Hele nedavno jsem to tady hodne resil s Jirim Cechem a Semikem. Kdyz jsem to udelal dle jeho ,mimojine hodne dobrych rad, je to o kus rozdil znam. Motor tahne ve spektru spravnych(2-3 tisice ot/min) otacek o dost lip.
Jinak zde je clanek od J. Cecha ktery toho hodne vysvetluje. Ja jsem mu na prvnich par precteni nerozumnel ale po diskuzi s nim jsem ho zacal pomalu chapat:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=404
Ve shrnuti ti to prepovidam a pak uz by ti to melo bejt jasny ale rad ti s tim helfnu.
Koupis komplet zapalovani s fava(rozdelovac, civku,ETZ). ETZ jsem dal na stenu kapsy a musi byt PORADNE uzemena. Ja pilnikem ohobloval ten nanos barvy a pak jsemto tam prisrouboval. Uzemnuje se pomoci toho hlinenyho plisku na jedne s der k upevneni. Pak jsem rozebral rozdelovac. Postup nasledovne:
1. sundal jsem vicko
2. sundal jsem palec
3. sundal jsem pojistnou zavlasku na hrideli a pote prohlou pritlasnou podlozku
4. ted prijde na radu hvezda - zkus za ni zabrat ale me to neslo- pacil jsem ji proto dva sroubovaky za protilehle cipy od teleso rozdelovace perd tim jsem si lihovkou oznacil polohu hvezdy ku hrideli(neni nutne)
5.vyndat civku - je to jednoduchy ale musis si to spravne oznacit. Drzej ji tavy tri plisky se zavitem a jsou drzeny trema sroubama pristupnyma vne rozdelovace. Oznac si barevne nebo ciselne kterej plisek kam patri a kterej sroubek patri k jakymu plisku. Odsroubuj vzdy jeden sroub a pinzetou vyndej plisek. Az budou vsechny povoleny a plisky vyndany pujde civka vytahnou nahoru, pozor ale na drat od civky do ETZ a jeho gumovou pruchodku.
6. Pak instuitivne vyndej desku podtlakovyho regulatoru. Je tam prisroubovanej dva sroubama pristupnyma vne rozdelovace zase si oznac kterej je kterej.
7. dole na spojce(ta vec s perem co se zasazuje do ty veci v motoru s drazkou) Je na tom namotanej drat. Ten odmotej, vyklepni hridelku a sundej spojku: ALE POZOR oznac si polohu ku hrideli !!! Naprosto nezbytne. spojka je excentricka kdyz ji na das opacne otocis si kontakty o 180°.
8. Ted pujde vyklepnou cela hridel i s odstredivym regulatorem(ta vec co je v rozdelovaci uple dole, rozvyraj se na ni celisti a ma na sobe dve pruziny).
Tim mas rozebrano.
Ted upravis odstredivou regulaci a to tac ze na tom cernym plechu jsou dirky a d nich se pohybujou hridelky celisti co se rozevyraj. Tam to musis upravit jak je psano v clanku od J. Cecha. Pak ze starycho rozdelu sundej ty pruzinky a dej je na ten novej. tim mas u odstredivky hotovo. Ten jestli budes jezdit s puvodnim karburatorem tak musis upravit podtlakovou komoru. sundej tu favoritackou a nandej starou. Ted narazis na to ze tahlo podtlaku je u 742 posazeny vis nez 781. Jsou dve moznosti jak to udelat. Bud naohybas tahlo jak pise J. Cech nebo jak jsem to udelal ja a to tak ze propilujes upevnovaci diry na poslakovce nahoru cimz ji celou posadis niz a je hotovo.
POZOR nez to slozis promysli kam das ETZ jelikoz kablik od civky z rozdelovace k ETZ je omezene dlouhy a pokud das ETZ stejne jako ja ne stenu kapsy nebude kablik stacit. Staci sehnat stinenej stejnej jako je a prepajet si na delsi. Pak rozdelovac sloz presne tak jak byl.
Ted uz jenom vymen civku 742 za 781. Nasad rozdel, pripevni ETZ a pak zapoje rozdel s ETZ a civku s ETZ. Jak zapojit civku s e el. auta ti poradi Semik pac ja to zapomnel a musl bych se jit kouknout
Kdyb nebylo neco jasny staci hoit dotaz rad poradim