Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
led otackomer
vyfasoval som zadara led otackomer
je tam napisane + - a cievka
len pre istotu: "cievku" mam zapojit na tu istu stranu ako normlany otackomer? cize vystup cievky?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak som to skusil, je kaput asi
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 18:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ano, zapojení je jako obyčejný otáčkoměr
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.6.08, 18:08 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
deekay píše: tak som to skusil, je kaput asi
proč si myslíš že byl zadara
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.6.08, 18:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: deekay píše: tak som to skusil, je kaput asi proč si myslíš že byl zadara
no, chlapik povedal ze ho neskusal a nevie ci funguje
ale ak vedel ze je zly, nechapem preco ho nezahodil...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 18:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
takto tomu vyzeraju creva
co by snim mohlo byt? nejake rady na diagnostiku?
je tam nejaka 555ka,par kondikov, diodky, rezistory, tranzistory, A277D (asi nejaky preklopny) priblizne
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 20:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Možná je to blbost, ale není to dělané na klasické zapalování s přerušovačem? Není to jen zmatené z elektronického zapalování?
|
12.6.08, 20:29 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: Možná je to blbost, ale není to dělané na klasické zapalování s přerušovačem? Není to jen zmatené z elektronického zapalování?
bolo to pripevnene na tom plaste co ma favorit pod plexisklom budikov tak sa domnievam ze nie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 20:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Takže proměřit a zjistit, kde je problém. Podle zmíněných integráků je to klasické zapojení.
|
12.6.08, 20:31 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: Takže proměřit a zjistit, kde je problém. Podle zmíněných integráků je to klasické zapojení.
to ja nemam sajn jak to skontrolovat
mozem akurat odmerat vsetky suciastky alebo rovno vymenit integraky
co by tomu mohlo byt? ja viem to je tazko takto ale aspon by som potreboval vedet presne co a ako mam omerat aby som to sfunkcnil
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 20:34 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Tak základ je jasný, zjistit, zda je vše napájeno, zda třeba není někde přerušený kablík apod. Pak můžeš zkusit najít Amaro, kde něco podobného bylo a najít tam nějaké oživovací hodnoty a ty proměřit. Případně můžeš ověřit odpory, diody, trandíky, no a nakonec i funkci 555ky i 277čky (k tomu ti ale neřeknu postup bez znalosti zapojení).
|
12.6.08, 20:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ok
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 20:43 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
555 převádí frekvenci na napětí, když najdeš správný vstup 277, tak tam připoj napětí a podle napětí se ti musí rozsvěcet LED, pokud ne, tak je A277D špatný. Dá se nahradit myslím UA180.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
12.6.08, 21:02 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Martin píše: 555 převádí frekvenci na napětí, když najdeš správný vstup 277, tak tam připoj napětí a podle napětí se ti musí rozsvěcet LED, pokud ne, tak je A277D špatný. Dá se nahradit myslím UA180.
dik moc
ake napatia cca? aby som neodpalil co je este dobre
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.6.08, 21:26 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Vstup toho napětí je nejspíš 17 a musíš tam přivést napětí v rozsahu napětí, které je na 3 a 16, viz:
http://www.io.freehosting.cz/047.gif
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
13.6.08, 06:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|