Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

testovanie alternatora mimo auta
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=13323
Stránka 1 z 3

Autor:  deekay [ 4.10.08, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  testovanie alternatora mimo auta

mam 70A ktory "udajne" nedobijal, dostal som ho zadara :D
vymenil som regulator a ocistil vsetky kontakty a teraz: mam vrtacku co ide do 2800 otacok, staci to na roztocenie altiku aby zacal dobijat?
ide o to ze ho neroztocim az tak rychlo nakolko ta vrtacka nema nejaky extremny vykon

potom: ako ho mam zapojit? podla semika je to altik z avie :lol: ale bol vo favorite, oproti mojmu ma o niekolko kontaktov menej
ObrázekObrázek
toto je 70ka

a jak to zapojit pri testovani? kam ziarovku, kam zem a kam +?

Autor:  Jiri [ 4.10.08, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

co to je za altik...Pal..Bosch..jinak kostra ja kostra alternatoru sroub M6 mas plus baterka ten dalsi konektor je kontrolka a druhej drat kontrolky ja plus baterky...sem si na 99procent jistej..s tou kontrolkou..je to ten konektor na altiku a plus....kdyby to nesvitilo zkus na minus...ale jak rikam na 99procent je to plus ta vrtacka nevim jestli ho roztoci...a pokud je ok..tak to hned na te vrtacce poznas...ja mam udelatko...3Faz motor...900W tusim 1200otacek a skodovackej altik 55A prevod do rychla tak dvakrat tolik urcite a i ten motor s tim ma co delat...pouzivam na nabijeni baterek kdyz neni baterky v aute vybita uplne da se na to nastartovat

Autor:  deekay [ 4.10.08, 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
co to je za altik...Pal..Bosch..jinak kostra ja kostra alternatoru sroub M6 mas plus baterka ten dalsi konektor je kontrolka a druhej drat kontrolky ja plus baterky...sem si na 99procent jistej..s tou kontrolkou..je to ten konektor na altiku a plus....kdyby to nesvitilo zkus na minus...ale jak rikam na 99procent je to plus ta vrtacka nevim jestli ho roztoci...a pokud je ok..tak to hned na te vrtacce poznas...ja mam udelatko...3Faz motor...900W tusim 1200otacek a skodovackej altik 55A prevod do rychla tak dvakrat tolik urcite a i ten motor s tim ma co delat...pouzivam na nabijeni baterek kdyz neni baterky v aute vybita uplne da se na to nastartovat

je to pal magneton s nalepkou"eurostart" (vraj repasuju magnetony)
edit: takto to je teraz
ObrázekObrázek

Autor:  Jiri [ 4.10.08, 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

no tak jak sem psal dole mas M6..to je na plus baterky silnej drat...a ten volnej konektor je na tu kontrolku nic vic nepotrebujes

Autor:  Drak [ 4.10.08, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

Je to magneton favorit, avia má jinak ten horní držák. Zapojit klasicky, kostru na - baterky, + na B+ a z + pólu na baterce přes žárovku na D+. Problém spatříš asi ve sklíčidle na vrtačce, klasika altik bez regulátoru má závit M14, kterej do klasické vrtačky ještě nacpeš, tady ten ale bude mít s největší pravděpodobností závit M16, kterej se tam už nevejde.

Autor:  deekay [ 4.10.08, 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

ja to riesim tak ze to vntura rotora sa da strcit torxovy konec :oops: je to prasarna ale ide to
posledna otazka: na ktoru stranu sa toci altik? :oops: :oops:

Autor:  deekay [ 4.10.08, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

tak nedobija, hajzlik :(
co to este moze byt okrem reglera? diodovy mostik? prepalene vinutie?

Autor:  wordy [ 4.10.08, 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

a prúd (12V)si mal pripojeny?inac ani nedobíja!

Autor:  deekay [ 4.10.08, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

wordy píše:
a prúd (12V)si mal pripojeny?inac ani nedobíja!

ak myslis baterku tak samozrejme, ved by sa nemal ako nabudit....
kontrolka ale nezhasna ani ked sa tocil vrtackou na max

Autor:  slovacek.milos [ 4.10.08, 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

nedávno přijel borec že si vytáhne atík z fáčka, že by potřeboval 13 klíč,

asi za hodinu mu jeho holka tleskala, hurá hurá, byl venku, vypadal jak vyfáraný havíř ten borec,

v pondělí jsem přehazoval altík na fa v poho za šest minut, tak bych nic mimo auto netestoval nahodil tam a změřil naživo, na altíku M6, na baterce, na volnoběh, při zvýšených a postupně se všemi spotřebiči,

a máš vytestováno než ho drátovat a protáčet vrtačkou miloš

Autor:  deekay [ 4.10.08, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

dostal som ho, viem ze neide a je mimo auto,
naco ho budem davat na auto?? aby som zistil ze neide co som uz davno vedel?

momentalne je rozobraty, nejaky postup na kontrolu vinutia, kruzkov, diodoveho bloku?

Autor:  kwiko [ 4.10.08, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
nedávno přijel borec že si vytáhne atík z fáčka, že by potřeboval 13 klíč,

asi za hodinu mu jeho holka tleskala, hurá hurá, byl venku, vypadal jak vyfáraný havíř ten borec,

v pondělí jsem přehazoval altík na fa v poho za šest minut, tak bych nic mimo auto netestoval nahodil tam a změřil naživo, na altíku M6, na baterce, na volnoběh, při zvýšených a postupně se všemi spotřebiči,

a máš vytestováno než ho drátovat a protáčet vrtačkou miloš



Presne tak. Robota na par minut. Len si daj karton cez chladic aby si sa nahodou neporezal...

Autor:  slovacek.milos [ 4.10.08, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
dostal som ho, viem ze neide a je mimo auto,
naco ho budem davat na auto?? aby som zistil ze neide co som uz davno vedel?

momentalne je rozobraty, nejaky postup na kontrolu vinutia, kruzkov, diodoveho bloku?



nejsem asi nejlepší rádce, ale diody změříš multimetrem nějakou hodnotu snad 550 to ukazuje, na ten rotor přiložím relátko pod napětím, dám na něj šroubvák a když nespadne na zem je to OK, přes uhlíky dám taky šroubovák a když nejiskří prásk do popelnice, ten rotor to je třífázový generátor, musíš asi vyletovat a proměřit, to jsem neřešil to tu někdo poradí, a hlavně třikrát M5 to je jejich nemoc, miloš

Autor:  Drak [ 4.10.08, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

Rada nad zlato, zahoď ho do popelnice, vrakoviště jsou plný funkčních kusů, oprava tě přijde na stejnej peníz, jako funkční kus z vrakecu.

Autor:  slovacek.milos [ 4.10.08, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem tu psal jak jsem opravil snad 9 altíků a problémy byly v M5 a jednou snad dioda,

z těch opravených se mi vrátili dva na jednom byl zkorodovaný ten kontakt kde se připojuje relátko, a jeden měl vadný kolektor že žral uhlík, už je tam zas hromádka altíků v zimě je poléčím :D miloš

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/