Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
dobíjení Avia 21 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=12441 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cyz [ 12.8.08, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | dobíjení Avia 21 |
Jaký alternátor má Avia 21 furgon? Je záměnný se 120kovým 42A? Příp. kde má ta potvora regulátor, nepovedlo se mi ho najít |
Autor: | michalkatka [ 12.8.08, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: alternátor Avia 21 |
cyz píše: Jaký alternátor má Avia 21 furgon? Je záměnný se 120kovým 42A? Příp. kde má ta potvora regulátor, nepovedlo se mi ho najít foto |
Autor: | slovacek.milos [ 12.8.08, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
záměnný je ale má jinou řemenici miloš |
Autor: | cyz [ 12.8.08, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
S řemenicí tak trochu počítám, přehodím. Nevíš kde najdu ten regulátor? Poté co jsem pročistil všechny kontakty tak to začalo brutálně přebíjet. Pro případ že nepomůže výměna regulátoru tak bych tam dal ten ze 105ky. Michalkatka: není na něm nic zvláštního, je to normální PAL stejný jako ve škodovce, jenom mi šlo o to jestli má stejně rozmístěné díry na šrouby. Fotit to nebudu, nedostanu se k němu dost dobře s foťákem, je k němu přístup jak k penězům. |
Autor: | Drak [ 12.8.08, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záměnnej není, má jiný uchycení a jestli máš verzi bez regulátoru, tak plechovej regulátor najdeš když sundáš řidičovu židlu, vyloupneš plechový víčko v podlaze a pod ním je schovanej, dacan. A 42A ti rozhodně stačit nebude, kor jestli máš 4 žhavičovou hlavu, tak v zimě nedobiješ. Nejslabší se dávaly 55A a všichni si to předělávají na 70A. |
Autor: | cyz [ 12.8.08, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak asi obejdu vrakoviště to bude zítra slovník Není tam 4-žhavičová hlava, je tam akorát 1 žhavič v sání který stejně věčně nefunguje. Naštěstí je tam vyhřívání motoru takže v mrazu to připojím na 230V a potom nastartuju jak nic a zrovna to topí. |
Autor: | slovacek.milos [ 13.8.08, 05:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
podívej se do fotomapy strážnice čistička odpadních vod je to 400 m od mého bydliště mám tam 21 alternátor si můžeš vymontovat, mám jeden i na garáži ale nemám čas tam zajet miloš |
Autor: | cyz [ 13.8.08, 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vyměníl regulátor a dobíjení se chová tak že naprázdno skáče mezi 14-14,3V a při zátěží cca 20A se ustálí na 15V. Diody? |
Autor: | cyz [ 13.8.08, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Tak jsem vyměníl regulátor a dobíjení se chová tak že naprázdno skáče mezi 14-14,3V a při zátěží cca 20A se ustálí na 15V. Diody? Edit: Tak je to ještě záhadnější - pokud zapnu jenom světla (všechny co tam jsou) tak se to pořád drží těch 14,2-14,3V ale když zapnu ventilátor tak to vyletí na 15. Je možné že by ventilátor dělal nějaké rušení které ovlivňuje regulátor nebo přesnost měření? |
Autor: | Drak [ 13.8.08, 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kostry, změř si rozdíl potenciálů na altiku, regulátoru a ventilátoru vzájemně. Od regulátoru taky vede k altiku sólo drát na kostru a měl by být přišroubovanej pětkou šroubkem k altiku nahoře a vyrovnávat tak rozdíl potenciálů, to dělává bordel velkej, zvlášť u furgonů, kde je podlaha pod židlou zhnilá na capa a přechoďák na kostru je tam tak velkej, že máš úbytek napětí třeba 2V a to už regulátor zodpovědně zmate. Přitáhni si taky sólo kostru od bateriáku pod tu osmičku šroubek na ventilátoru, tam taky má být vedená hlavní kostra rám-bouda a jak to lanko uhnije, tak to taky dělá bordel. |
Autor: | cyz [ 13.8.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tu kostru rám-bouda a regulátor-alternátor jsem nezkoušel. Jinak jsem všechny silové spoje pěčlivě vyčistil a nakonzervoval a výsledek je brutální - předtím bylo na baterce 12,7V a teď cca 14,2 a luxusně to startuje i na jednu baterku |
Autor: | slovacek.milos [ 14.8.08, 05:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
do 15 úplně v pohoděm ohrozit tě může tak 17 a více voltů, já zas pořád dokola felicia favorit volný diodový můstek 3 x M5 miloš |
Autor: | cyz [ 14.8.08, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spíš to nechám tak. Vzhledem k tomu že se s tím autem jede průměrně jednou za 2 týdny a to ještě na vzdálenost max. několik desítek km tak těch 15V je spíš k užitku, aspoň se ty baterky trochu nabijou. Jinak doposud na ně šlo nějakých 12,7V |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |