Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Baterka kaput
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=10816
Stránka 1 z 3

Autor:  deekay [ 8.5.08, 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Baterka kaput

tak moja skvela Exide sa sice vzdy vybije po 6 tyzdnoch statia ale teraz je uz myslim kaput: 6,4V :( cipova nabijacka ani neregistruje ze je k nej nieco pripojene
takze potrebujem zistit ci:
-mi to volakde preraza
-ci mi ju nieco vybija
-ci je fakt uz zla

takze:
zmeram kludovy odber; ale nemam jak, pac sice mam multimeter ale prud sa mu nechce merat, asi je zly (furt 0 ci nekonecne, neviem uz), napadlo ma ze zapojim 1 ohmovy odpor a omeram na nom ubytok napatia, da sa?
do kolko je ten odber vporiadku?

pocul som ze favority tym trpeli (volakde to prerazalo izolaciu ci co) a preto sa vzdy vybijali. pocule ste niekto o tom?

a ak je zla baterka, aku kupit aby dobre znasala ze auto dlho stoji?
edit: kukam ze bosch si vo vela testoch vedie prekvapivo zle ale taky banner zas prekvapivo dobre

Autor:  Matthes [ 8.5.08, 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Vymen poistku v maltymetru a bude zas chodit :)

Autor:  Šemik [ 8.5.08, 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:

Autor:  Matthes [ 8.5.08, 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:


Tipoval bych to na blbe radio :)

Autor:  deekay [ 8.5.08, 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Šemik píše:
A asi bych dal odpojovač aku - je zbytečné aby aku celé ty týdny držel pod napětím některé vodiče a jiné spotřebiče :wink:


Tipoval bych to na blbe radio :)

to je jedna vec, + central + otackomer (mam ho dany dodatocne a je stale pod napatim) + zosilovac
v kazdom pripade chcem vediet cim to je

Autor:  Šemik [ 8.5.08, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tipnul bych to na ten otackomer :wink:

Autor:  deekay [ 8.5.08, 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tipnul bych to na ten otackomer :wink:

njn lenze takto isto ako som ho domontoval ja tak tak isto ho montovali sudruzi ako priplatkovu vybavu do Liek ;) to sa mi nechce verit ze by to zralo baterku na kazdom

Autor:  Šemik [ 8.5.08, 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě? :shock:

Třeba u 742 to je pod napětím pouze po zapnutém zapalování. :wink:

Autor:  deekay [ 8.5.08, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Určitě? :shock:

Třeba u 742 to je pod napětím pouze po zapnutém zapalování. :wink:

tak ked tam boli predtym hodinky, a zapaja sa to na tie iste kontakty tak ti mozem s urcitostou povedat ze je to stale pod prudom ;) okrem tretieho kontaktu na ETZ

Autor:  Neex [ 8.5.08, 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

Autor:  deekay [ 8.5.08, 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

aj ked si mal povodne hodiny a namiesto nich si tam napojil otackomer? presne na tie iste 2 kontakty? ;) to sa akoze ten + sam zmeni na spinany??

Autor:  Neex [ 8.5.08, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Neex píše:
Ale houby... hodiny jsou u fava napájeny stále to ano.. ale otáčkoměr ne... Hodiny jsou nápajeny z kontaktu B na přístrojovém štítu ale otáčkoměr je napájený z kontaku + který je pod napětím jen po sepnutí zapalování.

aj ked si mal povodne hodiny a namiesto nich si tam napojil otackomer? presne na tie iste 2 kontakty? ;) to sa akoze ten + sam zmeni na spinany??


Máš čtyři kontakty na přístrojovém štítu... +/-/1/B ...otáčkoměr je zapojený na kontakty +/-/1 kde + je pod napětím jen po sepnutí zapalování protože je napojený na napájení štítu. Kontakt B který je pod stálým napětím je jen pro Hodiny.

Autor:  Neex [ 8.5.08, 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

Viz http://favoweb.skoda110r.cz/article.php?id=9 věta: "pro otáčkoměr musíme nanýtovat kontakt pro napájení po zapnutí klíčku". U těch starších přístrojovek asi příprava na otáčkoměr nebyla takže tam ani nebyl + kontakt. U nových už to je.

Autor:  deekay [ 8.5.08, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
Viz http://favoweb.skoda110r.cz/article.php?id=9 věta: "pro otáčkoměr musíme nanýtovat kontakt pro napájení po zapnutí klíčku". U těch starších přístrojovek asi příprava na otáčkoměr nebyla takže tam ani nebyl + kontakt. U nových už to je.


ako si sam napisal: "musime nanytovat kontakt" ;)
nakolko som nic nenytoval tak je to tam na stalom + pac ine tam NIE JE
ozaj: co mam teraz robit? ta 6V baterka by sa dala este ozivit? alebo mi treba novu?

Autor:  Neex [ 8.5.08, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
ako si sam napisal: "musime nanytovat kontakt" ;)
nakolko som nic nenytoval tak je to tam na stalom + pac ine tam NIE JE



Ty jsi mě ale nepochopil... Já jsem hlavně reagoval na to tvé tvrzení že u všech fáček s otáčkoměrem je otáčkoměr stále pod napětím. Jak vidíš tak není. Správně je pod napětím jen po sepnutí zapalování. Nikdo tenkrát totiž nepočítal stím že by tam někdo chtěl dávat otáčkoměr proto tam máš přístrojový štít určený jen pro hodiny a proto tam nemáš kontakty + a 1. Pokud jsi napojil otáčkoměr na B čili stálé napájení pro hodiny tak se nediv že máš vyžvejklou baterku.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/