Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Navod na stavbu aut. zapinani svetel
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=1153
Stránka 1 z 1

Autor:  Mike.M [ 19.6.06, 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Navod na stavbu aut. zapinani svetel

Nazdarec, nemate nekdo tento navod? V autoservisu se mi nechce davat prachyza to. ale se spozdovacem, ono v zime az se nastartuje motor tak at se zosviti svetla, bo jinak by to bylo naprd
http://aktualne.centrum.cz/domaci/bezpe ... ?id=179232
mam Favorita

Autor:  Kikan [ 19.6.06, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Návodu je všude plno. Třeba tady na Techwebu:

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=250

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=230

Autor:  MK_vs [ 20.6.06, 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Jak je to s dodatecnymi svetly pro denni sviceni na Skoda130

Dobrý den,
jak je to se světly pro denní svícení pro dodatečnou montáž. Lze takováto světla montovat i na Škodu 120 - 130.

Autor:  Mike.M [ 20.6.06, 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak je to s dodatecnymi svetly pro denni sviceni na Skod

Nasel jsem pro me uzasny planek.
http://www.dhservis.cz/dalsi/svetla.htm
myslim ze toto pujde namontovat na vsechny auta jednoduse, ktere maji cidlo tlaku oleje, coz asi kazde.

Autor:  Nepér [ 20.6.06, 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Má to jednu podstatnou nevýhodu, když to v noci chcípne, hned to zhasne, nebo dokonce když problikává kontrolka mazání, to musí být dobrá diskotéka...
Já mám předmět, co funguje na základě polohy klíčku takto:
Zapnutí zapalování -> nic
Startér -> nic
Návrat z polohy "startér" -> cca po 3 s rozsvítí*
Vypnutí zapalování -> Zhasne

*V případě neúspěšného startu a opakované změně ze stavu zapnutého zapalování do polohy "startér" dojde pouze po dobu startování ke zhasnutí světel, tohle bohužel u škodovek nefunguje, protože k opakovanému startování je třeba zapalování vypnout, čímž sice světla taky zhasnou, ale až zásahem řidiče, nikoliv samovolně (jako při použití čidla tlaku), takže to lze aspoň předpokládát...
No, jak se ukázalo, ideální to taky není...
Velmi elegantní řešení je speciální relé, které pouze měří napětí v palubní síti a podle toho rozsvítí světla, jak to funguje v praxi a na která auta je to použitelné bohužel nevím

P.S. nejde nějak vyřadit ta nutnost vypínat zapalování při opakovaném startu? Vím, že je to kvůli tomu, aby omylem nedošlo ke startování běžícího motoru, co by se stalo, kdyby k tomu došlo?

Autor:  Kachnis [ 29.6.06, 23:31 ]
Předmět příspěvku: 

vynechat vraceni klicku jde tak, ze ho prestanes pouzivat a vytahnes si ty draty na dobry tlacitko...ja to mam tak, ze startuju prilozenim magnetu k urcitymu mistu na palubni desce.. jo a rozsvicovani mam delany tak,ze pri zapnuti klicku nic,startovani nic,prestani startovani -rozsviceni... blby je to v hluboky zime, kdy treba startuju na trikrat,ale jinak pohoda :)

Autor:  michalkatka [ 30.6.06, 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

táto téma už bola popísaná dosť, ale mňa napadla jedna vec. Aby boli svetlá podmienené chodom motora, v nejakom článku som čítal o podtlakovom čidle chodu motora, čiže aby sa svetlá zapli až ak sa v sacom potrubí vytvorí podtlak cez nejakú dýzu aby to bolo s oneskorením v prípade že motor hneď po naskočení zhasne, zapnutie samodŕžou, aby v prípade zhasnutia motora svetlá nezhasli, a zhasli sa až keď sa vypne kľúč do nuly. elektricky v tom nevidím problém...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/