Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Čím vyšší otáčky, tím méně dobíjí https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=13592 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DJblueFISH [ 20.10.08, 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | Čím vyšší otáčky, tím méně dobíjí |
Ahoj, prosím o radu na Feldě BMM kde je alternátor 70A (značka Magneton), při volnoběhu je napětí kolem 13,5-14V, ale při zvýšených otáčkách jde napětí dolů (na prázdno při 5000 ot/min to bylo zhruba 12,5V). Poslední dva týdny se mi totiž stává, že když jedu po dálnici kolem 140 km/h, tak už dokonce poblikává kontrolka nabíjení a kontrolky světel na přístrojové desce poblikávají, ale když zpomalím na 120 km/h, tak kontrolka dobíjení zhasne a ostatní kontrolky svítí ok. Myslíte, že by to mohl být vadný regulátor napětí? Nebo uhlíky v alt.? Nebo snad něco jiného? Předěm děkuji za každou radu, s pozdravem ><((('> |
Autor: | Martin [ 20.10.08, 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi uhlíky, kup nový regulátor a vyměň. |
Autor: | vopaje [ 20.10.08, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
I já přihazuji na uhlíky.To znamená výměna celého regulátoru.čus |
Autor: | deekay [ 20.10.08, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: I já přihazuji na uhlíky.To znamená výměna celého regulátoru.čus nn daju sa aj samotne uhilky len sa vela ludi s tym nesere |
Autor: | DJblueFISH [ 20.10.08, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Vyřešeno - nový regulátor napětí |
Všem děkuji za pomoc, koupil jsem nový regulátor napětí v Auto Kelly a napětí se drží nad 13V i při vyšších otáčkách při zatížení spotřebiči, dokonce potkávačky svítí o trochu lépe. Zajímavé je, že na tom novém regulátoru je napsané 12V, přitom bez zatížení a při volnoběhu je skoro na pěkných 14V, na tom starém bylo napsané 14V a reguloval už míň (ale to bylo asi těmi uhlíky, byly kratší). S pozdravem ><((('> |
Autor: | CROWACK [ 20.10.08, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyřešeno - nový regulátor napětí |
DJblueFISH píše: Všem děkuji za pomoc, koupil jsem nový regulátor napětí v Auto Kelly a napětí se drží nad 13V i při vyšších otáčkách při zatížení spotřebiči, dokonce potkávačky svítí o trochu lépe. Zajímavé je, že na tom novém regulátoru je napsané 12V, přitom bez zatížení a při volnoběhu je skoro na pěkných 14V, na tom starém bylo napsané 14V a reguloval už míň (ale to bylo asi těmi uhlíky, byly kratší). S pozdravem ><((('> 14V je provozní napětí sítě pokud to dobíjí, respektive cca 13.8-14-4V....dřív se na zařízení psalo jenom pro jakej druh rozvodu je určený, tzn 6/12/24V...dneska se píše jak je to napadne, najdeš 14V, někdy i 16 jako horní mez... |
Autor: | slovacek.milos [ 20.10.08, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
zdravé minimum je 13.5 a správně je to 14V miloš |
Autor: | varok [ 25.10.08, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, u Auto Kelly kolikrát prodávají nějaké divné výrobky od šikmookých. Zajímavé je, že spoustu takových náhradních dílů a pod. je kolikrát rovnocené kvalitou s českými výrobky. Přitom české značky by měly být kvalitnější než ty zahraniční od poláků, turků apod. Někteří výrobci píší 14V, protože je v podstatě v síti automobilu asi kolem 14V. Někteří zase píší jen 12, 24V apod. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |