel sedi na motor, a mam aj imo tak to asi nikdo nemenil. Moze byt nejaka ina elektrika? Palubka je tiez z 1,3 a zda sa tiez rv 96, no neviem presne. Inac vs ide dobre... |
Autor: | Ondras83 [ 9.5.08, 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: Ja som menil palubovku - budiky z hodin na otackomer a po montazi vsetko maka, len svieti stale airbag. Najvacsia sranda je v tom ze nemam airbag. RJ vyzera klasicka origo, podla cisel sedi na motor, a mam aj imo tak to asi nikdo nemenil. Moze byt nejaka ina elektrika? Palubka je tiez z 1,3 a zda sa tiez rv 96, no neviem presne. Inac vs ide dobre... RJ na airbag je pod palubovkou jak vede tunel s topením na nohy, tak u auta bez begu přesně kopíruje karoserii(jako u favorita) a s begem je takovej prohnutej a pod nim je ta jednotka....vytáhni z tý tvý palubky žárovku a máš po problému, já jedu v sobotu na výmaz chyb (jestli to vlastně u BMM vůbec jde ) |
Autor: | Ondras83 [ 14.5.08, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu ....vymazal sem to a OK |
Autor: | slovacek.milos [ 15.5.08, 06:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu ....vymazal sem to a OK v poslední době mám častou závadu u fe a fa, že vyměním regulátor dojde ke zlepšení třeba z 13.01 na 13.85, ale je to kontakt šroubek M5 jsou celkem tři na diodovém můstku, jsou volné a nemají ten správný kontakt, závada se projevuje tak že zapnu světla a z 13.83 jsem na 13.2, pak ventilátor 11.9 a nakonec co se dá a sepne ještě chladič a je tam 9.5V, rozdělám altík utáhnu 3xM5, demontuji jen zadní stranu a s novým relátkem to lítá 13.99-14.01V, oprava do hodiny, ušetřím čas i peníze za autoelektrikáře miloš |
Autor: | cyz [ 15.5.08, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ha, dobré vědět dík za tip. Měl jsem tady už asi 3 auta (z toho 2 Felicie) kde byl problém s dobíjením, nový regulátor, všechny kontakty pročištěné a pořád 13,8V naprázdno a klesalo při zátěži, ne tak brutálně jak píšeš ale kleslo....čekal bych že je to zakapané barvou a že se to nemůže povolit.... Edit: Jaká je pravděpodobnost že mi ten zadní kryt při sundávání praskne? Stalo se ti to někdy? |
Autor: | Martin [ 15.5.08, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, nedávno jsem to psal Martinovi 007, ty tři šroubky jsou ukostření diodového můstku a jde přes ně veškerý proud. |
Autor: | Martin 007 [ 15.5.08, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já sem jenom zvědavej jak rozchodim tu svojí mrchu... |
Autor: | Ondras83 [ 15.5.08, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
ou hoši, tak to nevim, my altiky ani startéry neděláme, vždycky to cestou do školy hodim dědkovi (opravuje to), a když jedu ze školy, stavim se proto a je to hotový...takže tohle nevim, ale včera sem to vyměnil, dneska jezdil celej den a nic, takže snad dobrý |
Autor: | p20k [ 16.5.08, 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: tak opraveno....nakonec to byl ten regulátor (286 kč)....tak sem ho dneska namontoval a OK....s tim nízkym napětím ste měli klucí pravdu ....vymazal sem to a OK Taky mám problém při nastartování mě asi 2x slabě problikne vypnuté rádio potom už na ani na volnoběhu jen při nastartování. Napětí je 13,9-14V se světlama. To blikání by se mohlo vyřešit tím regulátorem? Já doma jeden mám, ale je na 70A altik, ale to by asi nemělo ničemu vadit, když mám v autě 55A? Díky |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |