Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

svareni na felde
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=13514
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 15.10.08, 10:04 ]
Předmět příspěvku:  svareni na felde

co musim odpojit abych mohl varit levy podbeh na felde...varit budu stridavou svareckou.. na altiku tedy asi oba draty a co ridici jednotka? musi se odpojit? musim ji vyndat z auta??

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.08, 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: svareni na felde

Kachnis píše:
co musim odpojit abych mohl varit levy podbeh na felde...varit budu stridavou svareckou.. na altiku tedy asi oba draty a co ridici jednotka? musi se odpojit? musim ji vyndat z auta??


já tomu proudu moc nerozumím, vařím ceočkem a neodpojuji nic, kdy ž to tak vemeš tak tři diody máš na kostru a odpojíš je jak celý altík?
až se ti neco podělá budem mít co řešit :D miloš

Autor:  Drak [ 15.10.08, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

stačí přerušit obvod, tzn. odpojit kostru od baterky, jak nemá proud kudma procházet, tak nijak neuškodí.

Autor:  Huďo [ 15.10.08, 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som odpojil baterku-oba póly a snažil by som sa kostriacy kábel zváračky inštalovať čo najbližšie k zvarovanému miestu /najlepšie na plech,ktorý zváraš/, aby prúd nepretekal kde nemusí,možno sa tým vyhneš zbytočným prekvapeniam.

Autor:  vopaje [ 15.10.08, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím pánové.
Tak toto je problém na dlouhé večery.Tím že odpojíš jeden pól od baterky,nebo vypneš odpojovač baterky /pokud ho auto má/ nic nepokazíš, /hlavně pozor na code autorádia a někdy i nastavení centrálu/.Ale pánové podle pravdy,komu se stalo,že při sváření obloukem něco odešlo ? Základem jsou ale pravidla,které se musí dodržet-co nejkratší vzdálenost kleští ke sváru,čistý povrch-rez,atd.Teorie k tomuto tématu je několik,ale v praxe je jinná. /mám pravdu Miloši/. Bludné proudy jsou sviňa.
Ahoj

Autor:  varok [ 16.10.08, 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

Sice nevím, jak chceš auto svařovat střídavou svářečkou, ale neříkám že to nejde. Ty tlustší plechy na nápravách a pod. to jde, ale podběh? Nedávno jsem ale viděl střídavou svářečku jako CO, má ho strejda, koupil v OBi asi za 5000,- ale s CO to nemá skoro nic společného. Drát je taková trubička naplněná nějakou sračkou, plyn tam není. Je to jen trafo a motorek na posuv drátu. Nic více.

Autor:  slovacek.milos [ 16.10.08, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Zdravím pánové.
Tak toto je problém na dlouhé večery.Tím že odpojíš jeden pól od baterky,nebo vypneš odpojovač baterky /pokud ho auto má/ nic nepokazíš, /hlavně pozor na code autorádia a někdy i nastavení centrálu/.Ale pánové podle pravdy,komu se stalo,že při sváření obloukem něco odešlo ? Základem jsou ale pravidla,které se musí dodržet-co nejkratší vzdálenost kleští ke sváru,čistý povrch-rez,atd.Teorie k tomuto tématu je několik,ale v praxe je jinná. /mám pravdu Miloši/. Bludné proudy jsou sviňa.
Ahoj



asi tak nějak kleště u svařování :D miloš

Autor:  Jiri [ 16.10.08, 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja varim jen cockem...a na hodne autech..kde je hodne elektriky zatim ok...kdyz jdu neco varit v podbehu...nedavam kleste na motor :lol: proste nejbliz..tam kde varim jinak mame jeste takovou ptakovinu ze to nacvaknes na baterku plus a minus ma to silne draty asi jak ke starteru ...a po pripojeni to pipne a udajne se muze varit...stejne to ale nedavame.......... :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/