Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
12.30 V...je to malo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=12775 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bzzcek [ 31.8.08, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | 12.30 V...je to malo |
AHoj chtěl bych se jen zeptat jestli když zapnu motor a dam na baterku ěmřak a ukaže mi to 12.3V tak to asi bude malo dobijet alternator co?...protože při volnoběho nebo otačkach pod 1000cca(nemam otačkoměr) mi když mam zaple světla a dam třeba blinkr tak mi problikuji světla nebo když třeba zapnu topeni tak upe pohasnou ale jak přidam plyn tak už ok...nemužu si odrovnat baterku?včera jsem totoiž kupil new....jo a mam škoda 120..dik za rady chlapy.. |
Autor: | michalkatka [ 31.8.08, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 12.30 V...je to malo |
meraj napätie pri vypnutom motore a pri zapnutom motore, ak je pri zapnutom vyžšie tak to dobíja a zrejme je to v poriadku.... čím to meriaš? |
Autor: | Bzzcek [ 31.8.08, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
standartnim digitalnim voltmetrem......... |
Autor: | michalkatka [ 31.8.08, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bzzcek píše: standartnim digitalnim voltmetrem......... ako je ciachovaný? o presnosti tých lacnejších sa dá polemizovať... |
Autor: | Nepér [ 31.8.08, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odchyť si Šemíka . Co máš za regulátor? |
Autor: | varok [ 1.9.08, 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mého mu to nedobíjí. Při nastartovaném motoru má být nejméně přes 13V, nejlepší je 13,5-14V. |
Autor: | Bzzcek [ 1.9.08, 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
regulator mam ještě ten kovovy nebo jak nevim jak to poznam?....nemužu to byt tim třeba že je jen zasrany altik bo už jednou jsem ho měnil bo ten prvni byl upe usazeny bordelem atd a ted mi auto stalo 2 měsice před barakem.... |
Autor: | Šemik [ 1.9.08, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mechanický regulátor je přežitek, vyndej ho, schovej ho jako relikvii pro budoucí generace a kup elektronický |
Autor: | michalkatka [ 1.9.08, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
ešte nahlaš koľko máš napätie na prázdno na baterke.... (na stojacom motore) |
Autor: | Bzzcek [ 1.9.08, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj.... |
Autor: | michalkatka [ 2.9.08, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bzzcek píše: jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj.... však už som napísal, zmeraj napätie na baterke pri vypnutom motore, potom naštartuj a zmeraj napätie potom a ak je pri bežiacom motore napätie väčšie tak je to v poriadku... |
Autor: | varok [ 3.9.08, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to v pořádku, pokud má napětí při běžícím motoru alespoň 13V. Pokud má na baterce při vypnutém motoru např. 12V a při běžícím motoru 12,3V, tak je to na h...o. Nabíjení začíná až od 12,5V a to ještě bez jakéhokoli proudového odběru. I tak by mu to za chvíli vymlátilo baterku. Dnes když se musí svítit celý den, tak mu to ještě více spadne a pojede mu to jen na baterku. |
Autor: | cyz [ 3.9.08, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na 42A alternátoru je zejména při nízkém volnoběhu při zapnutých světlech takové napětí naprosto běžné. Změř napětí na prázdno při žvýšených otáčkách a potom se zátěží (taky vyšší otáčky), pokud nemáš pomocníka tak si třeba zapni sytič. Mělo by to být min. 13,6V, naprázdno nesmí přesáhnout 14V. |
Autor: | Nepér [ 3.9.08, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nesmí přes 14.4 V. |
Autor: | cyz [ 3.9.08, 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš pravdu, udává se teda 14,3V naprázdno max, u staré škodovky kde není elektrika vychytaná jako např. u Šemíka se to ale vidí málokdy (pouze v případě špatných diod).... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |