Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
rádio a motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=13427 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vít [ 9.10.08, 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | rádio a motor |
Něco se stalo. Nevím co, ale z ničeho nic mi motor začal rušit rádio. Ozývá se pravidelný zvuk, jakoby prskání nebo cvakání, je to nezávislé na otáčkách motoru, ale je to furt, když vypnu motor, tak to nedělá, samotné zapnuté zapalování taky neruší. Nikdy to nedělalo, co tomu může být ? Současně jsem zaznamenal pokles výkonu, ten ovšem přisuzuju dost přejetým svíčkám Brisk |
Autor: | fatal [ 9.10.08, 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napětí měřils? Mění se prskání podle zátěže? |
Autor: | Vít [ 9.10.08, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
neměřil, teď jsem přijel, na otáčkách to podle mě nezávisí |
Autor: | deekay [ 9.10.08, 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: neměřil, teď jsem přijel, na otáčkách to podle mě nezávisí zemniaca slucka? nerobi to pri zapojeni externeho zvuku zdroja ktory sa zaroven nabija? |
Autor: | Vít [ 9.10.08, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
externí zdroj zvuku jsem nepoužíval - neměl jsem ho k dispozici, problém jsem pozoroval zatím jen při poslechu VKV |
Autor: | Martin [ 10.10.08, 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
To by skoro chtělo vzít jinou autobaterku a na ní napojit rádio, abys vyloučil, že se to šíří vzduchem. Pak prověřit alternátor, nejlepší by bylo změřit napětí a osciloskopem mrknout, jestli z něj nelezou nějaký špičky, ale to asi k dispozici nemáš, tak mě napadá alterátor odpojit, zatížit žárovkou a znovu spustit motor. Pokud by ani v něm chyba nebyla, tak bych napojil zapalování (ETZ + indučku) samostatně na tu druhou baterku. |
Autor: | varok [ 10.10.08, 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
A neodešel jenom ten odrušovací člen na altíku. Jsou na něm dvě krabičky. Jedna plechová-regulátor dobíjení a druhá plastová- odrušovací člen. Ten má právě zamezovat pronikání špiček do palubní sítě. Nevím ale jestli to bývá i u starších fáček, už si nepamatuji jestli jsem to u starého fáčka měl. Teoreticky by to mohlo dělat i zapalování ETZ |
Autor: | Nepér [ 10.10.08, 09:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na starších to není a problém s tím nemám. |
Autor: | varok [ 11.10.08, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak to možná mají jen novější Favority. Už si nepamatuji jestli jsem to měl na starém. |
Autor: | Šemik [ 11.10.08, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na letošním srazu jsem namontoval ETZ těsně před spanilkou, a taky sem měl rušení v rádiu Následující jízdu po spanilce už byl klid |
Autor: | Vít [ 11.10.08, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podívám se na to zítra, teď byl čas jen na to, aby se s tím svezl i táta, no ruší to, to za A, čili závada potvrzena, za B, jede to asi jako stopětka před generálkou (jen olej a vodu to nežere) , čili i tahle závada potvrzena, zejtra to rozeberu a budu koumat. Předpokládám, že to souvisí |
Autor: | Vít [ 12.10.08, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
prskali svíčky, to je vyřešeno. Ale pořád to nejede. Předstih pravděpodobně ok,když malinko přidám už zvoní. Tak pokračují dále |
Autor: | Vít [ 12.10.08, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
připíšu to sem, abych nevymýšlel nové téma, zjistili jsme, že jezdím na špatnou cívku, já mám dvě, jedna má poseldní trojčíslí v čísle dílu 820 - ta tam patří, a druhá má poslední trojčíslí 822, víte někdo do čeho je - jde o to, jeslti ji mám zahodit, nebo nechat |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |