|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
o5 otáčkoměr
zdravím lidičky...dneska jsem měnil starou palubovku za novější typ s otáčkoměrem...nejde mi do hlavy proč se mi začlo auto škubat a dokonce i střílet, když odpojim kabel od cívky tak to šlape..jinak otáčkoměr jde taky...teda pokud je zapojený...co si o tom myslíte? popřípadě kde je chybka? díks
|
21.6.08, 16:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Paulie I.
Příspěvky: 136 Bydliště: Skalica.....momentálne BA
|
Re: o5 otáčkoměr
RedDriver píše: zdravím lidičky...dneska jsem měnil starou palubovku za novější typ s otáčkoměrem...nejde mi do hlavy proč se mi začlo auto škubat a dokonce i střílet, když odpojim kabel od cívky tak to šlape..jinak otáčkoměr jde taky...teda pokud je zapojený...co si o tom myslíte? popřípadě kde je chybka? díks
Chybka je v tom že také úpravy robia tí čo si len myslia že tomu rozumejú...
_________________ VAG-COM 704.1 CAN HEX, alarmy,centrál,elektrické okná,PDC,autoelektrika..
|
21.6.08, 16:22 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
já taky neříkám že tomu kdo ví jak rozumím
|
21.6.08, 16:22 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: o5 otáčkoměr
Paulie I. píše: Chybka je v tom že také úpravy robia tí čo si len myslia že tomu rozumejú...
Když nechceš, nebo neumíš poradit, tak aspoň nebuzeruj, nikomu to nepomůže. Každej nějak začínal.
|
21.6.08, 17:13 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
a ví někdo kde je ta chybka?
|
21.6.08, 17:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Můj tip je kabel od cívky k otáčkoměru. Může být někde skřípnutý a není tak izolovaný vůči kostře. Zkus na zkoušku natáhnou tenhle kabel venkem auta jestli to bude OK Když ne, otáčkoměr je KO
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.6.08, 18:28 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
zítra se na to mrknu a pak dám vědět
|
21.6.08, 18:37 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Zkusil bych jiný otáčkoměr, pokud není chyba v kabelu, tak má nejspíše odpálený vstup a drží napětí na nule, tím nedojde k vybuzení indučky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.6.08, 18:43 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Nedrcl, jsi při tom zapojování do vysokonapěťového kabelu od svíčky? Já jsem si jedou měnil svíšky a zapoměl jsem jeden kabel zapojit a dělalo to přesně to samé. Motor se normálně rozjel a při jízdě to škubalo a střílelo.
Ale nejspíš to bude tím drátem od otáčkoměru. Sem ta se dotkně kostry a vybije indučku. Ve válcích se hromadí směs a jakmile se indučka nabije, tak to hodí jiskru a bum. Kamarád ně to naučil dělat uměle klíčkem vedle zastávek s lidmi.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
27.6.08, 14:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|