Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Rozdělovač... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek Rozdělovač...
Zdarec chci vyměnit rozdělovač za bezkontaktní na 120 motor co musím udělat aby vše klapalo jak má :?: Samozdřejmně se tam musí dát ETZ a indukční cívku s fáčka a co jinak ještě? slyšel jsem že se ve vnitř musí vyměnit nějaký pružinky ze 105 nebo 120 rozdělovače tak co je na tom pravdy?
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


1.11.08, 18:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Dle me je to nahovno. Zbytecny srani a efekt 0,00prd :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.11.08, 20:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
No pokud to tam chces tak to jenom prehazej tak jak to je na favu tak pozapojuj u tebe. Ja to mam delane bez uprav v rozedelovaci a taky to jede :) a cas od casu (skoro porad) jezdim s odpojenym podtlakovym regulatorem. z duvodu ze litam v kopcich (takovy blbnuti) takze vice tocim...


1.11.08, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Zapalovanie z fava nema vyrazne vyhody oproti originalu. Pojde to rovnako. Akurat odpada nastavovanie zapalovanie raz za rok az dva. Upravy rozdelovaca pri takej vymene tu popisoval p. Cech pred par rokmi. Doporucujem prehladat diskusie. Osobne si myslim, ze rozdiel medzi favo a S120 rozdelovacom je maly. Pruzinky menit nieje nutne, ale pre dosiahnutie optimalneho vysledku vhodne.


1.11.08, 21:58
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Docela velká nevýhoda bezkontaktního zapalování je nemožnost jednoduchého nastavení základního předstihu, musíš mít stroboskop.


1.11.08, 22:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
fatal píše:
Docela velká nevýhoda bezkontaktního zapalování je nemožnost jednoduchého nastavení základního předstihu, musíš mít stroboskop.


Nevýhoda možná ano pokud nastavuješ předstih několikrát do měsíce... pokud ho potřebuješ nastavit 2-3x do roka pak nevidím problém v tom si stroboskop půjčit nebo si za cca 100 Kč nechat předstih seřídit.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


2.11.08, 00:24
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jinak myslím že výhod je tu dost... ať už to že není nutné seřizovat odtrh respektive udržovat kontakty nebo to že pokles napájecího napětí nemá skoro žádný vliv na nabuzení cívky a z toho plynoucí energii jiskry tzn. lepší studené starty nebo i to že s rostoucími otáčkami se energie jiskry nemění. Vše má své pro a proti a jednoduše říct že je špatné to nebo ono prostě nejde :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


2.11.08, 00:36
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hele nedavno jsem to tady hodne resil s Jirim Cechem a Semikem. Kdyz jsem to udelal dle jeho ,mimojine hodne dobrych rad, je to o kus rozdil znam. Motor tahne ve spektru spravnych(2-3 tisice ot/min) otacek o dost lip.

Jinak zde je clanek od J. Cecha ktery toho hodne vysvetluje. Ja jsem mu na prvnich par precteni nerozumnel ale po diskuzi s nim jsem ho zacal pomalu chapat: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=404

Ve shrnuti ti to prepovidam a pak uz by ti to melo bejt jasny ale rad ti s tim helfnu.

Koupis komplet zapalovani s fava(rozdelovac, civku,ETZ). ETZ jsem dal na stenu kapsy a musi byt PORADNE uzemena. Ja pilnikem ohobloval ten nanos barvy a pak jsemto tam prisrouboval. Uzemnuje se pomoci toho hlinenyho plisku na jedne s der k upevneni. Pak jsem rozebral rozdelovac. Postup nasledovne:

1. sundal jsem vicko
2. sundal jsem palec
3. sundal jsem pojistnou zavlasku na hrideli a pote prohlou pritlasnou podlozku
4. ted prijde na radu hvezda - zkus za ni zabrat ale me to neslo- pacil jsem ji proto dva sroubovaky za protilehle cipy od teleso rozdelovace perd tim jsem si lihovkou oznacil polohu hvezdy ku hrideli(neni nutne)
5.vyndat civku - je to jednoduchy ale musis si to spravne oznacit. Drzej ji tavy tri plisky se zavitem a jsou drzeny trema sroubama pristupnyma vne rozdelovace. Oznac si barevne nebo ciselne kterej plisek kam patri a kterej sroubek patri k jakymu plisku. Odsroubuj vzdy jeden sroub a pinzetou vyndej plisek. Az budou vsechny povoleny a plisky vyndany pujde civka vytahnou nahoru, pozor ale na drat od civky do ETZ a jeho gumovou pruchodku.
6. Pak instuitivne vyndej desku podtlakovyho regulatoru. Je tam prisroubovanej dva sroubama pristupnyma vne rozdelovace zase si oznac kterej je kterej.
7. dole na spojce(ta vec s perem co se zasazuje do ty veci v motoru s drazkou) Je na tom namotanej drat. Ten odmotej, vyklepni hridelku a sundej spojku: ALE POZOR oznac si polohu ku hrideli !!! Naprosto nezbytne. spojka je excentricka kdyz ji na das opacne otocis si kontakty o 180°.
8. Ted pujde vyklepnou cela hridel i s odstredivym regulatorem(ta vec co je v rozdelovaci uple dole, rozvyraj se na ni celisti a ma na sobe dve pruziny).

Tim mas rozebrano.

Ted upravis odstredivou regulaci a to tac ze na tom cernym plechu jsou dirky a d nich se pohybujou hridelky celisti co se rozevyraj. Tam to musis upravit jak je psano v clanku od J. Cecha. Pak ze starycho rozdelu sundej ty pruzinky a dej je na ten novej. tim mas u odstredivky hotovo. Ten jestli budes jezdit s puvodnim karburatorem tak musis upravit podtlakovou komoru. sundej tu favoritackou a nandej starou. Ted narazis na to ze tahlo podtlaku je u 742 posazeny vis nez 781. Jsou dve moznosti jak to udelat. Bud naohybas tahlo jak pise J. Cech nebo jak jsem to udelal ja a to tak ze propilujes upevnovaci diry na poslakovce nahoru cimz ji celou posadis niz a je hotovo.
POZOR nez to slozis promysli kam das ETZ jelikoz kablik od civky z rozdelovace k ETZ je omezene dlouhy a pokud das ETZ stejne jako ja ne stenu kapsy nebude kablik stacit. Staci sehnat stinenej stejnej jako je a prepajet si na delsi. Pak rozdelovac sloz presne tak jak byl.

Ted uz jenom vymen civku 742 za 781. Nasad rozdel, pripevni ETZ a pak zapoje rozdel s ETZ a civku s ETZ. Jak zapojit civku s e el. auta ti poradi Semik pac ja to zapomnel a musl bych se jit kouknout :wink:

Kdyb nebylo neco jasny staci hoit dotaz rad poradim

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


2.11.08, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz