Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
generator impulsu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=11158 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Jiri [ 26.5.08, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | generator impulsu |
kluci elektronici..moc nezkoumejte na co to potrebuju...ale..dokazal by nekdo postavit asi tohle...potrebuju obvod kterej v okamziku rozpojeni kladivka...doda impuls pro vysokotlakej vstrik radove milisekundy....a potrebuju delku tech impulsu regulovat nejakym potenciometrem..od nuly...nekam...proudove naroky pro ten vstrik budou asi tak v amperech...puvodni pruzer dratu k nemu asi 1.5mm..ma nekdo napad...uz sem to resil s Matthesem....predem diky |
Autor: | Matthes [ 26.5.08, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja taky uz vim prd s temahle vecma ... ale predpokladam ze z kladivka by se bral signal ktery by poustel casovac ... delka impulzu casovace se obvykle steluje nejakym RC. Takze bychom plyn napojili na pocemtyvolemetr a tim bychom menili odpor a tim dobu kterou trva impulz, pak na vykonny tranzistor na vstrik. |
Autor: | fatal [ 26.5.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napadá mě 555ka, ale to spínání kladívkem může být problém, není tam hrana, ale impulsy z cívky... V kombinaci s elektronickým zapalováním už bych tam problém neviděl. |
Autor: | Matthes [ 26.5.08, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Napadá mě 555ka, ale to spínání kladívkem může být problém, není tam hrana, ale impulsy z cívky... V kombinaci s elektronickým zapalováním už bych tam problém neviděl. No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam |
Autor: | fatal [ 26.5.08, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam Takže 555ka to jistí. |
Autor: | Matthes [ 26.5.08, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Matthes píše: No ne, kladivko by nebylo pripojene na civku, takze by tam byla hrana, popripade lze jako tvarovac uzit nejaky obvod ... Doufam Takže 555ka to jistí. No, ale kdyz potak bude u plynu ... to na vedeni bude dalsi odpor ... nebo ho dat k motoru a tahat za nej lankem? |
Autor: | Martin [ 26.5.08, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klasika: 555 v zapojení MKO, to je na to přesně dělaný. |
Autor: | fatal [ 26.5.08, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: No, ale kdyz potak bude u plynu ... to na vedeni bude dalsi odpor ... nebo ho dat k motoru a tahat za nej lankem? Toho odporu navíc bych se nebál, záleží na volbě vhodných hodnot poťáku a součástek "jednotky"... Dodatek: Ta 555ka by samozřejmě musela být doplněna o vhodný výkonový stupeň, nejlépe výkonný spínací tranzistor buzený slabším spínacím trandíkem v Darlingtonově zapojení. Takových zapojení jsou určitě všude spousty. |
Autor: | Matthes [ 26.5.08, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nemel by nekdo cas a chut mu nakreslit schemo? Zacatek je jedno kladivko, pak tvarovac, ta 555, predpokladam tedy ze doba pulzu se nastavuje pomoci nakeho RC - pricemz R menime polohou pedalu. Pak je potreba jeste dat na rozdelovac optickou zavoru, podle ktere se rozhodujeme ktery valec ma palit - to vyzaduje par NANDu ci podobnych brouku. No a pak vyvod na 2 vykonove tranzistory |
Autor: | fatal [ 26.5.08, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko? |
Autor: | Matthes [ 26.5.08, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko? Eeee cti zadani Jirka pise vysokotlaky vstrik |
Autor: | Martin [ 26.5.08, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hledej 555 MKO. např: http://jirky.webz.cz/index.php?page=casovac_555 http://www.dmu-mez.ic.cz/III_Univerzaln ... _NE555.pdf str.5 atd. Ale neměl bych tedy odvahu něco takového dělat. Spolehlivost takovýchto konstrukcí v automobilu není moc velká. |
Autor: | CROWACK [ 26.5.08, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
řekl bych že se to bude hodit třeba na plynovku...místo podtlaku... ...ale co já vím... |
Autor: | fatal [ 26.5.08, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: fatal píše: Tady chce někdo dělat z eMBéčka eMPéÍčko? Eeee cti zadani Jirka pise vysokotlaky vstrik No a? Čím vyšší tlak, tím lépe připravená směs. Ale jo, byl to jen vtípek, samozřejmě to MPI být nemůže, tvorba směsi je trošku komplikovanější, než jednoduché časování vstřiku poťákem. Takže zůstává jedině dehtožrout... Dodatek: Ale i u dehtožrouta je nutné brát v úvahu množství nasávaného vzduchu... Tak teda nevím, že by NOS? |
Autor: | Jiri [ 26.5.08, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kluci sama voda ale diky moc za napady myslite ze bych to zvladl doma sam...potenciometr plynu bude hned u motoru tam neni problem potrebuju proste potenciometrem regulovat dobu vstriku.....milisekundy nic jineho |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |