Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nefunguje ukazatel teploty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=12233
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin Sedláček [ 31.7.08, 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Nefunguje ukazatel teploty

Ahoj, mám hranaté budíky ve své 120, zapojil jsem všechno jak má být, všechno ukazuje, jen ne teplota, což je právě u 120 důležitý. Nevíte čím by to mohlo být?

Autor:  Šemik [ 31.7.08, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku?

Autor:  Martin Sedláček [ 31.7.08, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Pokud je vše zapojeno jak má být, je to budík. Máš nějaký jiný na zkoušku?
Jejda, nemám:( To je škoda, ale měl by tam být nějaký odpor viď?

Autor:  Šemik [ 31.7.08, 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne.

Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)

Autor:  Martin Sedláček [ 31.7.08, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
U budíku v tištáku jsou skutečně nějaké pomocné odpory, tuším 33R a 68R, ale pokud myslíš někde v kabeláži tak ne.

Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)
No to jsem taky zjistil:-D Jenže už mám tyhle:-D No rád bych sehnal ty kulatý:)

Autor:  Martin [ 31.7.08, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)


Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? :? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.

Autor:  Martin Sedláček [ 31.7.08, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Trochu se ztrapním, ale nevím, kde u bloku hledat čidlo teploty. Prosím poraďte. Stačí mi jen říct kde přibližně. Mrknu, jestli není povytažený kontakt vzadu

Autor:  Šemik [ 31.7.08, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě.

Autor:  Martin Sedláček [ 31.7.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Vede k němu žlutý drát, za karburátorem v hlavě.
Moc děkuju, zítra za světla to zkouknu;)

Autor:  ventYl [ 1.8.08, 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Šemik píše:
Hranaté budíky je nejlepší okamžitě vzít a zahodit a namontovat kulaté, ty jsou daleko spolehlivější, přehlednější i hezčí :)


Ale kuš, zatímco u kulatého jsem musel opravovat tachometr snad čtyřikrát, u hranatých jen jednou, zatímco hranatý je bez úhony, kulatý už má řádně roztřepený ten obrouček, vidět to teda není, ale ten přístup? :? Nechci je propagovat, ale funkčně jsou na tom naprosto stejně, jen ty hranaté se lépe opravují.


ja som ich opravoval a zrejme som dosral otackomer. neviem, ako tachometer, ale otackomer teraz ukazuje pri volnobehu 0 a pri 4 tisic tak maximalne 2500 ot. Asi tam docasne hodim kulate budiky, kym nezozeniem druhe hranate. nejako sa mi zapacili.

Autor:  Martin Sedláček [ 2.8.08, 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že mě taky trochu blbne otáčkoměr, tak o cca 400 - 500 rpm méně. Nemám jinej na srovnání. Hoďte prosím nějaké odpory, kolik má ukazovat zdravej otáčkoměr. THX

Autor:  Stinovlas [ 2.8.08, 01:16 ]
Předmět příspěvku: 

neslo by zkusit ten budik teploty tak, ze by se zapojil kabel z cidla na budik palivomeru?

Autor:  slovacek.milos [ 2.8.08, 06:35 ]
Předmět příspěvku: 

já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš

Autor:  Martin Sedláček [ 4.8.08, 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš
Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a jinak taky nic. Svorkovnice je napojená přesně podle návodu do 136, z techwebu. Několikrát překontrolováno. Podle mě, jsem se spletl v minulosti a odešly ty odpory na teploměru, je to možný? Protože mi to nejde od té doby, co jsem musel odpojit celou svorkovnici (nemám plastovou svorkovnici, ale napichovačky dle schematu každej drátek zvlášť.)

Autor:  Martin Sedláček [ 4.8.08, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

Martin Sedláček píše:
slovacek.milos píše:
já bych ten žlutý drát vytáhl z čidla teploty a ukostřil na motoru a pak nahlaš co říká teploměr po zapnutí klíčku miloš
Tak nic neukazuje, když je ukostřenej. a když je v čidle tak taky nic.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/