Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

VAG-namerany blok hodnot
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=11011
Stránka 1 z 2

Autor:  superflo [ 18.5.08, 14:21 ]
Předmět příspěvku:  VAG-namerany blok hodnot

Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom

Autor:  slovacek.milos [ 18.5.08, 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: VAG-namerany blok hodnot

superflo píše:
Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi

to jsou teda screeny, se člověk zamyslí a naskočí tam seznamka s macatýma maminama z německa, a je toho málo co pamět závad, pak chyblí lambáda, a vyčisti si klapku ta hodnota má být 4-6 stupnů tam bych viděl problém, ten ventil na aktivní ulůí ucpi pro tvůj klid a tlak paliva se měří tlakoměrem miloš
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom

Autor:  superflo [ 18.5.08, 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: VAG-namerany blok hodnot

slovacek.milos píše:
superflo píše:
Ahojte chlapi,
tak nasiel som mozno nieco co ani nieje problemom. Zohriaty motor som dal na diagnostiku a zistil som nasledovne:
IMAGE 1:
tu na tomto obrazku je vsetko OK. hodnoty 000,003,004
Obrázek
IMAGE 2:
no ak som prepol blok hodnot na 000,005,003
Obrázek
tak v skupine 005 je pomer zopnutia 19,9 a maju byt hodnoty od 6-19% a v skupine 003 mam hodnotu 19,7% pricom hodnoty sa maju pohybovat v rozmedzi 20-37%...
- mam podozrenie na regulator tlaku paliva alebo elektromagneticky spatny ventil pri nadobke s aktivnym uhlím....

Niekedy auto sa zacne na volnobehu jednoducho dusit a po pridani plynu je all OK.
Felicia 1,6MPi

to jsou teda screeny, se člověk zamyslí a naskočí tam seznamka s macatýma maminama z německa, a je toho málo co pamět závad, pak chyblí lambáda, a vyčisti si klapku ta hodnota má být 4-6 stupnů tam bych viděl problém, ten ventil na aktivní ulůí ucpi pro tvůj klid a tlak paliva se měří tlakoměrem miloš
Ak by niekto nieco vedel ...
Dik s pozdravom


uhol klapky pri ohriatom motore nad 80st. C ma byt 3-15st. v DP je pisana zla hodnota pod 3st., a nad 15st. , LAMBDA je OK..reaguje do 30s sa meni kazdou sekundou

Autor:  Paulie I. [ 18.5.08, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej...

Autor:  superflo [ 18.5.08, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

Paulie I. píše:
Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej...

uz som ju cistil niekolko krat... az do detailu.. aj medzi oskou popri krajoch je jednoducho cistucka... potom urobim zakladne nastavenie a takisto vymazem adaptacne hodnoty... a ona stale ukazuje 12st napr. ... tak zeby bola uz klapka v haji???

Autor:  Paulie I. [ 18.5.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou..

Autor:  superflo [ 18.5.08, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

Paulie I. píše:
Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou..


OK, rozdelovac... tam nemam ziadnu hadicu a pod mam 1,6 MPi alebo sa mylim?? hadicu odvetravania klukovky som kupil novu a odlucovac oleja som cistil..., pod klapkou mam nove tesnenie, a nad klapkou co ide tesnenie s airboxom mam takisto nove... akurat hadica do HBV je stara.. nevies cital som ze existuje nejaky specialny sprej na zistovanie netesnosti... dik s pozdravom

Autor:  Paulie I. [ 18.5.08, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal :D ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora..

Autor:  superflo [ 18.5.08, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Paulie I. píše:
Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal :D ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora..

bol som na to teraz pozriet a do rozdelovaca ani zboku nejde ziadna hadicka... mam motor 1,6 55kW AEE 1996. pozeral som aj do ETKY a nic tam nieje iba signalove kabely na snimac otacok a zapalovacie kable...

Autor:  Paulie I. [ 18.5.08, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím :) každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka :)

Autor:  superflo [ 18.5.08, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Paulie I. píše:
Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím :) každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka :)

OK v pohode Octa to moze mat uplne inak predsa je to Octa ... VAGom som presiel aj VAGSCOPom a pekne reaguje na pridavanie, uberanie plynu... a uhol pri maximalnom stlaceni akcelelatora ukazuje 94st.. co je podla DP maximalna hranica kt ukaze na VAGu...
nic zajtra sa pozriem na sanie a uvidim... dik za pomoc s pozdravom

Autor:  slovacek.milos [ 18.5.08, 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

otáčky 704 a úhel klapky 11.7?, to je klapka v háji hlásí pěknou blbost, nebo tlak paliva je velmi malý, nebo ti uchcává vstřikovací lišta a motor se dusí tak přidává, jinak si to nevysvětlím při vyčistěné klapce si typnu otáčky při 11.7 tak 1600 miloš

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.08, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

no tak jsem zrovna jednu 1.6 potkal a napíchl na volnoběh tam bylo na klapce něco přes tři a 750 otáček asi a na 12 stupnů mi točila 2270 otáček a nikoliv 704, :evil: ta ta tvoje klapka pěkně lže nebo jsi ji čistil velmi nepoctivě a je tam pěkný bordel :roll: :D miloš

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.08, 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

a nebo problém v základním nastavení po vyčistění klapky a taky napiš když jsi na vag a motor nejede má klapka nula stupnů? nebo kolik miloš

Autor:  superflo [ 19.5.08, 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
a nebo problém v základním nastavení po vyčistění klapky a taky napiš když jsi na vag a motor nejede má klapka nula stupnů? nebo kolik miloš

nehovorim ze nemas pravdu ale DP Feldy hovori iba ak su hodnoty pod 3st, a nad 15st.
Obrázek
cistil som klapku mal som ju vonku celu a technickym benzinom a acetonom som ju "drhol" stetcom aj pri okrajoch osky klapky.. nestaci to?? je super cista.. mozno ze sa to nastavenie neurobi dobre ale Bin hodnota je 00000000
no skusim sa na to pozriet no az na buduci tyzden teraz som mimo domu a VAG nemam ale urcite to vyskusam kolko ma stupnov ked je zohriaty motor a zapnute je len zapalovanie...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/