Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Forman 12/1993 chcipne za jizdy po zahrati nejde nastartovat https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=12533 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | borek [ 18.8.08, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Forman 12/1993 chcipne za jizdy po zahrati nejde nastartovat |
Jsem uplny laik...Caute mam problem s Formanem 12/93 - pri jizde obcas umi z niceho nic prestat jet - stane se to treba kdyz prejizdim pres nejake nerovnosti - koleje napriklad, a pak uz ho nemuzu nastartovat. Pomuze treba to, ze s nim zahybam ze strany na stranu nebo zahybu s kabelama vepredu - pak chytne - nemam to vysledovano, co z toho by mohl byt problem... Taky jsem si vypocital, ze nadrz 47litru mi pred tim vydrzela cca na 600kilometru a ted mi to nechtelo dal jet po 480km - aniz by svitila kontrolka - dopadlo to tak, ze mi to chciplo na krizovatce - viz problem 1 a ja pak stal z kopce a to to vubec nechtelo naskocit - dolil jsem benzin a slo to - i kdyz to taky v mezicase nejakou doubu stalo - nez jsem prinesl benzin. Takze: Cim muze byt ze to z niceho nic prestane auto jet? Je to neco, co muzu sam ovlivnit nebo opravit? Jaka by mela byt ta nejvyssi spotreba po meste nebo venku na dalnici? Dekuji za vase rady[/b] |
Autor: | cyz [ 18.8.08, 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forman 12/1993 chcipne za jizdy po zahrati nejde nastart |
V první řadě bychom potřebovali vědět jaký palivový systém to má. Forman může mít karburátor, mono-motornic nebo ecotronic. |
Autor: | gokralik [ 18.8.08, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vzhledem k tomu, že to je prosinec '93 bych tipl že BMM. Ale poradit ti nemůžu. Nicméně chcípání za tepla u BMM se nedávno řešilo tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=12370 |
Autor: | cyz [ 18.8.08, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nejčastěji to bývá BMM ale nemusí být. V první řadě bych pročistil všechny konektory u motoru a udělal diagnostiku. |
Autor: | borek [ 18.8.08, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Tak nejčastěji to bývá BMM ale nemusí být. V první řadě bych pročistil všechny konektory u motoru a udělal diagnostiku. BMM je co? |
Autor: | Vít [ 18.8.08, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
borek píše: cyz píše: Tak nejčastěji to bývá BMM ale nemusí být. V první řadě bych pročistil všechny konektory u motoru a udělal diagnostiku. BMM je co? máš tam vstřikování a řídící jednotku, nebo karbec ? To BMM je označení vstřikování |
Autor: | gokralik [ 18.8.08, 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Tak nejčastěji to bývá BMM ale nemusí být. V první řadě bych pročistil všechny konektory u motoru a udělal diagnostiku. Karbce se tuším přestaly vyrábět kolem jara/léta '93 |
Autor: | Vít [ 18.8.08, 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
gokralik píše: cyz píše: Tak nejčastěji to bývá BMM ale nemusí být. V první řadě bych pročistil všechny konektory u motoru a udělal diagnostiku. Karbce se tuším přestaly vyrábět kolem jara/léta '93 v případě kříženců co opuštěli a opouštějí závody škoda bych si tím jistý vůbec nebyl |
Autor: | slovacek.milos [ 18.8.08, 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no borek musí napsat co tam má vepředu za nálož jinak se nehnem miloš |
Autor: | ventYl [ 18.8.08, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
nie som si isty, ale mam pocit, ze forman sa s ecotronicom nerobil. |
Autor: | Neex [ 18.8.08, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle nádrže 47l to vypadá na karburátor. Ecotronic byl jen do konce 92. Kuci zapomínate že ještě existuje 136X výroba do září 94 |
Autor: | borek [ 18.8.08, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | auto lama |
No jak jsem psal, jsem autolama v technicaku je napsano: 135LX 43kW/5000 ot. 1289cm3 ale nevim, jestli se to podle toho da zjistit - zitra bych se mohl pokusit o fotli motoru, aby to bylo uplne jasne |
Autor: | borek [ 18.8.08, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
tu velikost nadrze jsem si vycetl z Andrta, nemeril jsem - jsou i jine objemy nez 47litru? U benzinoveho deklu je napis Comfort Line |
Autor: | Neex [ 18.8.08, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli máš v techničáku 43 kW pak je to karburátor... BMM (vystřikování) má 40kW a 50kW. A já jsem si říkal že jsem viděl klasickou 135 karb i rok výroby 94 ...takže ty údaje o tom že 135 karburátor končil v řijnu 93 asi nejsou moc pravdivý. borek píše: tu velikost nadrze jsem si vycetl z Andrta, nemeril jsem - jsou i jine objemy nez 47litru? Jsou ale u vstřikování to má nádrž na 42 l |
Autor: | gokralik [ 18.8.08, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj...jestli to má 47l, tak to bude karbec...ale přesto. Jak vypadá tvůj motor? a)http://www.motorspain.com/coches/Skoda/1991_Skoda_Favorit_burgundy_engine_mx_.jpg b)http://formanps.wz.cz/fotogalerie/motor_vstrikovani.jpg hlavně teda filtrbox...taková ta černá pánev nahoře. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |