Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
VAG-namerany blok hodnot https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=11011 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Paulie I. [ 18.5.08, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej... |
Autor: | superflo [ 18.5.08, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Paulie I. píše: Ako povedal Miloš - začni s vyčistením škrtiacej klapky - skontroluj a prípadne fixuj netesnosti sacieho potrubia a potom až môžeš bádať dalej... uz som ju cistil niekolko krat... az do detailu.. aj medzi oskou popri krajoch je jednoducho cistucka... potom urobim zakladne nastavenie a takisto vymazem adaptacne hodnoty... a ona stale ukazuje 12st napr. ... tak zeby bola uz klapka v haji??? |
Autor: | Paulie I. [ 18.5.08, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou.. |
Autor: | superflo [ 18.5.08, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Paulie I. píše: Ak máš škrtiacu klapku OK ešťe prever to sanie - sebemenšia netesnosť robí neskutočný bordel...začni s hadicami podtlaku - rozdeľovač,posilňovač bŕzd apod..proste všetko čo vedie do sacieho potrubia nesmie vykazovať žiadnu netesnosť...potom skontroluj či nemáš zanesenú hadicu odvetrávania kľukovej skrine a nakoniec si kontroluj ako ti tesní spojenie medzi airboxom a škrtiacou klapkou.. OK, rozdelovac... tam nemam ziadnu hadicu a pod mam 1,6 MPi alebo sa mylim?? hadicu odvetravania klukovky som kupil novu a odlucovac oleja som cistil..., pod klapkou mam nove tesnenie, a nad klapkou co ide tesnenie s airboxom mam takisto nove... akurat hadica do HBV je stara.. nevies cital som ze existuje nejaky specialny sprej na zistovanie netesnosti... dik s pozdravom |
Autor: | Paulie I. [ 18.5.08, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora.. |
Autor: | superflo [ 18.5.08, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Paulie I. píše: Do rozdelovača ti ide (teda aspoň aj mne - máme rovnaký motor 1.6 55kW AEE) tenká hadička ku snímaču otáčkok rozdelovača...no o spreji neviem ale jeden maník mi hovoril ,že kritické miesta potieral benzínom a ,že sa mu tak dvíhali otáčky ale neviem - toto by som ani neskúšal ono sanie je podtlakové a keď použiješ tú penu v spreji čo majú plynári tak si to akorát pekne nasaješ do motora.. bol som na to teraz pozriet a do rozdelovaca ani zboku nejde ziadna hadicka... mam motor 1,6 55kW AEE 1996. pozeral som aj do ETKY a nic tam nieje iba signalove kabely na snimac otacok a zapalovacie kable... |
Autor: | Paulie I. [ 18.5.08, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka |
Autor: | superflo [ 18.5.08, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Paulie I. píše: Neviem ale ak chceš mám to na Octe - vyfotím každopádne ešťe keď máš podozrenie na klapku tak ňou VAGom bez behu motora prejdi do krajných polôh - nemala by trhať a nastavené uhly vo VAGu musia sedieť so skutočným stavom...presný postup po mne nechci nerobil som to už vyše pol roka OK v pohode Octa to moze mat uplne inak predsa je to Octa ... VAGom som presiel aj VAGSCOPom a pekne reaguje na pridavanie, uberanie plynu... a uhol pri maximalnom stlaceni akcelelatora ukazuje 94st.. co je podla DP maximalna hranica kt ukaze na VAGu... nic zajtra sa pozriem na sanie a uvidim... dik za pomoc s pozdravom |
Autor: | slovacek.milos [ 18.5.08, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
otáčky 704 a úhel klapky 11.7?, to je klapka v háji hlásí pěknou blbost, nebo tlak paliva je velmi malý, nebo ti uchcává vstřikovací lišta a motor se dusí tak přidává, jinak si to nevysvětlím při vyčistěné klapce si typnu otáčky při 11.7 tak 1600 miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 19.5.08, 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak jsem zrovna jednu 1.6 potkal a napíchl na volnoběh tam bylo na klapce něco přes tři a 750 otáček asi a na 12 stupnů mi točila 2270 otáček a nikoliv 704, ta ta tvoje klapka pěkně lže nebo jsi ji čistil velmi nepoctivě a je tam pěkný bordel miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 19.5.08, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nebo problém v základním nastavení po vyčistění klapky a taky napiš když jsi na vag a motor nejede má klapka nula stupnů? nebo kolik miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |