Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

nejde mi zhasnout motor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=1398
Stránka 1 z 2

Autor:  BossLuko [ 22.7.06, 21:53 ]
Předmět příspěvku:  nejde mi zhasnout motor

kdyz nastartuju a pak ho zase vypnout,otocim klickem a motor furt bezi,oddelam kabel z baterky a furt mi bezi,az nakonec musim vydelat kabel z motoru tak pak se to vypne, nevite cim to je??

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D To sem este neslysel ze by se nekomu stalo. Vetsina lidi ma spis opacny problem - ze jim nejde nastartovat :D :D :D

No vypada to na zavadu v eletrice, mozna spinaci skrinka nebo relatka vzadu :shock:

Autor:  Lukas [ 22.7.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

skoda ze ti to takhle nefunguje i v pripade, ze ti dojde benzin :D

Autor:  vopaje [ 22.7.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Zajímavý popis závady.Za prvé-co je to za auto,jaký kabel odpojíš od baterky a jaký od motoru /plus,či mínus/, a jak se chovají ostatní spotřebiče - kontrolky,směrovky a pod. čus

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Zajímavý popis závady.Za prvé-co je to za auto,jaký kabel odpojíš od baterky a jaký od motoru /plus,či mínus/, a jak se chovají ostatní spotřebiče - kontrolky,směrovky a pod. čus


A jo vlastne, na typ auta sem zapomnel, nejak sem automaticky predpokladal ze je to typ +- 120L :mrgreen:

Autor:  BossLuko [ 22.7.06, 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
vopaje píše:
Zajímavý popis závady.Za prvé-co je to za auto,jaký kabel odpojíš od baterky a jaký od motoru /plus,či mínus/, a jak se chovají ostatní spotřebiče - kontrolky,směrovky a pod. čus


A jo vlastne, na typ auta sem zapomnel, nejak sem automaticky predpokladal ze je to typ +- 120L :mrgreen:


Skoda 120l , od baterky sem odpojoval minuss,, jo a pak nakonec jak sem to vypnul ten motor, tak sem zjistil taky ze mi furt sviti kontrolky i kdyz mam vyply motor a klicek venku ze zapalovani

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

To vazne vypada na nejakej slus ve spinaci skrince. To snad neni mozny, kudy jinudy by sem tam proud dostaval.
Otazka je jak zjistit jesi ta skrinka funguje.

Omrkni ty kabely u skrinky, jestli se navzajem nedotykaj.

Autor:  BossLuko [ 22.7.06, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
To vazne vypada na nejakej slus ve spinaci skrince. To snad neni mozny, kudy jinudy by sem tam proud dostaval.
Otazka je jak zjistit jesi ta skrinka funguje.

Omrkni ty kabely u skrinky, jestli se navzajem nedotykaj.


Jo tak to taky vubec nevimmm

Autor:  BossLuko [ 22.7.06, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

BossLuko píše:
Matthes píše:
To vazne vypada na nejakej slus ve spinaci skrince. To snad neni mozny, kudy jinudy by sem tam proud dostaval.
Otazka je jak zjistit jesi ta skrinka funguje.

Omrkni ty kabely u skrinky, jestli se navzajem nedotykaj.


Jo tak to taky vubec nevimmm


Zkusim se na to podivat, ale je to fakt divne no

Autor:  Matthes [ 22.7.06, 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ted sem tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ight=#6639 nasel ze ti ten motor naopak nesel nastartovat cim to bylo?

Autor:  vopaje [ 22.7.06, 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Dostává se ti stálý proud /30/ na spínací /15/.Proměř,zda není v háji spínací skříňka,potom projdi elektr.svazek od pojistek k spínačce.Ještě zkontroluj uložení pojistek.Už se několikrát stalo,že byla pojistka vložená né do kontaktů,ale mezi ně a jelikož špatně držela,přihnul si dotyčný ještě kontakty.Tak mě napadá,nědělal jsi nic s elektrikou.čus

Autor:  Šemik [ 23.7.06, 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Dostává se ti stálý proud /30/ na spínací /15/.Proměř,zda není v háji spínací skříňka,potom projdi elektr.svazek od pojistek k spínačce.Ještě zkontroluj uložení pojistek.Už se několikrát stalo,že byla pojistka vložená né do kontaktů,ale mezi ně a jelikož špatně držela,přihnul si dotyčný ještě kontakty.Tak mě napadá,nědělal jsi nic s elektrikou.čus


Spínací skřínku jsem měnil na rapidovi taky, stojí asi 200Kč. Voni ty origo skřínky jsou uvnitř dost zapatlaný vazelínou takže mě to přestalo startovat. Po výměně (chce to vyndat přístroje a pak tam ta elektrika drží na dvou malinkejch červíčkách) to startuje jedna báseň. Zkusil bych tu spínačku vyměnit

Autor:  ferrari [ 24.7.06, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
vopaje píše:
Dostává se ti stálý proud /30/ na spínací /15/.Proměř,zda není v háji spínací skříňka,potom projdi elektr.svazek od pojistek k spínačce.Ještě zkontroluj uložení pojistek.Už se několikrát stalo,že byla pojistka vložená né do kontaktů,ale mezi ně a jelikož špatně držela,přihnul si dotyčný ještě kontakty.Tak mě napadá,nědělal jsi nic s elektrikou.čus


Spínací skřínku jsem měnil na rapidovi taky, stojí asi 200Kč. Voni ty origo skřínky jsou uvnitř dost zapatlaný vazelínou takže mě to přestalo startovat. Po výměně (chce to vyndat přístroje a pak tam ta elektrika drží na dvou malinkejch červíčkách) to startuje jedna báseň. Zkusil bych tu spínačku vyměnit


pripájam sa....na 99% spínačka...

Autor:  michalkatka [ 24.7.06, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

ak to nie je spínačka tak hľadaj vo zväzku predraté vodiče a spojený okruch 15 a 30...

Autor:  elegant [ 26.8.06, 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je veľmi zaujmavé odpájať baterku za chodu motora. Akonáhle odpojíš baterku za jazdy, tak ti napätie môže vystúpiť aj na 24 V. To by ma zaujmalo, že ktoré kontrolky ti potom svietili, keď si mal mať už dávno odpálené všetko, čo si mal zapnuté.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/