Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Odpory VN kabelů https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=11190 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DiMasso [ 29.5.08, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Odpory VN kabelů |
Zdravim všechny, a žádám o radu.Nikde nemůžu najít nějaké hodnoty odporu VN kabelů na Fávo BMM.Potřeboval bych zjisit jestli jsou Ok.Víte někdo? |
Autor: | Vít [ 29.5.08, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
do 20 kilo plus minus nějaký tolerance, hned ti pošlu přesný link, nebo hledej andrta, v užitečných odkazech knížky a tam je, a v něm je všecko |
Autor: | DRYVER [ 29.5.08, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kolik jsi nameril?? Kdyz jsouz vsechny do 10 kiloohmu taky to je vklidu, kdyz do 15 tak by to taky jeste slo. pokud nameris vic, tak bych je asi uz vymenil |
Autor: | Vít [ 29.5.08, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10181 v tomhle topicu jsme to řešili, je krátký, projdi si ho http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=10291 a tady najdeš literaturu, v který to vyčteš |
Autor: | Neex [ 29.5.08, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měly by mít do 10 kilo jak píše kolega nademnou Ale jestli máš pocit že už mají něco za sebou pak nemá smysl něco měřit a řešit a rovnou koupit nové... Tesla je levná a kvalitní. |
Autor: | DiMasso [ 29.5.08, 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty kabely budou mít každej jinou hodnotu ne?když jsou každej jinak dlouhej.Jenom se to zkoušel a protože sem něvěděl kolik to má mít tak sem se na to potom vybod ale myslím že první měl něco okolo 7 a druhej okolo 13.A teď už to bohužel nezměřim.jedině zítra |
Autor: | Neex [ 29.5.08, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dílenská příručka... 1.válec - 4 +/- 50% 2.válec - 6 +/- 50% 3.válec - 7 +/- 50% 4.válec - 5 +/- 50% cívka (zapalovací modul) - rozdělovač - 5 +/- 50% |
Autor: | DiMasso [ 29.5.08, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc chlapi zitra to hned poměřím.A ještě jeden:když jsou v řiti má to velkej vliv na spotřebu?každej řiká že mu fávo žere třeba okolo 7 a já když jezdim v klidu tak to žere asi 10 ne-li víc. |
Autor: | Vít [ 29.5.08, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
měl jsem kabely o odporu 300 kiloohm a jelo to taky, netáhlo to tak dobře, ale spotřeba byla stejná |
Autor: | Martin Sedláček [ 4.6.08, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | Dotaz |
Myslíte, že by se měly VN kabely pravidelně měnit? |
Autor: | Vít [ 4.6.08, 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, a ještě od cívky k víčku rozdělovače |
Autor: | Jarda S. [ 4.6.08, 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotaz |
Martin Sedláček píše: Myslíte, že by se měly VN kabely pravidelně měnit? |
Autor: | Šemik [ 4.6.08, 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
A je dobré si udělat vlastní, nejlépe si koupit zapalovací kabel s CU jádrem a šroubovací odrušovací koncovky a kabely si vyrobit sám, ty kupované sady.. no já s nimi nemám dobré zkušenosti. |
Autor: | Paulie I. [ 4.6.08, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: A je dobré si udělat vlastní, nejlépe si koupit zapalovací kabel s CU jádrem a šroubovací odrušovací koncovky a kabely si vyrobit sám, ty kupované sady.. no já s nimi nemám dobré zkušenosti. Tak v tomto s tebou plne súhlasím bezva je ,že nové motory sú osadené zapaľovacou lištou - ked je problém servis vymení celú lištu a to je potom orgazmus pri platení opravy |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |