Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Navod na stavbu aut. zapinani svetel https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=1153 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mike.M [ 19.6.06, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Navod na stavbu aut. zapinani svetel |
Nazdarec, nemate nekdo tento navod? V autoservisu se mi nechce davat prachyza to. ale se spozdovacem, ono v zime az se nastartuje motor tak at se zosviti svetla, bo jinak by to bylo naprd http://aktualne.centrum.cz/domaci/bezpe ... ?id=179232 mam Favorita |
Autor: | Kikan [ 19.6.06, 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Návodu je všude plno. Třeba tady na Techwebu: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=250 http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=230 |
Autor: | MK_vs [ 20.6.06, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Jak je to s dodatecnymi svetly pro denni sviceni na Skoda130 |
Dobrý den, jak je to se světly pro denní svícení pro dodatečnou montáž. Lze takováto světla montovat i na Škodu 120 - 130. |
Autor: | Mike.M [ 20.6.06, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak je to s dodatecnymi svetly pro denni sviceni na Skod |
Nasel jsem pro me uzasny planek. http://www.dhservis.cz/dalsi/svetla.htm myslim ze toto pujde namontovat na vsechny auta jednoduse, ktere maji cidlo tlaku oleje, coz asi kazde. |
Autor: | Nepér [ 20.6.06, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Má to jednu podstatnou nevýhodu, když to v noci chcípne, hned to zhasne, nebo dokonce když problikává kontrolka mazání, to musí být dobrá diskotéka... Já mám předmět, co funguje na základě polohy klíčku takto: Zapnutí zapalování -> nic Startér -> nic Návrat z polohy "startér" -> cca po 3 s rozsvítí* Vypnutí zapalování -> Zhasne *V případě neúspěšného startu a opakované změně ze stavu zapnutého zapalování do polohy "startér" dojde pouze po dobu startování ke zhasnutí světel, tohle bohužel u škodovek nefunguje, protože k opakovanému startování je třeba zapalování vypnout, čímž sice světla taky zhasnou, ale až zásahem řidiče, nikoliv samovolně (jako při použití čidla tlaku), takže to lze aspoň předpokládát... No, jak se ukázalo, ideální to taky není... Velmi elegantní řešení je speciální relé, které pouze měří napětí v palubní síti a podle toho rozsvítí světla, jak to funguje v praxi a na která auta je to použitelné bohužel nevím P.S. nejde nějak vyřadit ta nutnost vypínat zapalování při opakovaném startu? Vím, že je to kvůli tomu, aby omylem nedošlo ke startování běžícího motoru, co by se stalo, kdyby k tomu došlo? |
Autor: | Kachnis [ 29.6.06, 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
vynechat vraceni klicku jde tak, ze ho prestanes pouzivat a vytahnes si ty draty na dobry tlacitko...ja to mam tak, ze startuju prilozenim magnetu k urcitymu mistu na palubni desce.. jo a rozsvicovani mam delany tak,ze pri zapnuti klicku nic,startovani nic,prestani startovani -rozsviceni... blby je to v hluboky zime, kdy treba startuju na trikrat,ale jinak pohoda |
Autor: | michalkatka [ 30.6.06, 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
táto téma už bola popísaná dosť, ale mňa napadla jedna vec. Aby boli svetlá podmienené chodom motora, v nejakom článku som čítal o podtlakovom čidle chodu motora, čiže aby sa svetlá zapli až ak sa v sacom potrubí vytvorí podtlak cez nejakú dýzu aby to bolo s oneskorením v prípade že motor hneď po naskočení zhasne, zapnutie samodŕžou, aby v prípade zhasnutia motora svetlá nezhasli, a zhasli sa až keď sa vypne kľúč do nuly. elektricky v tom nevidím problém... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |