Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
central fela https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14064 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | sharpers [ 16.11.08, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | central fela |
kde má Řj centrálu fela rv 95 ? ten central je tam origo |
Autor: | kwiko [ 16.11.08, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
prisrobovany o vystuhu volantu. Musis dat dole pristrojovku. Malo by ho byt vidiet aj ked vyberies kastlik. Ma napis Brano |
Autor: | slovacek.milos [ 16.11.08, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
pod přístrojovkou pokud jsi tam nikdy nebyl tak volan dolu a odpoj i tachák z převodovky a upřímnou soustrast miloš |
Autor: | sharpers [ 16.11.08, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sundat pristrojovku musim i tak bo je spatne podviceni tachace a nekterych tlacitek tak to chcu dat do kupy...a kupil sem alarm a abych mel central dalkovy tak prave potrebuju pristup k te ŘJ .....nebo zkusim najit na netu konkretni zapojeni toho alarmu do fely |
Autor: | kwiko [ 16.11.08, 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
sharpers píše: tak sundat pristrojovku musim i tak bo je spatne podviceni tachace a nekterych tlacitek tak to chcu dat do kupy...a kupil sem alarm a abych mel central dalkovy tak prave potrebuju pristup k te ŘJ .....nebo zkusim najit na netu konkretni zapojeni toho alarmu do fely Este poznamenam, ze origo central ma schemu zapojenia natlacenu priamo na obale, pod napisom Brano, a ziarovka na podsvietenie rychlomeru ma inu wattaz ako pre kontrolky |
Autor: | Bolthorn [ 16.11.08, 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No RJ centrálu může být taky za kastlíkem u spolujezdce.. Jinak palubovka jde sundat i bez sundání volantu a to s přehledem.. Trošku si povytáhni štít a odcvakni ty dva klipsy u přístrojovky nahoře.. Odděl přistrojovku od štítu a štít vyndej. Potom odpoj konektory a náhon tachometru od přístrojovky a je to.. |
Autor: | vopaje [ 19.11.08, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bolthorn píše: No RJ centrálu může být taky za kastlíkem u spolujezdce.. Jinak palubovka jde sundat i bez sundání volantu a to s přehledem.. Trošku si povytáhni štít a odcvakni ty dva klipsy u přístrojovky nahoře.. Odděl přistrojovku od štítu a štít vyndej. Potom odpoj konektory a náhon tachometru od přístrojovky a je to.. To máš pravdu,ale už je to bastl a né origo.čus |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.08, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bolthorn píše: No RJ centrálu může být taky za kastlíkem u spolujezdce.. Jinak palubovka jde sundat i bez sundání volantu a to s přehledem.. Trošku si povytáhni štít a odcvakni ty dva klipsy u přístrojovky nahoře.. Odděl přistrojovku od štítu a štít vyndej. Potom odpoj konektory a náhon tachometru od přístrojovky a je to.. co píšeš tak bych řekl pro zkušené, polámeš ty dva kolíky dole, taky přichycení náhonu, poškrábeš horní kryt volantu, s přehledem to dělám jak ty ale když vidím krasavici tak sdělávám volant a dělám to jak se to má miloš |
Autor: | vopaje [ 19.11.08, 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Bolthorn píše: No RJ centrálu může být taky za kastlíkem u spolujezdce.. Jinak palubovka jde sundat i bez sundání volantu a to s přehledem.. Trošku si povytáhni štít a odcvakni ty dva klipsy u přístrojovky nahoře.. Odděl přistrojovku od štítu a štít vyndej. Potom odpoj konektory a náhon tachometru od přístrojovky a je to.. co píšeš tak bych řekl pro zkušené, polámeš ty dva kolíky dole, taky přichycení náhonu, poškrábeš horní kryt volantu, s přehledem to dělám jak ty ale když vidím krasavici tak sdělávám volant a dělám to jak se to má miloš Souhlas s Milošem.Demontáž volantu max.pětiminutová komedie a daleko lepší manipulace pod palubovkou,než s volantem.Jen si ještě poznačím polohu volantu pro zpětné nasazení./pouhým pohledem na přísrojovku poznáš,zda ji někdo vyndával bez sundání volantu/čus |
Autor: | Bolthorn [ 20.11.08, 06:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím no, já mám volant s pytlem a sundávat se mi ho nikdy nechtělo.. Nikdy jsem takhle nic nepoškrábal ani nezlomil, nesmí se to dělat samozřejmě násilím.. No záleží na každém jak se mu to dělá lépe.. |
Autor: | Massy [ 20.12.08, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
řídící jednotka není potřeba, ovládací kontakty centrálního zamykání jsou i na konektoru,který jde do dveří spolujezdce a je ovládaný mínusem |
Autor: | michalkatka [ 20.12.08, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: řídící jednotka není potřeba, ovládací kontakty centrálního zamykání jsou i na konektoru,který jde do dveří spolujezdce a je ovládaný mínusem RJ byť musí, ona zo spínačov pri prehodení stavu pošle do motorov iba impulz... |
Autor: | Massy [ 20.12.08, 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
kabely od alarmu se napojují na vodiče v konektoru,který jde do dveří spolujezdce. Zkoušečku připnout na kostru a zkoušet, na dvou kabelech se to odemaká a zamyká. Dělám alarmy už pět let |
Autor: | michalkatka [ 20.12.08, 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy píše: kabely od alarmu se napojují na vodiče v konektoru,který jde do dveří spolujezdce. Zkoušečku připnout na kostru a zkoušet, na dvou kabelech se to odemaká a zamyká. Dělám alarmy už pět let väčšina RJ na alarm vie ovládať centrál, aj kď nie je k tomu dodávaný.... |
Autor: | Massy [ 20.12.08, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
říkám tady jedinou věc, k tomu abych napojil alarm na orig. centrál nepotřebuju orig. jednotku centrálního zamykání, jednodušší je se napojit na konektoru u spolujezdce |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |